بیوگرافی الهه بخشی بازیگر

الهه بخشی کیست ؟

بیوگرافی خانم الهه بخشی بازیگر نوظهور در عرصه تئاتر سینما و تلویزیون ایران را به همراه تصاویر شخصی و سوابق هنری به مناسبت حضور در فیلم سینمایی هجوم در نقش نگار  در ادامه در این بخش از  مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی الهه بخشی

الهه بخشی بازیگر عرصه تئاتر سینما و تلویزیون ایران در بیست و هفتمین روز از فروردین ماه سال ۱۳۶۷ در شهر کرج منطقه فردیس دیده به جهان گشوده است.

بیوگرافی الهه بخشی بازیگر

دارای مدرک فارغ التحصیلی رشته نمایش با گرایش ادبیات نمایشی از دانشگاه سوره میباشد.

آغاز فعالیت هنری

خانم بخشی فعالیت خود را از اواخر دهه ۸۰ به طور رسمی با کار در تئاتر و نمایش هایی در این خصوص آغاز کرد و توانست برای اولین بار در سال ۱۳۹۳ زمانی که فقط ۲۶ سال سن داشت با بازی در فیلم سینمایی به نام احتمال باران اسیدی ساخته بهتاش  سنایی اولین فعالیت بازیگری خود را  در قاب سینمای ایران کسب کند.

الهه بخشی بازیگر فیلم هجوم

ایشان توانست در این فیلم با شمس لنگرودی پوریا رحیمی سام حبیب پور سیفی تجربه بازیگری خوبی را برای خود رقم بزند، و بعد از آن با بازی در فیلم کوتاه سگ جون توانست قدم محکم تری را در عرصه بازیگری از خود به جا بگذارد تا اینکه دو سال بعد در فیلم هجوم ساخته شهرام مکری به عنوان نقش اول سری فیلم بازی کرد و توانست به شهرت برسد.

بیشتر ببینید : بیوگرافی محسن تنابنده باریگر همسر و پسرش نامی 

جوایز و افتخارات

تصاویر الهه بخشی بازیگر

وی به مناسبت بازی در فیلم سینمایی هجوم توانست در اکران جشنواره فیلم برلین در عرصه بین‌المللی نیز شناخته می‌شود و جوایز متعددی را در جشن بازیگر خانه تئاتر ایران را از آن خود کند ،همچنین جایزه بازیگری را از جشنواره بین‌المللی دانشگاه ایران را از آن خود کرد.

ازدواج الهه بخشی

از وضعیت ازدواج ایشان اطلاعات دقیقی در دسترس نمی باشد.

تصاویر خانوادگی الهه بخشی

مجموعه آثار هنری

جنایت، بی دقت ،هجوم ، سگ جون ،احتمال باران اسیدی را می توان از فعالیت ایشان در زمینه بازیگری نام برد .

تصاویر شخصی الهه بخشی

تصاویر الهه بخشی بازیگر فیلم هجوم

الهه بخشی بازیگر

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *