اسامی بازیگران سریال آکتور با نقش +بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان

اسامی بازیگران سریال آکتور با نقش +بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان

اسامی بازیگران سریال آکتور با نقش +بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان

اسامی بازیگران سریال اکتور با نقش عبارتند از نوید محمدزاده، احمد مهرانفر ،هستی مهدوی فر، هومن برق نورد ،سها نیاستی، گلاره عباسی ،هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا

اسامی بازیگران سریال آکتور

  • نوید محمدزاده
  • احمد مهرانفر
  • هستی مهدوی فر
  • هومن برق نورد
  • سها نیاستی
  • گلاره عباسی
  • هانیه توسلی
  • مهراوه شریفی نیا

سریال آکتور یکی از سریالهای جدید آقای نیما جاویدی کارگردان و نویسنده سرشناس کشورمان می باشد که در آن بازیگران شناخته شده همچون نوید محمدزاده ، احمد مهرانفر ، هانیه توسلی ، هومن برق نورد ،هستی مهدوی فر و مهرآوه شریفی نیا بازی می کنند.

قصه «آکتور» درباره دو دوست به نام «علی» (احمد مهرانفر) و «مرتضی» (نوید محمدزاده) است که بازیگران توانمند تئاتر هستند، اما به ناچار و برای کسب درآمد، هنرشان محدود به نقش بازی کردن در جشن‌ها و مراسم ‌افراد ثروتمند برای غافلگیر کردن فرد مورد علاقه‌شان شده است. قسمت اول «آکتور» غافلگیرکننده آغاز شد و دو شخصیت اصلی سریال بسیار خوب و جذاب معرفی شدند.

قصه با ترسیم چند موقعیت، مخاطب را با هنر «علی» و «مرتضی» در بازیگری، روش آن‌ها برای کسب درآمد، درگیری‌شان با فقر و مشکلات مالی و روحیات این دو رفیق آشنا و تماشاگر را با آن‌ها همراه کرد. فعلا در شروع سریال بیشتر شاهد معرفی شخصیت‌های اصلی بودیم و آن پیشنهادی که زندگی آن‌ها را متحول می‌کند و خط اصلی قصه را تشکیل می‌دهد، هنوز مطرح نشده، اما اتفاقاتی که در قسمت اول رخ داد، به اندازه کافی ظرفیت داشت تا مخاطب را درباره زندگی «علی» و «مرتضی» و سرنوشت آن‌ها کنجکاو کند.

اسامی بازیگران سریال آکتور با نقش +بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان

آقای نیما جاویدی از کارگردان های نامدار کشورمان بوده در کارنامه خود فیلمهای سرخپوست و ملبورن و خورشید را  دارد و اولین بار است که به دنبال ساخت سریال رفته و برای شبکه نمایش خانگی فعالیت می کند.

داستان سریال اکتور

داستان سریال فاکتور درباره چند بازیگر مستعد تئاتر بوده که پیشنهادی مهم و عجیب به آنها داده می‌شود که زندگی شان را بسیار تغییر خواهد داد این سریال در ژانر درام و خانوادگی تولید شده و با درخشش نوید محمدزاده و هانیه توسلی و مهراوه شریفی نیا همراه خواهد بود در ادامه بیوگرافی از بازیگران این سریال می پردازیم.

بیوگرافی بازیگران سریال آکتور

نوید محمدزاده بازیگر سینما و تئاتر در ۱۷ فروردین ماه سال ۱۳۶۵ در شهر ایلام متولد شد.

اسامی بازیگران سریال آکتور با نقش +بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان

نوید محمدزاده در سال ۸۲ بعد از گرفتن دیپلم بخاطر علاقه مندی به عرصه هنر و بازیگری به کلاس های بازیگری در مؤسسه هفت هنر کرج رفته و زیر نظر اساتیدی محمد یعقوبی، مهتاب نصیرپور، علی سلیمانی و امیر قنبری آموزش دیده است. اولین تجربه حرفه‌ای نوید محمدزاده در فیلم «در میان ابرها» کار روح الله حجازی، در نقش مکمل مرد بود و پس از آن اواخر سال ۸۸ هم در فیلم سینمایی اندو نقش اول را بازی کرد که هیچ وقت مجوز نگرفت.

بیوگرافی احمد مهرانفر

احمد مهران‌فر (زاده ۱۰ خرداد ۱۳۵۴) بازیگر ایرانی است. مهرانفر از سال ۱۳۷۸ اجرای حرفه‌ای تئاتر را آغاز و در کنار بازیگرانی مانند پرویز پرستویی، پانته‌آ بهرام، امیر جعفری، مهتاب نصیرپور و حبیب رضایی اجرای نقش‌های تئاتری را تجربه کرده‌است.

احمد مهرانفر و مونا فائزپور در اکران خجالت نکش

احمد مهرانفر برای اولین بار در فیلم «نان، عشق و موتور ۱۰۰۰» در سینمای ایران ظاهر شد و پس از آن در فیلم‌های «اقلیما»، «حقیقت گمشده»، «دربارهٔ الی…»، «کلبه» و «آتش‌بس» و تئاترهایی همچون «همه چیز دربارهٔ آقای ف»، «فنز»، «قهوه تلخ»، «شکلک» «۱۷ دی کجا بودی؟» و… به ایفای نقش پرداخته‌است.

 هستی مهدوی فر

هستی مهدوی‌فر متولد ۲۱ آذر ۱۳۷۰ در تهران بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر اهل ایران می باشد. فارغ التحصیل لیسانس رشته گرافیک می باشد

بیوگرافی هستی مهدوی فر بازیگر نقش اکرم در سریال جراحت +تصاویر

پدرش فوت کرده و همراه برادرهایش و مادرش زندگی میکند، نام اصلی وی مهدخت می باشد و عاشق نجوم و مسافرت می باشد . برحسب یک اتفاق به عرصه بازیگری وارد شد و اولین بار در سال 1389 در سریال 30 قسمتی جراحت جلوی دوربین رفت، سپس در کلاس های امین تارخ دوره های بازیگری راگذرانده است

بیوگرافی هومن برق نورد

هومن برق نورد پیش از ورود به سینما و تلوزیون سالیان درازی در تئاتر به عنوان بازیگر و کارگردان فعالیت داشت و همچنین به ساخت ساز های موسیقیایی نیز میپرداخت و از این راه گذران زندگی میکرد. در سال 1347 با بازی در سریال ابووهیب بهلول وارد تلوزیون شد.

هومن برق نورد بازیگر | بیوگرافی و عکس های هومن برق نورد و همسرش

او تا سال 1389 در هفت سریال تلوزیونی دیگر نیز بازیگری کرد و با کارگردانانی همچون مسعود فروتن ، بهرام عظیم پور و حسن فتحی همکاری نمود اما همچنان بازیگری شناخته شده در نزد عموم به شمار نمیرفت تا اینکه در سال 1389 پروژه ی سریال تلوزیونی ساختمان پزشکان کلید خورد و هومن برق نورد در نقش برادر «دکتر نیما افشار» (با بازی بهنام تشکر ) ظاهر شد و به محبوبیت و شهرت قابل توجهی رسید. سروش صحت کارگردان این سریال موفق طنز بود.

بیوگرافی سها نیاستی

سها نیاستی متولد 1373 در تهران، بازیگر است. فارغ التحصیل لیسانس رشته مهندسی معماری می باشد، اتفاقی وارد عرصه بازیگری شد و با فیلم رسول صدر عاملی اولین بار در جشنواره فجر روی فرش قرمز رفت. او ایفای نقش مهتاب در سال دوم دانشکده من را به عهده داشت و این فیلم اولین تجربه‌ی بازیگری وی و همینطور اولین اثر جدی سها نیاستی است.

اسامی بازیگران سریال آکتور با نقش +بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان

این بازیگر در پاسخ به اینکه چطور وارد سینما شده گفت: یکی از دوستان با من تماس گرفت و گفت تست می گیرند من آن زمان دانشجو بودم و گفتم اصلا وقت ندارم. من از قبل به بازیگری علاقه داشتم ولی به خاطر اینکه در مسیر معماری قرار گرفته بودم فرصتش نبود و از لحظه ای که تست دادم برایم جدی شد. او همچنین درباره اینکه رسول صدرعاملی چطور شما را هدایت کردند گفت: با کمترین حرف. من فکر می کنم برای این نابازیگر انتخاب می کنند که خیلی نخواهد پیش فرضی داشته باشد.

اسامی بازیگران سریال آکتور با نقش +بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان

بیوگرافی گلاره عباسی

گلاره عباسی (زادهٔ ۲۹ تیر ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران است. به گزارش هنر ام‌روز، گلاره عباسی یکی از بازیگران به نام سینما و تلویزیون است که در بیست و نهمین روز از سال ۱۳۶۲ در تهران متولد شد. او فارغ التحصیل رشته تئاتر از دانشگاه هنر و معماری تهران و از شاگردان استاد امین است. گلاره در یک خانواده چهار نفره بزرگ شده و فقط یک خواهر به نام بهار دارد که دارای تخصص در زمینه تغذیه است و در کشور کانادا زندگی می‌کند.

اسامی بازیگران سریال آکتور با نقش +بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان

بیوگرافی هانیه توسلی

هانیه توسلی بازیگر سینما و تلویزیون متولد ۱۴ خرداد ۱۳۵۸ در همدان می باشد. دارای مدرک لیسانس نمایشنامه نویسی از دانشگاه آزاد تهران است. وی به عکاسی و نقاشی علاقمند است و علاقه شدید و خاصی به گربه دارد و شش گربه در خانه‌ اش با او زندگی می‌ کنند که همه خیابانی هستند. جالب است بدانید در دوران دبیرستان تجدید آورده و تنبل کلاس بوده است.

پدر هانیه توسلی، مرحوم «نادر تقی توسلی» سرهنگ ژاندارمری و مادرش خانه دار بود. هانیه توسلی چهار خواهر به نام های هما، هدیه، مهسا و طناز دارد. خواهر بزرگترش هما مدتی در یک مجله، منتقد بود در حال حاضر کار ترجمه انجام می دهد. خواهر دیگرش مهسا جراح مغز است. و خواهر دیگر هدیه نام دارد و در آمریکا خوانندگی می‌ کند. خواهر کوچکش هم در رشته طراحی شهری تحصیل کرده است.

اسامی بازیگران سریال آکتور با نقش +بیوگرافی و عکس و خلاصه داستان

بیوگرافی مهراوه شریفی نیا

مهراوه شریفی نیا متولد سال 1360 اسـت ودر رشته موسیقی تحصیل کرده، او بازیگری را از دوران کودکی شروع کرده و با بازی در فیلم دزد عکروسکها شناخته شد.

مهراوه شریفی نیا متولد سال 1360 و فروردین ماهی میباشد. وی فرزند آزیتا حاجیان و محمدرضا شریفی‌نیا بازیگران سینما و تلویزیون و خواهر ملیکا شریفی‌نیا می باشد. پدر و مادرش هنگام تولد او ۲۶ و ۲۴ سال سن داشتند. نام مهراوه را پدرش براى او انتخاب کرد.مهراوه شریفی‌نیا از سن ۸ سالگی یعنی از سال ۱۳۶۸ بازی را شروع کرد. در کودکی در دو فیلم بازی کرد. در مجموعه امام علی «ع» ودر فیلم زیبای دزد عروسک‌ها بـه کارگردانی محمدرضا هنرمند… این شروع فعالیت‌هاي هنری مهراوه شریفی‌نیا بود.

عوامل سریال آکتور

  • مدیر فیلمبرداری: مرتضی نجفی
  • مجری طرح: مهدی بدرلو
  • برنامه‌ریزی و سرپرست گروه کارگردانی: علی مردانه
  • طراح صحنه: محسن نصراللهی
  • تدوین: عماد خدابخش
  • طراح گریم: بابک اسکندری
  • موسیقی: رامین کوشا
  • مدیر تولید: آرش صالحی
  • طراح لباس: الهام معین
  • مدیر صدابرداری: مهدی ابراهیم‌زاده
  • طراحی و ترکیب صدا: محمد کشفی
  • جلوه‌های ویژه: بیتا اخلاقی
  • طراح گرافیک: مهدی جوادی‌نسب
  • عکاس: محمد بدرلو

انتقاد تهیه‌کننده سریال «آکتور» به روند مجوز دادن به سریال‌ها در سازمان تنظیم مقررات صوت و تصویر فراگیر و «عجیب» خواندن این رویه از سوی وی، توضیحاتی را از سوی ساترا به همراه داشته است.

ساترا پس از ماجراهایی، واکنشی نشان داد و پرده از مکاتباتی برداشت که درباره «آکتور» نیما جاویدی توسط ساترا انجام شد. سیزدهم شهریورماه 1401 ساترا طی نامه‌ای در مکاتبه با فیلیمو، ابهاماتی که درباره محتوای سریال مطرح بوده را ابلاغ کرده و از طرف پلتفرم مذکور (فیلیمو) به این نامه پاسخی داده نشد. مجدداً در تاریخ هجدهم مهرماه 1401، ساترا با فیلمو مکاتبه می‌کند و نکاتی را در ارتباط با محتوای سریال به این پلتفرم اعلام می‌کند.

افراسیابی در توضیح روندی که سریال آکتور طی کرد، خاطرنشان کرد: پنجشنبه ـ ۲۹ دی ماه ـ فیلیمو نامه‌ای جدید به ساترا می‌نویسد و به روند کار اعتراض می‌کند که این نامه در تاریخ دوم بهمن ماه توسط ساترا پاسخ داده می‌شود؛ مبنی بر اینکه هنوز هشت تا ۱۰ قسمت از سریال که از پلتفرم خواسته شده تا برای بازبینی تحویل داده شود، محقق نشده است و تنها سه قسمت تحویل داده شده بود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *