فیلم لحظه قتل و ترور انورالحق جبارخیل فیلسوف افغانستانی در کابل

فیلم لحظه قتل و ترور انورالحق جبارخیل فیلسوف افغانستانی در کابل

فیلم لحظه قتل و ترور انورالحق جبارخیل فیلسوف افغانستانی در کابل همراه تصاویر و جزئیات کامل را در این صفه ببینید.

فیلم لحظه قتل و ترور انورالحق جبارخیل فیلسوف افغانستانی در کابل

فیلم لحظه قتل و ترور انورالحق جبارخیل

رسانه های افغانستان خبر دادند که یکی از فیلسوف ها و دانشمندان این کشور توسط افراد مسلح ناشناس ترور شد این رسانه ها اعلام کردند که جسد او روز گذشته در اطراف یک پارک کشف شده است. اعلام شده که ابتدا تیرباران شده و سپس سر از بدنش جدا شده است.

✅ همچنین ببینید فیلم تخریب آثار باستانی افغانستان توسط طالبان

مقامات طالبان کشته شدن جبارخیل را تأیید کرد اعلام کردند که او چند روز پیش توسط اشخاص نامعلوم به قتل رسیده است و جنازه اشتوسط نیروهای طالبان پیدا شده است.

اعضای خانواده آقای جبارخیل گفتند که افرادی با لباس نظامی شبیه به لباس طالبان، او را از خانه ربوده اند و دیگر از سرنوشت اش خبری نشده تا اینکه روز گدشته گفتند جسد او پیدا شده است

انورالحق جبارخیل مدتی خود را به عنوان بنیانگذار فلسفه اسلام در جهان معرفی میکرد که انتقادات زیادی را به دنبال داشت.

او مدعی بود امام مسلمانان در  جهان است و دنیا را را غیر از او هیچکسی دیگر نمی‌تواند مدیریت کند و همه سیستم های مدیریتی در جهان غلط است و فقط فلسفه او درست است که همین کار دستش داد و به قیمت جانش تمام شد.

صحبت های او را حتی برخی ها باور کردند و کانال تلگرام او را فالو کردند اما برخی دیگر او را کذاب خطاب کرده و منتقد حرفهای او بودند و از او میخواستند دست از این حررف ها بردارد.

سرپرست پیشین وزارت صحت عامه افغانستان گفته است که گذشته از ادعاهای جنجالی سال‌های اخیر آقای جبارخیل، او یکی از پیشکسوتان بود که در دیار مهاجرت و آغاز نظام جمهوریت، زیادترین خدمت را برای نظام صحی افغانستان انجام داده است.

کاربران شبکه‌های اجتماعی افغانستان با اشاره به اینکه آقای جبارخیل دچار بیماری روانی بود، پرسیده‌اند که چه کسی یک بیمار را کشته شده است؟ دلایل و انگیزه‌های قتل او چه بوده می‌تواند؟

شهروندان افغانستان در شبکه‌های اجتماعی، طالبان را مقصر اصلی قتل‌های مرموز می‌دانند و می‌گویند احتمال زیاد دارد که این داکتر توسط نیروهای افراطی طالبان سربریده شده باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *