استخدام آتش نشانی 99 و 1400 شرایط و مدارک مورد نیاز و زمان آزمون

استخدام آتش نشانی 99 و 1400 شرایط و مدارک مورد نیاز و زمان آزمون

استخدام آتش نشانی 99 و 1400 شرایط و مدارک مورد نیاز و زمان آزمون را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سازمان اتش نشانی کشورمان برای افزایش پرسنل خود تصمیم دارد که از افراد واجد شرایط آزمون گرفته و استخدام کند.

استخدامی به صورت پیمانی است و کسانی که در آزمون قبول شوند میتوانند در مراحل بعدی که آزمون امادگی جسمانی است شرکت کنند.

البته تعدادی نیرویی که قرار است جذب شود اندک بوده و فقط 116 نفر میباشد که بدون شک حضور در بین این 116 نفر کاری بسیار سخت و دشوار خواهد بود.

استخدام آتش نشانی 99 و 1400 شرایط و مدارک مورد نیاز و زمان آزمون

چند نکته را بهتر است بدانید که برای حضور در این آزمون سعی کنید نمونه سوالات استخدامی آتش نشانی مربوط به سالهای گذشته را دانلود و مطالعه کنید تا از نحوه و سبک سوالات آگاهی پیدا کنید اینگونه میدانید که سوالات به شکل بوده و از برای پاسخ به انها آمادگی کافی را خواهید داشت.

استخدام آتش نشانی 99 و 1400

ثبت نام از تاریخ ۰۵/۱۲/۱۳۹۹ بمدت ۱۰روز بصورت اینترنتی ، از طریق درگاه اینترنتی azmoon۱۲۵.tehran.ir می باشد. لطفا شرایط ذکر شده در سامانه ثبت نام را در تمام مراحل به دقت مطالعه نموده و سپس ثبت نام را انجام دهید. پذیرش موافقت نامه در سامانه استخدام به منزله مطالعه کامل شرایط و قبول نمودن کلیه مفاد در نظر گرفته شده در آگهی استخدام است.

شرایط عمومی و اختصاصی آزمون استخدامی ۱۳۹۹

الف) شرایط عمومی:

۱- تابعیت و اعتقاد به نظام جمهوری اسلامی ایران و متدین به یکی از ادیان رسمی کشور.

۲- ویژه آقایان: دارا بودن حداقل مدرک تحصیلی دیپلم ویژه بانوان: دارا بودن حداقل مدرک کارشناسی در رشته های: عمران، معماری، مکانیک، صنایع، حقوق، روانشناسی، مدیریت صنعتی، بازرگانی، برق، جامعه شناسی، بهداشت حرفه ای و فارغ التحصیلان رشته های کارشناسی مرکز علمی و کاربردی آتش نشانی، ایمنی و خدمات شهری شهرداری تهران.

۳- عدم اشتهار به فساد اخلاقی و نداشتن پیشینه کیفری (سوء سابقه موثر) برابر گواهی مراجع ذیصلاح.

۴- متولدین ۰۱/۰۱/۱۳۷۲ به بعد.

۵- دارا بودن کارت پایان خدمت یا کارت معافیت غیر پزشکی نظام وظیفه عمومی(برای آقایان).

۶- برخورداری از سلامت کامل جسمانی و روانی و توانایی لازم برای انجام کار در شغلی که در آن استخدام می شوند( آمادگی جسمانی) شامل الف: تست تشخیص روانشناختی – شغلی ب- عدم داشتن مشکلات و اختلالات روانی و عدم اعتیاد به مواد مخدر و دخانی برابر گواهی صادره از مراجع ذیصلاح و مورد نظر سازمان .

۷- عدم وجود هرگونه ممنوعیت استخدام در دستگاه های اجرایی به موجب آراء موثر مراجع قضائی و ذیصلاح. تذکر: ملاک عمل در خصوص تاریخ فراغت از تحصیل، تاریخ مندرج در متن گواهینامه موقت و یا دانشنامه و در ارتباط با اتمام خدمت دوره ضرورت (تاریخ مندرج در قسمت خاتمه خدمت، کارت پایان خدمت) و همچنین در خصوص معافیت دائم غیر پزشکی(تاریخ مندرج در قسمت صدور کارت معافیت دائم) ، در آخرین روز ثبت نام داوطلبین (۱۵/۱۲/۱۳۹۹) می باشد.

ب) شرایط اختصاصی:

۱- ویژه آقایان: دارا بودن حداقل ۱۶۵ سانتیمتر قد، ویژه بانوان: دارا بودن حداقل ۱۶۰ سانتیمتر قد.

۲- دارا بودن شرایط بومی در شهر تهران (داوطلب بومی: به داوطلبی گفته می شود که حداقل دارای یکی از ویژگی های زیر باشد. الف- داوطلب حداقل (۴) چهار سال از سنوات تحصیلی (دبیرستان و یا دانشگاه) را به صورت متوالی یا متناوب در شهر مورد تقاضا برای استخدام طی کرده باشد. ب- همسر و فرزندان تحت تکفل کارمندان رسمی و پیمانی دولت و یا نیروهای مسلح (صرفاً شاغلین) که شهر محل خدمت فعلی با شهر مورد تقاضا برای استخدام یکسان باشد. ج- حداقل ۱ سال سابقه سکونت دائم داوطلب در استان تهران)

۳- فرزندان شهداء، مفقودین، جانبازان ۲۵% به بالا و آزادگان، همسر و فرزندان رزمندگان با سابقه حداقل ۶ ماه حضور در جبهه از سهمیه قانونی برخوردار و دارندگان مدال طلای مسابقات جهانی در شرایط مساوی، از اولویت برخوردار می باشند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *