بیوگرافی بازیگران سریال احضار با نقش +عکس و پشت صحنه

اسامی و بیوگرافی بازیگران سریال احضار + عکس های پشت صحنه  و داستان کامل سریال احضار با حضور بازیگران جوان را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال احضار یکی از پربیننده ترین سریال های ماه رمضان در در دهه اخیر بوده که مورد استقبال مردم قرار گرفته است داستان ماورای این مجموعه باعث شد که خیلی زود مورد استقبال مردم قرار بگیرد حضور بازیگران جوان و ناشناخته در این سریال باعث شد که خیلی جذاب تر از سایر سریال‌های دیگر ماه رمضان باشد حضور بازیگرانی همچون آدریانا صادقی و مینو آزرمگین میلاد میرزایی و نسرین نکیسا و آرش مجیدی به جذابیت این سریال از بوده است داستان این

سریال «احضار» شبکه یک سینما تا به اینجای کار پربحث‌ترین مجموعه نمایشی ماه رمضان امسال بوده است و آمارها از صدرنشینی یک هفته‌ای این مجموعه در تعداد بینندگان حکایت می‌کنند.

بیوگرافی بازیگران سریال احضار + زمان پخش سریال احضار

مجموعه «احضار» نیز همین وضعیت را دارد. افخمی، تلاش کرده است از مجموعه‌های قبلی خود برای ساخت «احضار» وام بگیرد. افخمی از ایده ورود شیطان و گمراه کردن مردم توسط او که پیش از این در «او یک فرشته بود» و «اغما» (سریالی به کارگردانی سیروس مقدم و نویسندگی افخمی) آن را به کار گرفته بود، استفاده کرده است.

سریال احضار یکی از سریال های تلویزیونی به کارگردانی علیرضا افخمی بوده که کار تهیه کنندگی آن را محمودرضا تخشید برعهده دارد

بیوگرافی بازیگران سریال احضار + پشت صحنه سریال احضار

کار تصویربرداری این سریال در شهرهای شمالی کشورمان آغاز شده و این روزها سکانس های پایانی خود را پشت سر می‌گذارد .

در این مجموعه بازیگران شناخته شده حضور دارند بدون شک به جذابیت سناریوی این سریال خواهد افزود

خلاصه داستان

داستان این مجموعه درباره دو کاراکتر به نامهای مائده و زهره بوده که با یکدیگر دختر دایی و دختر عمه هستند این دو نفر به همراه دو تن از دوستان خود به نام های سوسن و شکیبا به عنوان یک سفر تفریحی به شمال کشور سفر می کنند آنها در حالی که با یکدیگر دوست هستند اما یکی از آنها با مائده حس حسادت دارد و دوست دارد که برای او نقشه شومی بریزد در این سفر تلاش زیادی می‌کند تا بتوانند به مائده ضربه بزنند او با شخصی به نام محسن که خواستگار قبلی ماده بوده دست به دست هم می‌دهند تا زهر خود را به مائده بریزند

بیوگرافی بازیگران سریال احضار + پشت صحنه سریال احضار

بیوگرافی بازیگران سریال احضار

در این مجموعه بازیگران شناخته شده همچنان آدرینا صادقی ، مینو آذرمگین ، نازنین هاشمی ، دینا هاشمی ، میلاد میرزایی ، رضا توکلی ، نسرین نکیسا و آرش مجیدی حضور دارند این سریال قرار است که از تلویزیون بر روی آنتن برود

بیوگرافی بازیگران سریال احضار + پشت صحنه سریال احضار

مدیر گروه تصویربردارى: علیرضا رنجبران، دستیار اول کارگردان: اکبر نصیرى‌جوزانى، برنامه‌ریز: مهدى آقایى، طراح چهره‌پردازی: مجید اسکندری، طراح صحنه: محسن شریفی، طراح لباس: مژگان عیوضی، صدابردار: فرشید احمدی، تدوین: افسانه افخمی، منشی صحنه: آرزو نیکپور، مدیر تولید: فرهاد کی‌نژاد، جلوه‌های ویژه و اصلاح رنگ: امیر، ولی خانی، عکاس و پشت‌صحنه: پریسا افخمی، طراح بدلکاری: کیوان رضایی، مدیر تدارکات: اکبر مهری، جانشین تولید: رضا زنجانیان‌وفا

بیوگرافی بازیگران سریال احضار همراه نقش (سریال رمضان 1400)
مجموعه تلویزیونی «احضار» به نویسندگی و کارگردانی علیرضا افخمی، هفته اول ماه رمضان را با صدرنشینی در تعداد بیننده‌ها پشت سر گذاشت.

ملاک این صدرنشینی تعداد بازدیدهای سریال در اپلیکیشن «تلوبیون» بود که در آن احضار مجموعه مناسبتی شبکه اول سیما با بیش از ۲ میلیون و ۷۳۷ هزار بار تماشا بالاتر از مجموعه‌های «بچه مهندس ۴» و «یاور» در مقام اول قرار داشت.

اگرچه این آمار را نمی‌توان به معنای واقعی نشان‌دهنده میزان بینندگان احضار دانست و بسیاری از مردم بدون مراجعه به اینترنت و با تماشای مستقیم مجموعه‌ها از تلویزیون آن‌ها را دنبال می‌کنند، ولی فاصله معناداری که «احضار» با دیگران داشت، قطعاً تصادفی به دست نیامده است.

بیوگرافی آدرینا صادقی

بیوگرافی بازیگران سریال احضار با نقش +عکس و پشت صحنه

آدرینا صادقی متولد دهه ۱۳۷۰ در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است آدرینا صادقی در سریال احضار برای اولین بار در مقابل دوربین قرار گرفت. او در این سریال نقش مائده را بر عهده دارد. مائده در واقع نقش اصلی سریال را دارد و دختری است که با دوستش زهره بابازی مینو آذرمگین در جنگلی در شمال کشور گرفتار می شود و اتفاقاتی برای او می افتد که تصور می کند جن به او حمله کرده است

بیوگرافی مینو آزرمگین

بیوگرافی بازیگران سریال احضار با نقش +عکس و پشت صحنه

مینو آزرمگین متولد مهر 1370 در تهران بازیگر سینما ، تئاتر و تلویزیون ایران است. فارغ التحصیل لیسانس رشته بازیگری از دانشکده هنر و معماری دانشگاه آزاد تهران مرکز می باشد که از تئاتر شروع و با سریال احضار در نقش زهره دیده شد.

بیوگرافی نازنین هاشمی

بیوگرافی بازیگران سریال احضار با نقش +عکس و پشت صحنه

بازیگر نقش شکیبا در سریال احضار از ساخته های علیرضا افخمی ، نازنین هاشمی است . وی متولد نوزدهم مردادماه سال 76 در تهران است. نازنین هاشمی در دانشگاه، شیمی خوانده و مدرک کارشناسی ارشد مهندسی شیمی دارد . او همچنین دارای مدرک بازیگری از آموزشگاه سینمایی جهان نما است.

بیوگرافی دینا هاشمی

بیوگرافی بازیگران سریال احضار با نقش +عکس و پشت صحنه

دینا هاشمی متولد ۲۱ فروردین سال ۷۰ در تهران و فارغ التحصیل دانشگاه سوره می باشد. او در یک خانواده ۴ نفری بزرگ شده و یک خواهر کوچکتر از خودش دارد. دینا هاشمی بازیگری را با صحنه تئاتر شروع کرده است . این بازیگر در زمینه تئاتر تحصیل کرده و به رشته ادبیات علاقه مند می باشد .

میلاد میرزایی

بیوگرافی بازیگران سریال احضار با نقش +عکس و پشت صحنه

میلاد میرزایی متولد 31 شهریور 1369، بازیگر ایرانی است. میلاد میرزایی علاوه بر بازیگری در زمینه عکاسی و موسیقی نیز فعالیت دارد. در ادامه با بیوگرافی میلاد میرزایی بیشتر آشنا خواهیم شد.

افسانه چهره آزاد

بیوگرافی بازیگران سریال احضار با نقش +عکس و پشت صحنه

افسانه چهره آزاد ۵۸ ساله و متولد تهران از بازیگران با سابقه عرصه هنر در زمینه های سینما، تله فیلم و سریال های تلویزیونی می باشد.

آشپز باشی ، وضعیت سفید، داستان های نوروز، کتونی زرنگی، عاشق فقیر، دلدادگان ، می خواهم زنده بمانم، یکبار برای همیشه، بوتیک،دو همسفر، شکلات داغ، حوالی اتوبان، چند تار مو، به جا مانده، دهلیز، کورکودیل، قندون جهزیه، اسپاگتی در هشت دقیقه ، بیمار استاندارد، سال های بدون خانه، شیفتگی، سر به راه، نسکافه داغ داغ، هم گناه، فروشگاه، دندان طلا، بومرنگ، ساغر و… نام برد.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا