اینترنت اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشه 18 مهر 1401 مشخص شد

اینترنت اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشه ۱۸ مهر ۱۴۰۱ مشخص شد

اینترنت اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشه 18 مهر 1401 مشخص شد جزئیات را در این صففحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اینترنت اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشه 18 مهر 1401 مشخص شد

اینترنت اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشه مهر 1401

از اوایل مهرماه ۱۴۰۱ اینترنت بین المللی و برخی از اپلیکیشن های محبوب با اختلالاتی مواجه شده که کاربران قادر به استفاده از آنها نمی باشند.

واتساپ و اینستاگرام دو اپلیکیشن پرطرفدار در کشورمان بوده که بسیاری از مردم کسب و کار خود را بر پایه این دو پیام رسان راه اندازی کرده اند حالا با فیلتر شدن آنها دردسرهای زیادی برای آنها به وجود آمده است .

گفته می شود که اینستاگرام و واتساپ برای همیشه فیلتر خواهد ماند و مسئولین کشورمان روبیکا را جایگزین آن معرفی کرده اند این در حالی است که روبیکا سال گذشته از طرف پلیس فتا مجرم شناخته شد چرا که از اطلاعات شخصی کاربران سوء استفاده کرده بود و بدون اطلاع آنها اقدام به ساخت اکانت های کاربری کرده بود حتی برخی از چهره های سرشناس کشورمان در حالی که اطلاع نداشتند در روبیکا اکانت هایی به نام آنها با تیک آبی ایجاد شده بود که آنها نیز از این اپلیکیشن شکایت کردند .

حالا بعد از گذشت مدتی که اینستاگرام و واتساپ فیلتر شده است روبیکا باز هم نامش بر سر زبان ها افتاده است و به عنوان جایگزینی برای اینستاگرام پیشنهاد می شود.

این در حالی است که به هیچ عنوان اپلیکیشن های ایرانی قادر به رقابت با اینستاگرام و واتساپ نخواهند بود اینستاگرام دارای سرور های بسیار قدرتمند با حجم بالا بوده و همچنین از امنیت بسیار زیادی برخوردار می باشد به هر حال باید منتظر ماند تا ببینیم آیا اینستاگرام و واتساپ و فیلتر خواهد شد یا خیر.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. باید رفع فیلتر بشه یعنی چی باید منتظر بمونیم ببینیم میشه یا نه!
    حتی اگر تو کشورمون یه برنامه روبیکا فقط باز باشه حتی نگاهشم نمیکنم.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *