جزئیات اختلالات اینترنت و رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ

اینترنت کی وصل میشه دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ

اینترنت کی وصل میشه قطعی اینترنت دوشنبه ۹ آبان 1401 رفع فیلتر واتساپ و اینستاگرام کی انجام میشه؟ اینترنت اینستاگرام و واتساپ کی وصل میشه؟

اینترنت کی وصل میشه دوشنبه ۹ آبان ۱۴۰۱رفع فیلتر اینستاگرام و واتساپ

اینترنت کی وصل میشه ۹ آبان ۱۴۰۱

اینترنت در کشورمان هدر برخی اوقات دچار اختلالاتی میشود که دلیلش مساپل امنیتی و حوادث اخیر است.

ممکن است در برخی از شهرهای کشورمان اینترنت همچنان با مشکلاتی روبه رو باشد

جالب است بدانید بیش از ۴۰۰ هزار فروشگاه ایرانی در اینستاگرام فعال بودند که سالانه حدود ۱۸ تا ۳۲ هزار میلیارد تومان گردش مالی داشتند. اما حالا و بعد از یک ماه فیلترینگ، چه بلایی سر این بازار آمده است؟

بر اساس گزارش اتاق بازرگانی تهران، فیلترینگ به تمام صنایع کشور آسیب زده است. محدودیت‌های اینترنت منجر به کاهش تولید و تقاضا شده و بر اعتبار تجارت ایران نیز اثر گذاشته است. در حال حاضر کسب و کارهای کوچک، آنلاین‌شاپ‌ها و کسب‌و‌کارهای مبتنی بر اینستاگرام دچار مشکل شده‌اند و افرادی که جمعیت آنها هم کم نیست، کار خود را از دست داده‌اند.

اینستاگرام و واتساپ رفع فیلتر نخواهد شد

سردار جلالی،رئیس سازمان پدافند غیرعامل در شبکه خبر گفت : اینستاگرام با ایرانیان رفتار خصومت‌آمیزی دارد؛ فیلترینگ و محدودسازی این اپلیکیشن را کار بسیار هوشمندانه‌ای می‌دانم.

این در حالیست که

نائب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: وزیر ارتباطات نیز قول‌هایی در خصوص تدوین بسته‌های حمایتی برای جبران خسارت‌های واردشده به کسب و کارهای اینترنتی داده است که امیدواریم به صورت جدی پیگیری و اجرایی شود.

حسینی عنوان کرد: با توجه به اینکه تعدادی زیادی از افراد در کشور از طریق اینترنت کسب و کار دارند و اشتغال و معیشت آن‌ها بر این اساس است، باید وضعیت اینترنت سر و سامان داده شود و همچنین اینترنت ملی نیز ساماندهی شود.

وی ادامه داد: تقویب شبکه ملی اطلاعات و همچنین پلتفرم‌های داخلی از دیگر مواردی است که باید به صورت جدی در دستور کار وزارت ارتباطات قرار بگیرد و به سرعت ساماندهی شود زیرا این شبکه‌ها در داخل کشور جوابگوی نیاز مردم نیستند و باید هرچه سریعتر توسعه داده شوند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *