اکبر چریکی با بهترین فایتر قزاقستان (Asif Tagiev) 6 خرداد قطعی شد کدام زنده بیرون می آیند؟

فایت اکبر چریکی با بهترین فایتر قزاقستان Asif Tagiev شش خرداد قطعی شد کدام زنده بیرون می آیند؟

فایت اکبر چریکی با بهترین فایتر قزاقستان (Asif Tagiev) 6 خرداد قطعی شد کدام زنده بیرون می آیند؟

اکبر چریکی 6 خرداد باید با Asif Tagiev یکی از قهرمانان قزاق به قفس بروند دو ورزشکاری که خشونت آنها در MMA لرزه بر بدن هر ورزشکاری می اندازد. فایتر قزاق 9 برد در سازمان octagon دارد و قطعا یکی از مبارزه های خونین سال خواهد شد.

اکبر آزادی فر در رتبه ۴۷ از ۱۵۱ میانه وزن فعال حرفه ای خاورمیانه قرار دارد. اکبر آزادی فر در رده ۲۳ از ۷۵ وزن سبک‌وزن حرفه ای خاورمیانه قرار دارد.

اکبر چریکی متولد ۶۰ در کوهدشت لرستان میباشد او که در چد فیلم سینمایی نیز تجربه بازی دارد پیش تر اعلام کرد که دیگر تصمیمی برای حضور در سینما ندارد و میخواهد تمرکز خود را بر روی ورزش MMA بگذارد.

فایت اکبر چریکی با بهترین فایتر قزاقستان (Asif Tagiev) 6 خرداد قطعی شد کدام زنده بیرون می آیند؟

 

Asif Tagiev کیست؟

او 32 سال سن داشته و دارای 6 برد و سه باخت و یک تساوی میباشد او از قهرمانان قزاقستان بوده که طرفداران زیادی دارد و در مبارزه هایی که داشته خیلی کم پیش می اید که شکست بخورد و اکبر چریکی قهرمان ایرانی در مبارزه با او کار سختی خواهد داشت و این مبارزه بسیار هیجان انگیز خواهد بود.

اکبر چریکی با بهترین فایتر قزاقستان (Asif Tagiev) 6 خرداد قطعی شد کدام زنده بیرون می آیند؟

اکبر چریکی با بهترین فایتر قزاقستان (Asif Tagiev) 6 خرداد قطعی شد کدام زنده بیرون می آیند؟ اکبر چریکی با بهترین فایتر قزاقستان (Asif Tagiev) 6 خرداد قطعی شد کدام زنده بیرون می آیند؟ اکبر چریکی با بهترین فایتر قزاقستان (Asif Tagiev) 6 خرداد قطعی شد کدام زنده بیرون می آیند؟ اکبر چریکی با بهترین فایتر قزاقستان (Asif Tagiev) 6 خرداد قطعی شد کدام زنده بیرون می آیند؟

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *