بازیگران سریال نوشدارو | اسامی و دانلود همه قسمت های سریال نوشدارو

بازیگران سریال نوشدارو | اسامی و دانلود و زمان پخش از شبکه آی فیلم

بازیگران سریال نوشدارو | اسامی و دانلود همه قسمت های سریال نوش دارو به همراه تصاویر پشت صحنه آن را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگران سریال نوشدارو |دانلود همه قسمت های سریال نوشدارو شبکه آی فیلم

سریال نوشدارو مجموعه جذاب و پرمخاطب که توسط آقای جواد اردکانی کارگردانی و نویسندگی شده است و در سال ۱۳۹۲ اولین بار از شبکه اول سیما بر روی آنتن رفت این مجموعه ۲۸ قسمت داشته که توسط علی لدنی تهیه‌کنندگی شده است

زمان پخش سریال نوشدارو در شبکه آی فیلم

این مجموعه بعد از 6 سال مجددا از شبکه آی فیلم بازپخش میشود و هر روز در ساعتهای 1 بامداد و 9 صبح و 17 بعدازظهر پخش میشود.

رز رضوی و محبوبه بیات و مهسا روحبخش بازیگران سریال نوشدارو

آقای جواد اردکانی کارگردان حرفه ای با تجربه کشورمان تا به حال آثار تلویزیونی و سینمایی زیادی را از خود خلق کرده است

سریال‌هایی همچون چه کسی به سرهنگ شلیک کرد در سال ۸۴ و آینه های نشکن در سال ۸۷ و غریبه در سال ۷۹ و کسب و کار آقای کفایت در سال ۷۶ از جمله کارهای تلویزیونی ایشان به شمار می‌آید

محبوبه بیات و مهسا روحبخش بازیگران سریال نوشدارو

بازیگران سریال نوشدارو

بازیگران اصلی این مجموعه تلویزیونی رضا فیاضی، اصغر همت ، امیرعلی نبویان ، رز رضوی ، ساقی عسگری ، سعید داخ و سیامک اشعریون ، شیوا خسرومهر ، هدایت هاشمی و سهند جاهدی می باشند

خلاصه داستان

داستان این مجموعه تلویزیونی درباره ۶ نیروی جهاد سازندگی بود که تلاش میکردند در زمان جنگ جنگ در جبهه برای رزمندگان سنگر بسازند و در حال حاضر در صنعت نفت مشغول به فعالیت هستند اما مشکلات و ماجراهایی برای این گروه به وجود می‌آید که صنایع آن را شکل می دهد.

بازیگران سریال نوشدارو | اسامی و دانلود همه قسمت های سریال نوش دارو

بازیگران سریال نوشدارو

جواد اردکانی کارگردان سینما و تلویزیون در گفتگو با برنامه “ثریا” شبکه یک گفت: علی لدنی از بچه‌های جهاد و پیگیر این مساله بود که در این راستا کاری انجام دهد. این تصمیم با حضور علی دارابی در معاونت سیما مصادف شد که او هم از بچه‌های قدیمی جهاد است. این موضوع باعث شد زمینه کار فراهم شود.

وی افزود: وقتی این کار به من پیشنهاد شد با تحقیقاتی که انجام دادم حس کردم موضوع بحث بسیار گسترده‌ای است. موضوع جهاد، مساله مورد نیاز هر جامعه‌ای است که خواستار پیشرفت، استقلال و سربلندی است. اگر تا امروز فقط یک جنبه از آن را دیده‌ایم، کم کاری ما بوده است.

اردکانی تصریح کرد: یکی از زوایایی که باید به آن توجه بیشتری شود، این است که در رفتار جهادی جهادگران در دوره جنگ، جهش‌های علمی زیادی به وجود آمد که امروز از آن استفاده‌های زیادی می‌کنیم.

دانلود همه قسمت هایش

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *