بیوگرافی بازیگران سریال ۸۷ متر + خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال ۸۷ متر + خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال ۸۷ متر + خلاصه داستان این سریال در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

سریال تلویزیونی ۸۷ متر به کارگردانی کیانوش عیاری قرار است که به زودی از شبکه اول سیما پخش شود

در این سریال بازیگران شناخته شده زیادی همچون علی دهکردی و مهران رجبی و فریبا کامران و شهین تسلیمی و دیبا زاهدی و فریده سپاه منصور و محمد بحرانی بازی می کنند

بیوگرافی بازیگران سریال ۸۷ متر + خلاصه داستان

گفته می‌شود که ژانر این سریال کمدی بوده و به زودی از شبکه اول سیما پخش خواهد شد.

از نکات قابل توجه این سریال حضور علی انصاریان بوده که برای سکانس های در این سریال بازی کرده است

داستان این مجموعه درباره این خانواده به نام‌های علیرضاپور دورانی بوده که به خاطر مالکیت یک ملک باری دیگر خرافاتی را دارند ماجرا از این قرار است که خانواده علیرضاپور دورانی به همراه همسر و دختر و پسرش یک خانه ای را می خرند و زمانی که در آن اسباب کشی می‌کند متوجه می‌شود این خانه به شخص دیگری به نام محسن خلیلی فروخته شده است که آنها به همراه اعضای خانواده در این خانه اسباب کشی می‌کنند و باعث می شود که اتفاقات طنز و جذابی برای این سریال رخ دهد.

بیوگرافی بازیگران سریال ۸۷ متر + خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال ۸۷ متر

علی دهکردی، مهران رجبی، فریبا کامران، زنده‌یاد حسین محب اهری، شهین تسلیمی، دیبا زاهدی، سونیا سنجری، حسین سلیمانی، فریده سپاه منصور، محمد بحرانی و سعید پیردوست از بازیگران این سریال تلویزیونی‌اند.

تلویزیون به جای شروع پیش‌تولیدهای متعدد که بسیاری از آن‌ها ماه‌ها در صفِ تولید قرار می‌گیرند و تکلیف‌شان گهگاه مشخص هم نمی‌شود باید اولویت کاری‌اش را روی به سرانجام رساندن کارهای متوقف شده و بلاتکلیف بگذارد؛ تا هنرمندان و صاحبان آن آثار از این فضای سردرگمی موجود، هرچه زودتر خارج شوند و دست‌اندرکاران پس از این مرحله به سراغ شروع تولید کارهای جدید بروند.

بیوگرافی بازیگران سریال ۸۷ متر + خلاصه داستان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *