حضور بازیگران زن در سینما آزادی بدون ماسک و رعایت پروتوکل های بهداشتی

حضور بازیگران زن در سینما آزادی بدون ماسک و رعایت پروتوکل های بهداشتی

فیلم حضور بازیگران زن در سینما آزادی بدون ماسک و رعایت پروتوکل های بهداشتی و جزییات را در این صفحه ببینید.

حضور بازیگران زن در سینما آزادی بدون ماسک و رعایت پروتوکل های بهداشتی

تعدادی از بازیگران سرشناسان کشورمان در سینما آزادی دور یکدیگر جمع شدند در حالی که هیچکدام از انها ماسک نزده بود و هیچکدام از پروتکل های بهداشتی همچون فاصله اجتماعی را رعایت نکرده بودند. این افراد همانهایی هستند که در اینستاگرام نسبت به فوت علی انصاریان و مهرداد میناوند واکنش نشان دادند و از مردم خواسته بودند که پروتکل های بهداشتی را رعایت کنند .

فیلم حضور بازیگران زن در سینما آزادی بدون ماسک

 

متاسفانه برخی از سلبریتی ها صرفا به دلیل بازی خوبی که در سینما دارند مورد توجه مردم قرار میگیرند در حالی که انها در زدگی شخصی اصلا موفق نبوده و حتی آداب اجتماعی را رعایت نمیکنند و این افراد به دلیل موفق بودن در شغل خود به عنوان یک الگو برای جوانان انتخاب میشوند که وضعیت جامعه به این شکل ناهنجار خواهد شد.

تسنیم هم در مطلبی در انتقاد از این جشن نوشت: در صفحات مجازی‌شان از فعالیت شبانه‌روزی پزشکان و پرستاران حمایت می‌کنند و مثلِ همیشه ژستِ مردم‌داری و مردم‌دوستی به خود می‌گیرند اما خودشان جلوی جشن‌ها و دورهمی‌هایشان را نمی‌گیرند. وقتی بحث لغوِ جشنواره فیلم فجر امسال در نشست خبری رییس سازمان سینمایی خیلی جدی مطرح می‌شود، اسکار و جشنواره‌های هنری جهانی عقب می‌افتد و بقیه تجمع‌ها در حوزه‌های مختلف متوقف می‌شود، جشن حافظ با همان روش‌های قبل بیستمین دوره خودش را برگزار می‌کند، اینجا کرونا هست، آنجا کرونا نیست!

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. از اونجایی ک مردم ازین بازیگرا الگو میگیرن و نمیدونن ک این بازیگرا واکسن زدن و کرونا تاثیری روشون نداره مثل اینا رعایت نمیکنن و هم خودشون و هم اطرافیانشونو بدبخت میکنن…

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *