بازیگران سریال آخر خط +اسامی و بیوگرافی و زمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال آخر خط + اسامی و زمان پخش

سریال آخر خط ساخته علیرضا مسعودی یکی از مجموعه های جذاب تلویزیونی بوده که قرار است در دی ماه 1398 بر روی آنت شبکه سوم سیما برود و به جای سریال وارش پخش شود.

یکی از کاراکترهای اصلی این مجموعه آقای غفارمنش بوده که در نقش یک آخوند بازی میکند و بیشتر لوکیشن های این مجموعه در تهران است و قرار بوده که برخی صحنه ها نیز در سوریه تصویربرداری شود که به دلیل مشکلات امنیتی که در این کشور وجود دارد به لینان منتقل شد و در کشور لبنان کار تصویربرداری سایر صحنه صورت پذیرفته است.

بازیگران سریال آخر خط +اسامی و بیوگرافی و زمان پخش

بازیگران سریال آخر خط ترکیبی از بازیگران معروف ایرانی و لبنانی و سوری میباشد این بازیگران عرب در کنار هنرپیشه های ایرانی بازی کرده و تیمی بسیار حرفه ای را تشکیل داده اند.

بازیگرانی مثل شهین تسلیمی ، محمدرضا هدایتی ، امیر نوری ، عباس جمشیدی فر ، کمند امیر سلیمانی ، اشکان اشتیاق ، رضا ایرانشهر ، داریوش سلیمی ، علی صبوری ، بیژن پیشدادی، سید رضا حسینی، مجید شهریاری ، فاطمه امینی، امیر غفارمنش و مهسا باقری ، غزال وکیلی ، محمدامین سلیمی راد، مهران رجبی ، محمدبر سوزیان و فریده سپاه منصور و .. در این سریال حضور دارند

اسامی بازیگران سریال آخر خط به همراه نقش

شهین تسلیمی
محمدرضا هدایتی
امیر نوری
عباس جمشیدی فرد
کمند امیر سلیمانی
اشکان اشتیاق
رضا ایرانشهر
داریوش سلیمی

بازیگران سریال آخر خط +اسامی و بیوگرافی و زمان پخش
علی صبوری
بیژن پیشدادی
سیدرضا حسینی
مجید شهریاری
فاطمه امینی
مهسا باقری
غزال وکیلی
محمدامین سلیمی راد
مهران رجبی بازیگر نقش جاوید
محمدبر سوزیان
فریده سپاه منصور
شهرام قائدی

علی مسعودی کارگردان سریال آخر خط

ژانر سناریو اینپ پروژه طنز است که با برخی از اتفاقات اجتماعی و سیاسی ترکیب شده است که باعث جذابیت آن در بین مردم گردیده است.

بازیگران سریال آخر خط +اسامی و بیوگرافی و زمان پخش

داستان درباره دو پسر جوان بوده که با یکدیگر پسرخاله هستند و بسیار شر و شرور هستند که برای دیگران مشکلات زیادی به وجود می اورند و باعث شده که خانواده هایشان از دست این دو نفر آسی شوند و به فکر اصلاح این دو نفر بیافتند.این دو پسر خاله به دلیل انجام جرمی به زندان می‌افتند و از آنجا تصمیم به مهاجرت از کشور می‌گیرند که … .

جالب است بدانید که علی مشهدی نویسنده این سناریو را بر عهده دارد قلم او از پرطرفدارترین قلم های نویسنده های کشورمان بوده که قبلا در برنامه خندوانه با ساتندآپ های او آشنا شده ایم و به تبهر و استعداد وی در زمینه طنز پی برده ایم

بازیگران سریال آخر خط +اسامی و بیوگرافی و زمان پخش

علی مشهدی که کار خود را با نوشتن متن‌های چند آیتم از برنامه «ساعت خوش» در سال ۱۳۷۴ شروع کرد و در طول این سال‌ها داستان و فیلم‌نامه مجموعه‌هایی چون «کوچه اقاقیا»، «یک و نیم هفته»، «سه در چهار» و بخش‌هایی از «آقا و خانم سنگی» را نوشته است.

زمان پخش و تکرار سریال اخر خط علی مسعودی

آخر خط عنوان سریال طنز جدید شبکه سه سیماست، که به کارگردانی علیرضا مسعودی ساخته شده و قرار است، بعد از پایان مجموعه تلویزیونی وارش از دی ماه به روی آنتن میرود

اسامی عوامل تولید سریال

عوامل این سریال عبارتند از کارگردان تلویزیونی: محمود رضایی، تهیه‌کننده: مجید میرخان، مدیر تولید: شکیل مظفری، دستیار اول کارگردان: احسان سجاد حسینی، مدیر صدابرداری: محمد شیوندی، صدابردار: حامد شیوندی، فیلمبرداران: مرتضی نجفی، امیرمحمد قربانخانی، طراح گریم: محمد قومی، طراح صحنه: محسن غلامی، طراح لباس: زهره رحمانی، مدیر برنامه‌ریزی: نوشین شکری، مدیر تدارکات: سعید میرزایی، منشی صحنه:مهدیه درگاهی نژاد، عکاس: فاطمه بانک، نورپرداز: حسن زارعی، مسئول فنی: حمیدرضا حکیم الهی.

بازیگران سریال آخر خط +اسامی و بیوگرافی و زمان پخش

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *