میلاد میرزایی بازیگر نقش امیرعلی در بیگانه ای با من است

میلاد میرزایی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بیگانه ای با من است

بیوگرافی میلاد میرزایی بازیگر نقش امیرعلی در بیگانه ای با من است کیست + بیوگرافی او را دراین بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش امیرعلی در بیگانه ای با من است کیست

آقای میلاد میرزایی بازیگر توانمند کشورمان که در سریال شرم توانست عملکرد درخشانی را خود نشان دهد اینبار با درخشش در سریال بیگانه ای با من است موفق شد گامی دیگر را در تلویزیون بردارد.

میلاد میرزایی و همسرش بازیگر نقش امیرعلی در بیگانه ای با من است

میلاد میرزایی متولد ۳۰ شهریور ۱۳۶۹، در بابل به دنیا آمده و اکنون بازیگر و گوینده ایرانی است. او علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و موسیقی نیز فعالیت دارد. وی فرزند سوم و آخر خانوده است که یک خواهر و برادر بزرگ تر از خود به نام های فاطمه و محمد دارد. از ازدواج وی اطلاعی در دست نیست اما تصویری با دختر کوچولوی زیبا به نام النا در صحفه شخصی وی منتشر شده است.

میلاد میرزایی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بیگانه ای با من است

میلاد میرزایی بازیگر سینما و تلویزیون ایران است. وی سال 1369 چشم به جهان گشود. از مهم‌ترین آثار میلاد میرزایی می‌توان به بازیگری در سریال نوار زرد، سریال چرخ و فلک و سریال محکومین اشاره کرد.

وی ابتدا فعالیت هنری خود را از سال 83 از تئاتر شروع کرد و بعد از سال 1386 با بازی در فیلم اشکان، انگشتر متبرک وارد عرصه بازیگری شد. و در سال 94 در اولین فیلم سینمایی خود به نام ماه در جنگل به کارگردانی سیامک شایقی بازی کرد. میلاد میرزایی با بازی در سریال بانوی عمارت در سال 95 به شهرت رسید.

میلاد میرزایی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بیگانه ای با من است

میلاد میرزایی نخستین بار در سینما حضور یافته و سال 1394 در 25 سالگی در فیلم ماه در جنگل به کارگردانی سیامک شایقی بازی کرده است. گرچه موفقیت این اثر نسبت به آثار شاخص بعدیش مانند سریال نوار زرد، بیشتر نبود اما تجربه خوبی برای میلاد میرزایی محسوب می‌شود و همکاری با هنرمندانی همچون مهتاج نجومی، کیانوش گرامی، آزیتا حاجیان و لادن مستوفی را تجربه کرد.

میلاد میرزایی و همسرش

سریال “بیگانه‌ای با من است” به کارگردانی احمد امینی و آرش معیریان با بازی زنده یاد پرویز پورحسینی از  شنبه ۱۵ آذر روی آنتن می‌رود و جایگزین سریال “از سرنوشت می‌شود. سریال “بیگانه‌ای با من است” درامی خانوادگی و پر کشمکش است که برای گروه فیلم و سریال شبکه دو سیما تهیه و تولید شده است.

میلاد میرزایی بازیگر نقش امیرعلی در سریال بیگانه ای با من است

با پایان یافتن تصویربرداری سریال “بیگانه‌ای با من است”، این سریال در نوبت پخش کنداکتور شبکه دو قرار گرفته است. این سریال در دو فصل تولید شده است، “احمد امینی” کارگردانی فصل یک و “آرش معیریان” کارگردانی فصل دو این سریال را به عهده دارند. داستان این سریال به قلم “فروغ فروهیده” نوشته شده و درباره نساء با بازی “شبنم قلی‌خانی” است.

میلاد میرزایی بازیگر نقش امیرعلی در بیگانه ای با من است میلاد میرزایی بازیگر نقش امیرعلی در بیگانه ای با من است

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *