بیوگرافی اعظم کیانلو بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت کیست و کجاست +عکس

بیوگرافی اعظم کیانلو بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت و الان کجاست +عکس جدید

بیوگرافی اعظم کیانلو بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت کیست و عکس جدید و بیوگرافی اعظم کیانلو را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی اعظم کیانلو بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت کیست و کجاست +عکس

اعظم کیانلو بازیگر نقش پری در سریال آینه عبرت

اعظم کیانلو از بازیگران قدیمی بوده که در سریال آینه عبرت به ایفای نقش پرداخت و از بازیگری کنار رفت.

درباره سرنوشت او هیچ اطلاعاتی وجود ندارد و گویا از ایران خارج شده است.

او در سریال اینه عبرت نقش پری را بر عهده داشت که یکی از کاراکتر سریال آینه عبرت بود.

سریال آینه عبرت یکی از سریالهای ماندگار در زمینه مواد مخدر بود که نقش اصلی ان را جواد گلپایگانی و محمود دینی بر عهده داشتند.

بیوگرافی اعظم کیانلو بازیگر و همسرش و الان کجاست +عکس و اینستاگرام

این سریال در سال 1367 و سال 1370 از شبکه یک سیما پخش شد و به داستان کاراکتری به نام آتقی میپرداخت که به مواد مخدر اعتیاد داشت و زندگی خود را در این راه داده بود.

همچنین ببینید بازیگر نقش عاطفه و افسانه در سریال آینه عبرت کیست 

او میگوید من عضو کوچکی از هنرمندان جامعه‌ی سینما و تلویزیون هستم، اما مگر چقدر می‌توانیم اینطور فشار‌های روحی را تحمل کنیم. علی‌رغم میل باطنی من را با وجود ذوق و شوق و علاقه‌ای که به این کار داشتم گوشه نشین خانه کردند.ریال «آینه عبرت» که چندین سال از آن می‌گذرد را آی فیلم پخش می‌کند و مردم آن را دوست دارند. چون داستانی که ما داریم از دل مردم است و شخصیت‌هایی که نقش را بازی می‌کنند از دل اتفاقاتی هستند که در جامعه رخ داده و مردم همیشه دیده‌اند.

بیوگرافی اعظم کیانلو بازیگر و همسرش و الان کجاست +عکس و اینستاگرام

همچنین ببینید بازیگر نقش علی و آتقی در سریال آینه عبرت کیست

مضمون این مجموعه تلویزیونی اجتماعی است و به مشکل مواد مخدر می‌پردازد. تولید و پخش این مجموعه تلویزیونی طی چهار سال متوالی بین سال ۱۳۶۷ تا ۱۳۷۰ و در ۵۰ قسمت انجام شد. یکی از مشهورترین عنوان‌های آن «برگ‌ریزان» بود که خود در ۱۸ قسمت مجزا تهیه شد و شخصیت‌های معروف آن علی و آتقی بودند که این نقش‌ها را به‌ترتیب محمود دینی و جواد گلپایگانی ایفا کردند.

فیلم مستند سینمایی به نام از اوج تا سکوت آتقی را در حال ساخت دارم که ۵۰ دقیقه آن ضبط شده است. یک هفته دیگر کار کنیم تمام می‌شود.

وی یادآور شد: تئاتر تمرین کردیم اما جایی برای اجرای آن نداریم. اجاره سالن‌ها بالا است و مثلاً سالن شهرزاد برای هر سانس ۲ میلیون تومان پول می‌گیرد.

گلپایگانی تصریح کرد: بعد از احمدی نژاد کاندید ریاست جمهوری شدم و خواستم خودم را آزمایش کنم. در حضور آقایان قالیباف و روحانی ما چه کاره هستیم، این حرکت بیشتر به عنوان اعتراض بود.

وی در پایان گفت: کارت هدیه‌های عید خانه سینما به نورچشمی‌ها داده شد. ما زمانی در این مملکت ستونی بودیم و هشت تا فیلم ساختم.

دینی هم در این رابطه بیان کرد: در حق آقای گلپایگانی کم لطفی شده است و از خانه سینما توقعات خاصی داریم و باید کارهای خدماتی برای هنرمندان انجام شود اما برعکس شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *