بیوگرافی بازیگران سریال ایرانی جزر و مد (ایرانی) با نقش و داستان

تاریخ بروزرسانی 20 فروردین 1403

اسامی بازیگران سریال جزر و مد

اسامی بازیگران سریال جزر و مد ایران با نقش انها عبارتند از:

رضا فیاضی، نصرالله رادش، علی غریب، افسانه ناصری، مهدی امینی خواه،، ملیکا پارسا دوست، آیسان کرمی، ایلیا بعنونی نژاد، سیده سنا موسوی، بهاره یارمحمدی، عبدالمجید حیاتی، آزاده جدیدی، فرشته غلامی، متین نصیریان، محمد غدیر زاده، عباس محبوب، خشایارراد، حمید لولایی، علی اصغر حیدری، فریده دریامج

معرفی سریال جزر و مد

سریال جزر و مد به کارگردانی علی عبدالعلی زاده از تولیدات مرکز خوزستان صدا و سیما است که شبکه 2 آن را روانه آنتن می کند و شما می توانید هر روز به تماشای این مجموعه طنز بنشینید. سریال ایرانی جزر و مد را می توانید هر شب ساعت 9 و نیم تماشا کنید و تکرار آن نیز ۵:۳۰ بامداد و ۹:۲۰ صبح روز بعد پخش می شود. سریال طنز مفرح و قابل تحمل هست برعکس سریال بی همگان همه هنرپیشه هاش هم خیلی خوب هستند داستان نسبتا خوبی داره بخصوص که جنوب زیبا رو نشون میدهد.

نام سریال :  جزر و مد
سال ساخت : 1400
کارگردان : علی عبدالعلی زاده
ژانر: طنز
گروه سنی : بدون محدودیت
شبکه پخش : آی فیلم
زمان پخش : 17:00
پخش تکرار :
ساعات ۰۱:۰۰و ۰۹:۰۰ روز بعد
اسامی بازیگران : رضا فیاضی، نصرالله رادش، علی غریب، افسانه ناصری، مهدی امینی خواه،، ملیکا پارسا دوست، آیسان کرمی، ایلیا بعنونی نژاد، سیده سنا موسوی، بهاره یارمحمدی، عبدالمجید حیاتی، آزاده جدیدی، فرشته غلامی، متین نصیریان، محمد غدیر زاده، عباس محبوب، خشایارراد، حمید لولایی، علی اصغر حیدری، فریده دریامج

سریال جزرومد یکی از سریالهای جدید تلویزیونی بوده که در ابان ماه ۱۴۰۱ بر روی آنتن شبکه دو می‌رود در این سریال بازیگران کمدی زیادی حضور دارند حمید لولایی و نصرالله رادش و رضا فیاضی از جمله بازیگران کمدی این سریال به شمار می آیند.

کارگردانی این مجموعه را  آقای علی عبدالعلی زاده برعهده دارد کارگردانی که سابقه زیادی در تولید سریال و فیلم داشته و همچنین در عرصه تهیه کنندگی نیز فعالیت دارد .

از سوابق ایشان می‌توان به سریالهای گروه نجات در سال ۱۳۷۴ و دردسر بزرگ که یک سریال طنز در سال ۱۳۷۶ بود و همچنین سریال یک وجب خاک اشاره کرد  همچنین فیلمهای سرتو بدزد رفیق و سیزده گربه روی شیروانی از جمله کارهای سینمایی به شمار می‌آید.

در کل علی عبدالعلی زاده کارگردانی بوده که دارای سابقه درخشانی در تولید سریال طنز داشته است مهمترین سریال طنزی که تولید کرده دردسر بزرگ می باشد حالا سریال جزر و مد جدیدترین کار تلویزیونی او بوده که در این روزها از صدا و سیما که با کمبود سریال و فیلم رو به رو شده است گامی مهم را برای تامین برنامه های صدا و سیما بر داشته باشد.

بیوگرافی بازیگران سریال ایرانی جزر و مد (طنز شبکه 2) با نقش و اسامی و داستان

خلاصه داستان سریال جزر و مد

سریال جزرومد درباره کاراکتری به نام لطیف بوده که از اهالی جنوب کشور است او از ماهشهر به تهران مهاجرت کرده و تشکیل خانواده داده است لطیف حالا در آستانه بازنشستگی بوده و به دلیل مشکلاتی که برای او خانواده‌اش به وجود آمده ناچار می‌شود که از تهران مجددا به زادگاه خود یعنی خوزستان مهاجرت کند و در یک خانه باغ متروکه‌ای که از پدرش به ارث رسیده است اقامت یابد.

موضوع سریال درباره اشتغال زایی و مشکلات ازدواج جوانان بوده که آقای علی عبدالعلی زاده کارگردان این مجموعه تلاش کرده تا این چالش ها را به صورت طنز به نمایش بگذارد.

بیوگرافی بازیگران سریال جزر و مد

  • رضا فیاضی
  • نصرالله رادش
  • علی غریب
  • افسانه ناصری
  • مهدی امینی خواه
  • ملیکا پارسا دوست
  • آیسان کرمی
  • ایلیا بعنونی نژاد
  • سیده سنا موسوی
  • بهاره یارمحمدی
  • عبدالمجید حیاتی
  • آزاده جدیدی
  • فرشته غلامی
  • متین نصیریان
  • محمد غدیر زاده
  • عباس محبوب
  • خشایارراد
  • حمید لولایی
  • علی اصغر حیدری
  • فریده دریامج

بیوگرافی بازیگران سریال ایرانی جزر و مد (طنز شبکه 2) با نقش و اسامی و داستان

بیوگرافی رضا فیاضی

رضا فیاضی، در سال 1332 شمسی، در پانزدهم تیر ماه به دنیا آمد. او از همان ابتدا، به بازیگری و کارگردانی علاقه ی شدیدی داشت، و پس از اینکه مدرک دیپلم خود را در شهر اهواز دریافت کرد، به دنبال بازیگری و ایفای نقش در تئاتر ها رفت.

رضا فیاضی، پس از دریافت دیپلم خود، وارد عرصه ی تئاتر و ایفای نقش در فیلم های کوتاه شد. استعداد های رضا فیاضی در زمینه های تئاتر و کارگردانی، آن چنان زیاد بود که توانست در یکی از تئاتر ها، به عنوان کارگردان انتخاب شود.

بیوگرافی بازیگران سریال ایرانی جزر و مد (طنز شبکه 2) با نقش و اسامی و داستان

بیوگرافی نصرالله رادش

نصرالله رادش متولد 12 آذر سال 1345 در شهر آبادان است و یکی از بازیگران مطرح و معروف فیلم و سریال های طنز در ایران است. او با بازی در سریال پرواز 57 به کارگردانی مهران مدیری به تلوزیون آمد و با بازی در مجموعه طنز ساعت خوش به شهرت رسید.

یکی از مشکلات جالب او حفظ نکردن آدرس ها است. او از زمان ودکی آدرس ها را گم می کرد و این فقظ شامل خیابان و بزرگراه ها نبود و حتی آدرس خانه ها را هم گم می کرد. او نمی تواند رانندگی کند.

بیوگرافی بازیگران سریال ایرانی جزر و مد (طنز شبکه 2) با نقش و اسامی و داستان

بیوگرافی مهدی امینی‌ خواه

مهدی امینی خواه متولد 10 مرداد 1353 در شمیران تهران، بازیگر است

مهدی امینی خواه بازیگر سریال تلویزیونی “مهمانی از بهشت” است که در ماه رمضان سال ۱۳۷۹ پخش شد و در آن مجموعه در نقش جوانی به نام حمید نیکخواه در کنار هنرمند عزیز، زهره حمیدی، ایفای نقش کرد و مورد توجه همگان قرار گرفت. او با این سریال به شهرت رسید و پس از آن در چندین فیلم سینمایی و تلویزیونی حضور پیدا کرد.

بیوگرافی بازیگران سریال ایرانی جزر و مد (طنز شبکه 2) با نقش و اسامی و داستان

بیوگرافی افسانه ناصری

افسانه ناصری زاده ۱۳۳۹ زاده تهران است. افسانه ناصری بازیگر سینما و تلویزیونی ایرانی است. افسانه ناصری دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی و تحصیلات مقدماتی خود را در شهر پدری اش دامغان به پایان رساند.در بیوگرافی افسانه ناصری لازم به ذکر است او دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی است، تحصیلات مقدماتی خود را در شهر پدری اش دامغان به پایان رساند بجز بازیگری گویندگی کرده و تجربه چندین اجرا در تلویزیون را نیز دارد.

برای بستن قرارداد پسرم سیاوش که آن زمان 9 ساله بود برای بازی در سریال گروه نجات در سال 1374 رفته بودم كه به پیشنهاد یكی از عوامل آن كار قرار شد نقش مادر را ایفا كنم آن موقع هیچ ذهنیتی در مورد بازی و فضای آن نداشتم. البته همیشه به كارهای هنری فكر می كردم بخصوص گویندگی؛ اما بازیگری برایم خیلی دور از ذهن بود. به هر حال بازیگری از همان جا برایم آغاز شد.

بیوگرافی بازیگران سریال ایرانی جزر و مد (طنز شبکه 2) با نقش و اسامی و داستان

بیوگرافی فریده دریامج

فریده دریامج متولد ۱ اردیبهشت ماه سال ۱۳۳۵ در تهران و بازیگر سینما و تلویزیون و تئاتر می باشد. بازیگری را از تئاتر مدرسه در سال ۱۳۴۶ با تئاتر باد بزن خانم ویندرمیر بروی صحنه رفت و بعد از آن در رشته بازیگری و کارگردانی از دانشکده هنرهای دراماتیک فارغ التحصیل شد. او اصالتا گیلانی ولی ساکن تهران است دو خواهر و یک برادر دارد که هیچ کدام در عرصه هنر فعالیتی نداشتند او سال های زیادی است ازدواج کرده و صاحب یک فرزند پسر به نام علی است.

بیوگرافی بازیگران سریال ایرانی جزر و مد (طنز شبکه 2) با نقش و اسامی و داستان

بیوگرافی حمید لولایی

حمید لولایی بازیگر مشهور طنز سینما و تلویزیون ایران است. با مجموعه ساعت خوش حمید لولایی مانند بازیگران دیگر (سعید آقاخانی، ارژنگ امیرفضلی، یوسف صیادی، نادرسلیمانی، نصرالله رادش، مهران مدیری، فاطمه هاشمی و بسیاری دیگر از بازیگران طنز) به شهرت رسید.

حمید لولایی اصالتا شمالي است اما بزرگ شده محله عشرت‌آباد است متاهل و دو دختر به نام‌هاي مريم و سارا دارد. • حمید لولایی از كودكي عاشق بازيگري بود و با استفاده از جعبه‌هاي پودر لباسشويي و چسباندن عكس و گويندگي بچه‌هاي محل را دور خود جمع مي‌كرد.

بیوگرافی بازیگران سریال ایرانی جزر و مد (طنز شبکه 2) با نقش و اسامی و داستان

سایر عوامل سریال جزر و مد

برخی از عوامل سریال تلویزیونی «جزر و مد» عبارتند از ناظر کیفی: مهدی فرجی، دستیار تهیه: مجتبی پور رضوی، طراح صحنه: علی مربی، طراح چهره پردازی: رسول نعمتی، اصلاح رنگ و نور: مهدیه مرادی، جلوه های ویژه رایانه ای: مسلم زندی، مدیر تدارکات: غلامرضا مزرعه و عبدالحمید ایتی، تصویربرداران: مهران کلنگدار و محمود حمیدی، مدیر تولید: احمد مکاری و غلامرضا مزرعه، طراح لباس: زهرا شوشتری، منشی صحنه: آزاده جدیدی، مدیر برنامه ریزی و دستیار اول کارگردان: فرشاد ارج و مهدی مقدم، مدیر صدابرداری: علیرضا شیرالی، صداگذاری و ترکیب صداها: مهدیه مرادی، آهنگساز: بهنام صبوحی، تدوین: رسول صبوری، مدیر تصویربرداری: سهیل خویشکار، تهیه کننده: محسن توکل فرد، نویسنده و کارگردان: علی عبدالعلی زاده.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. ایلیا بعنونی نژاد پسر ۱۲ ساله آبادانی در نقش بدل بهنام بانی غوغا کرد ، مطمئنا در آینده جایگزین اکبر عبدی میشود

  2. ایلیا بعنونی نژاد نوجوان ۱۲ ساله آبادانی با توجه به سن کم و رزومه قوی آینده درخشانی را در سینمای ایران رقم میزند

  3. آبادان برزیلته

    ایلیا بعنونی نژاد متولد ۱۳۸۹٫۲٫۱۵ آبادان
    در کلاس هفتم مشغول تحصیل می‌باشد
    فعالیت هنری و بازیگری را از ۶ سالگی از سیمای مرکز آبادان آغاز کرد و اجرای چند تاتر و دو فیلم کوتاه و دو فیلم سینمایی و سریال تلویزیونی جزر و مد را در کارنامه هنری دارد
    همچنین در جشنواره های استانی تاتر ، جشنواره خلیج فارس و جشنواره سراسری تاتر مقاومت از دست استادان بزرگ تاتر لوح تقدیر دریافت نموده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *