بیوگرافی بازیگران فیلم آرمانشهر

بیوگرافی بازیگران فیلم آرمانشهر (utopia)

بیوگرافی بازیگران فیلم آرمانشهر (utopia)  به همراه اسامی بازیگران + زمان پخش خلاصه داستان را دراین صفحه از مجله شبونه بخوانید.

فیلم آرمانشهر (utopia)

فیلم آرمانشهر ساخته آقایان حسن ناظر و امیر آقایی فیلم افغانی در ژانر درام  سال 2015به تازگی در شبکه نمایش خانگی به روی آنتن رفت ، این فیلم چند ملیتی و چند زبانه و چندین بازیگر ایرانی در این فیلم ایفا نقش میکند.

بیوگرافی بازیگران فیلم آرمانشهر

خلاصه داستان

فیلم آرمانشهر داستان زندگی زنی با نام جانان با بازی خانم ملانی زکریا است که همسر وی در هشت سال جنگ دفاع مقدس ذچار ضایعه نخاعی شده است.

جانان میخواهد باردار شود از طریق لقاح مصنوعی  برای همین به کشور خارجی به اسم اسکاتلند میرود که در راه این سفر مسیر رندگی بعد از دریافت اسپرم تغییر میکند .

بازیگران فیلم

ملالی زیکریا، اندرو شیور، همایون ارشادی، ارون بالی، کیهان ملکی، هنا اسپیرت، سایانتانا نندی، بسر پاتل، مسعود شهروند، کرس رب بازیگران اصلی این فیلم سینمایی هستند که در فیلم به طور کامل به زبان افغانی صحبت می کنند.

اسامی بازیگران فیلم آرمانشهر

جوایز

این فیلم جوایز بسیار زیادی را از جشنواره های مختلف از آن خود کرده است  و توانست در جشنواره آسیایی لندن در سال 2007 به نمایش گذاشته شود  ،این فیلم  توانست به عنوان نماینده افغانستان در هشتاد و هشتمین دوره جوایز اسکار در بخش جایزه اسکار بهترین فیلم خارجی‌زبان نیز کاندید شود.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران سریال بزنگاه +زمان پخش

عوامل

کارگردان: حسن ناظر، نویسنده: امیر آقایی، تهیه کننده: محسن علی اکبری

بیوگرافی بازیگران فیلم آرمانشهر

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *