اپلیکیشن انتخابات شورای دانش آموزی +دانلود

اپلیکیشن انتخابات شورای دانش آموزی +دانلود

اپلیکیشن انتخابات شورای دانش آموزی +دانلود و جزئیات را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آيين رونمايي از نرم افزار انتخابات شوراي دانش‌آموزي صبح امروز ۵ آبان ماه با حضور معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش، مشاور وزير و مسئول شبكه دانش‌آموزي شاد و مديران كل اين معاونت برگزار شد.

اپلیکیشن انتخابات شورای دانش آموزی

اپلیکیشن انتخابات شورای دانش آموزی +دانلود

علي رمضاني در ابتداي اين رونمايي كه به طور زنده از شادنماي معاونت پرورشي و فرهنگي پخش شد به الكترونيكي كردن‌ بيست و سومين دوره شوراي دانش‌آموزي اشاره و عنوان كرد: مقام معظم رهبري در زمينه استفاده از فضاي مجازي در حوزه پرورشي دغدغه داشته‌اند لذا در آموزش و پرورش كارگروه ويژه اي از انديشمندان متخصص براي هدايت فعاليت‌ها در فضاي مجازي تشكيل شد.

برای دانلود اینجا کلیک کنید

وي افزود: كانال‌هاي ويژه اي براي اين اقدام انجام شد اما انتخابات شوراي دانش‌آموزي را به طور همزمان در سراسر كشور براي اولين بار فردا در بستر شاد برگزار مي‌كنيم.

مديركل فرهنگي هنري، اردوها و فضاي پرورشي ادامه داد: آموزش و پرورش در برگزاري اين موضوع پيشرو است و اين اپليكيشن از ۳ مرحله از مدرسه تا مجلس دانش‌آموزي را پوشش مي‌دهد تا از ظرفيت دانش‌آموزان استفاده كنيم.

عليرضا كاظمي نيز در اين مراسم از تيم فني شبكه شاد تشكر كرد و گفت: فعاليت‌هاي پرورشي و فرهنگي بايد در ريل‌هاي جديدي طراحي شود ما هيچ فعاليتي را تعطيل نمي‌كنيم و در فضاي مجازي دنبال مي‌كنيم بسياري از فعاليت‌ها نيز در بستري جديد انجام مي‌شود.

به گزارش پانا، كاظمي گفت: اگر قرار باشد يك فعاليت در مدرسه نام ببريم كه زيربناي فعاليت و اهداف متعالي تعليم و تربيت باشد انتخابات شوراي دانش‌آموزي است كه نقش پذيري دانش‌آموزان را پوشش مي‌دهد و هم ضريب نفوذ آنان را با ۲۲ انجمن در اين شورا رقم مي‌زند.

معاون پرورشي و فرهنگي وزارت آموزش و پرورش تمرين و نهادينه سازي مشاركت، مسئوليت پذيري و روحيه اعتماد به نفس در دانش‌آموزان را در اين انتخابات مهم دانست كه دنبال مي‌شود.

وي تاكيد كرد بايد اپليكيشني طراحي شود كه تمام انتخابات دانش‌آموزي در آن طراحي شود؛ اين برنامه نياز به زمان دارد.

سيدحسن الحسيني نيز در ادامه اين مراسم اظهار اميدواري كرد با مدرسه محوري اختيارات شورا بيش از پيش شود و اثر عملي به دنبال داشته باشد. وي افزود: ما اكنون با روند روبه رشدي در شبكه شاد مواجه هستيم اكنون مصرف شبكه شاد حدود ۳۱۵ ميگابيت در ثانيه است و ۵۰۰ هزار كلاس زنده در شاد داريم كه اميدواريم بتوانيم كيفيت خوبي را در جهت تعاملي شدن آموزش و پرورش داشته باشيم‌.

در اين مراسم از پوستر اين نرم افزار رونمايي شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *