بیوگرافی بازیگران فیلم بن بست (فیلم قدیمی سال 57) +خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران فیلم بن بست (فیلم قدیمی سال 57) +خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران فیلم بن بست (فیلم قدیمی سال 57) +خلاصه داستان این فیلم را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

آخرین فیلم سینمایی پرویز صیاد که در سال 87 و با وقوع انقلاب تولید شد فیلمی که حواشی زیادی راه به دنبال داشت و خیلی روزهای کمی روی پرده سینما ماند

 

بیوگرافی بازیگران فیلم بن بست (فیلم قدیمی سال 57) +خلاصه داستان

خلاصه داستان

داستان این فیلم درباره دختری (مری آپیک) است که به همراه مادرش در کوچه بن بست زندگی میکنند و هر گاه از کوچه رد میشود مرد جوان (پرویز بهادر) قدبلندی را میبنید که با نگاهش او را تعقیب میکند و این دختر به او علاقمند میشود و با او وارد رابطه میشود اما بعد از این مدت برادر این دختر از سفر می آید و مرد غریبه او را دستگیر میکند و همه متوجه میشوند که این مرد غریبه پلیس بوده و ماموریت داشته که برادر این دختر را دستگیر کند.

همچنین ببینید: بیوگرافی آذر شیوا بازیگر سلطان قلبها

بیوگرافی بازیگران فیلم بن بست

بازیگر نقش
مری آپیک دختر جوان
آپیک یوسفیان مادر دختر جوان
بهمن زرین‌پور برادر دختر جوان
پرویز بهادر مرد ناشناس

بیوگرافی مری آپیک

مری آپیک در سال ۱۳۳۳ خورشیدی (۱۹۵۴ میلادی) در یک خانوادهٔ ارمنی‌تبار در تهران به دنیا آمد. مادرش آپیک یوسفیان هنرپیشهٔ قدیمی سینما، تئاتر و تلویزیون است.

او در ابتدا به مدرسه فرانسوی‌ها می‌رفت و رقص باله و نوازندگی پیانو را در آنجا فرا گرفت. از نوجوانی عضو گروه باله ملی ایران بود و در تالار رودکی به اجرای باله می‌پرداخت.

بیوگرافی پرویز بهادر

پرویز بهادر، بازیگر سینما و تلویزیون، در آثاری همچون فیلم سینمایی «بن‌بست»، فیلم سینمایی «دختر همسایه» فعالیت داشته است.

 

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *