استوری توهین یحیی گل محمدی برای تیم ملی فوتبال در اینستاگرام +عکس

استوری توهین یحیی گل محمدی برای تیم ملی فوتبال در اینستاگرام +عکس

استوری توهین یحیی گل محمدی برای تیم ملی فوتبال “توی درس معرفت نمیشه بیشتر از صفر به شما داد”

استوری توهین یحیی گل محمدی برای تیم ملی فوتبال در اینستاگرام +عکس

استوری توهین یحیی گل محمدی

یحیی گل محمدی در استوری به بازیکنان تیم ملی ایران حمله کرد بعد از دیدار بازیکنان تیم ملی فوتبال با ابراهیم رئیسی رئیس جمهور کشورمان یحیی گل محمدی سرمربی تیم پرسپولیس در استوری نوشت برای بازیکنان تیم ملی این بهترین فرصت بود که صدای مردم داغدیده و مظلوم ایران را به گوش مسئولین برسانند اما توی درس معرفت نمیشه بیشتر از صفر به شما داد.

این استوری یحیی گل محمدی با واکنش تند باشگاه پرسپولیس همراه بود و مدیرعامل پرسپولیس احضار شد.

همچنین ببینید:

فیلم کامل لحظه سنگ پرانی هواداران تراکتور به گل محمدی 

مدیرعامل پرسپولیس برای توضیحات درباره این استوری و ادعای یحیی گل محمدی به فدراسیون فوتبال احضار شده است و باید ببینیم که آیا او هم مثل مصطفی آجرلو مدیرعامل استقلال از کار برکنار خواهد شد یا خیر.

بیاینیه باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس در این رابطه بیانیه ای را منتشر کرد و به حمایت از تیم ملی ایران پرداخت در این بیانیه آمده است در روزهایی که تیم ملی فوتبال جمهوری اسلامی ایران در یکی از مهمترین رقابت های ورزش جهانی حضور پیدا کرده است همه ایران برای تیم ملی ایران آرزوی سربلندی و موفقیت می کنند و باید برای تقویت روحیه بازیکنان تیم ملی تلاش کرد و غیر از این سخنی بر زبان نیاورد باشگاه پرسپولیس با میلیون های هوادار نیز برای موفقیت تیم ملی ایران آرزو می کند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *