استوری مازیار لرستانی (شهره لرستانی) برای ازدواج مهسا و نیکا را انتخاب میکنم

استوری مازیار لرستانی (شهره لرستانی) برای ازدواج مهسا و نیکا را انتخاب میکنم

استوری مازیار لرستانی (شهره لرستانی) علاقه به ازدواج با مهسا امینی و نیکا شاکرمی که میتواند استوری عجیبی از سوی او باشد. استوری اینستاگرام شهره لرستانیو  تمایل ازدواج با نیکا و مهسا که میتواند برای او دردسرساز شود و بازهم حاشیه درست کند.

استوری مازیار لرستانی (شهره لرستانی) برای ازدواج مهسا و نیکا را انتخاب میکنم

استوری مازیار لرستانی (شهره لرستانی)

شهره لرستانی که این روزها به دلیل تغییر جنسیت اش سوژه کاربران شبکه های اجتماعی قرار است در استوری که به اشتراک گذاشت نوشت: اگر امکان ازدواج را داشت مهسا و نیکا را انتخاب میکردم.

شهره لرستانی که دیگر باید با اسم و رسم جدید او یعنی مازیار لرستانی عادت کنیم این روزها گویا در عرصه بازیگری حضوری ندارد و مشخص نیست که آیا در عرصه بازیگری با جنسیت مردانه ادامه خواهد داد و یا به دلیل تغییر جنیست از صداوسیما کنار گذاشته میشود.

استوری مازیار لرستانی (شهره لرستانی) برای ازدواج مهسا و نیکا را انتخاب میکنم

آخرین حضور شهره لرستانی در تلویزیون به برنامه خندوانه برمیگردد که دیگر نه خبری از رامبد جوان و خندوانه خواهد بود و نه خبری از شهره لرستانی و هر دو از تلویزیون خداحافظی کرده اند.

همچنین ببینید:

فیلم / ازدواج شهره لرستانی (مازیار لرستانی) با دختر جوان
فیلم هورمون تراپی شهره لرستانی / مازیار لرستانی رسما مرد شد
بیوگرافی شهره لرستانی (مازیار) بازیگر و همسرش و فرزندان

مازیار لرستانی در اینستاگرامش حسابی فعال است و هر روز ویدیوها و عکس ها و یا متن هایی را به اشتراک میگذارد و به حواشی کشور واکنش نشان میدهد.

این چهره چند سالیست که از بازیگر فاصله گرفته است و میخواهد مردانه زندگی کند چندی پیش شایعه ای درباره ازدواجش با رابعه اسکویی در فضای مجازی منتشر شده بود.

استوری مازیار لرستانی (شهره لرستانی) برای ازدواج مهسا و نیکا را انتخاب میکنم

شهره لرستانی از دوران نوجوانی اش دوست داشته که پسر باشد و حتی در زمان جنگ به جبهه رفته است و مدتی در جبهه حضور داشته است او بعد از جنگ به صورت حرفه ای وارد دنیای بازیگری شد.

خانم لرستانی اهل خرم آباد است و خواهر و برادرانش در خارج از کشور زندگی میکنند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

4 نظر

  1. مهسا امینی بنده خدا شده اسباب تسویه حساب
    کاش فوت نمی کرد یا تو خیابون حالش بد میشد اونوقت می دیدیم که هیچکس بهش توجه هم نمی کرد چون ملت ما بیرحم شدن دیدم که طرف به کسی که شدیدا نیاز به کمک داشت کمک نکرد و گفت به من چه اما برا مهسا امینی یقه پاره کرد روزگار ثابت کرده تا الان و میکنه که هیچکدوم از این سلبریتیا ناراحت مهسا نبودن و نیستن گفتن ماعزادار مهسا هستیم برا پیروزی انگلیس ریختن خیابون قر کمر دادن همینقدر دورو و بی وجدان

    • خواهر من کسی که بخاطر پایبندی به عقاید دایی و پسرخاله کموله اش خودشو به کشتن داده و خانواده اش به اینجور مردنش افتخارمیکنن و مادرش سر خاکش از شهواتش عقده گشایی میکنه چرا باید کسی مثل سلبریتیا براش دل بسوزونن؟
      تاوان اینهمه خیانت این خانواده رو فقط نظام داد باکشته شدن چندین جوان بیگناه بسیجی و نیروی انتظامی و مردم عادی کف جامعه و کودکانی که بی پدرو مادر شدن…التماس تفکر و تعقل لطفا.

  2. اخه مهسا کیه خدارحمتش کنه ولی باعث اینهمه خرابکاری ومرگ هزاران نفرشد

  3. بزار کفنت حالا خشک بشه ……

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *