اندازه آلت تناسلی استاندارد چقدر است؟

سایز آلت تناسلی استاندارد چقدر است؟

سایز آلت تناسلی استاندارد چقدر است؟ و علت کوتاه و بلند بودن آلت تناسلی چیست و در این بخش از مسائل جنسی و زناشویی سایت شبونه مشاهده نمایید.

سایز آلت تناسلی

اکثر پسران جوان و آقایان شاید از بابت اندازه و طول آلت تناسلی خود نگران باشند و همیشه از خودشان سوال کنند که آیا سایز آلت جنسی من نرمال و طبیعی است یا نه؟

اندازه آلت تناسلی استاندارد چقدر است؟

در ابتدا باید این مطلب و نکته مهم را همه پسران جوان بدانند که طول و قطر و سایز آلت آنها به ژنیتک و هیکل و اندام و جثه آنها بستگی دارد.

اندام جنسی پسران نیز مانند قد و وزن و ریز نقشی و درشت اندامی با هم تفاوت دارد.

حتی آب و هوا و منطقه زندگی و نژاد نیز در سایز و قطر آن دخیل می باشد.

بلوغ در پسران در سنین مختلف شکل می گیرد و با هم متفاوت است.

اندازه آلت تناسلی بر مبنای زمینه های ژنتیکی فرد تعیین می شود. اندازه آلت در طی بلوغ تغییر می کند. رشد آلت بین سنین ۱۰ تا ۱۴ سالگی شروع می شود، البته این زمان در بعضی پسر بچه ها زودتر و بعضی دیرتر است.

در ابتدا بیضه ها شروع به بزرگ شدن کرده و رویش موهای تناسلی آغاز می شود. رشد آلت ابتدا در طول و سپس در قطر صورت می گیرد. اندازه متوسط آلت افراد بالغ در حالت معمولی (شل) بین ۴تا ۸ سانتی متر است. نوجوانان برای آگاهی از اندازه قطعی آلتشان باید تا یک تا دو سال پس از توقف رشد قدی خود صبر کنند.

سایز آلت تناسلی استاندارد چقدر است؟

نشانه های بلوغ در پسران

  • رشد بیضه ها
  • رشد آلت تناسلی
  • درآوردن موی ناحیه تناسلی
  • بلند شدن قد و عضلات
  • تغییر صدا و بم شدن

دستگاه تناسلی در پسران مانند اندازه پا و سایز لباس با هم متفاوت است و رژیم غذایی و یا مکمل ها هیچ تاثیری در رشد آن به طور دائمی ندارد.

بزرگی و کوچکی این ناحیه در مردان اصلا به رابطه جنسی ربطی ندارد و کوچک و بزرگ بودن و یا قطر و کلفتی زیاد آن نیز در رابطه و نزدیکی فرقی ندارد ، زیرا آلت جنسی در نزدیکی کردن ،اندام‌ جنسی زن را لمس کرده و موردی برای آن وجود ندارد.

هیچ دارو و دستگاهی برای تغییر اندازه آلت تناسلی مردان وجود ندارد

با تبلیغات گسترده در مورد قرص ها و داروها و اسپری های افزایش طول و قطر آلت مرد بیشتر جوانان و مردان رو به سمت مصرف این داروها می روند.

اگر چه به صورت موقت با جمع شدن و انقباظ خون آلت بزرگ و قطور می شود ؛ اما این حالت گذرا بوده و برای بعضی افراد و بیماری ها عوارض خطرناک و بدی را به همراه دارد.

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *