اسامی بازیگران فیلم شادروان (بیوگرافی و عکس)

داستان فیلم شادروان + دانلود و معرفی بازیگران فیلم سینمایی شادروان

داستان فیلم شادروان + دانلود و معرفی بازیگران فیلم سینمایی شادروان را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

اسامی بازیگران فیلم شادروان (بیوگرافی و عکس)

با خاتمه تصوییرداری فیلم سینمایی «شادروان» دومین تجربه سینمایی آقای حسین نمازی که تهیه کنندگی آن را عباس نادران برعهد هدارد تصاویر از این فیلم منتشر شده است.

بعد از پایان یافتن فیلمبرداری، این پروژه سینمایی بازیگران اصلی و فرعی این فیلم سینمایی مشخص شدند.

اسامی بازیگران فیلم شادروان (بیوگرافی و عکس)

اسامی بازیگران فیلم شادروان

سینا مهراد، گلاره عباسی، نازنین بیاتی، بهرنگ علوی و با هنرمندی رویا تیموریان، چهره‌هایی چون رضا رویگری و بهرام ابراهیمی ؛ چون ایمان برات‌پور، محسن مهری، سجاد رضایی، حافظ نبی‌زاده، بهناز نادری، اعظم کبودیان، فرناز صالحتاش، الهه افشاری، بابک جعفریه، مریم افشار و محمدموسی اکبری نیز نقش‌آفرینی می‌کنند.

اسامی بازیگران فیلم شادروان (بیوگرافی و عکس)

داستان فیلم

شادروان به دردسرهای یک خانواده پس از فوت ناگهانی پدرشان می‌پردازد. خانواده آنها که در حاشیه شهر زندگی می‌کنند درآمدی جز فروش سبزی ندارند و حالا با درگذشت پدرشان ماجراهای تازه‌ای برایشان به وجود می‌آید.

اسامی بازیگران فیلم شادروان (بیوگرافی و عکس)

عوامل پشت صحنه

عوامل این فیلم عبارتند از نویسنده و کارگردان: حسین نمازی، تهیه کننده: عباس نادران، مدیر فیلمبرداری: مسعود سلامی، مدیر صدابرداری: بابک اردلان، طراح صحنه: بهزاد جعفری طادی‌، طراح لباس: فاطمه صفری زاده، طراح چهره‌پردازی: امید گل‌زاده، مدیر تولید: عماد طاهری، مدیر تدارکات: هادی غفارلو، دستیار کارگردان و مدیر برنامه‌ریزی: سعید بیات، منشی صحنه: آرزو قربانی، روابط عمومی: زهرا دمزآبادی، عکاس: محمد صادق زرجویان.

سینا مهراد در فیلم شادروان (بیوگرافی و عکس)

سینا مهراد

سینا سهیلی با نام هنری مهراد در دوازدهم آذر ماه ۱۳۷۰ در تهران به دنیا آمده است.

تا به امروز درباره اینکه چرا آقای سهیلی نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کرده است مشخص نشده است اما به نظر می رسد سینا برای اینکه با نام و شهرت پدرش مشهور نشود ترجیح داده است نام هنری سینا مهراد را برای خود انتخاب کند تا بتواند با اتکا به علم و استعداد خود در این حرفه به اوج محبوبیت برسد.

گلاره عباسی اسامی بازیگران فیلم شادروان (بیوگرافی و عکس)

گلاره عباسی

گلاره عباسی (متولد تیرماه ۱۳۶۲ در تهران) بازیگر سینما و تلویزیون و از دانش آموختگان کلاس‌های امین تارخ می‌باشد. وی همچنین فارغ‌التحصیل معماری از دانشکده هنر است.

گلاره عباسی فعالیت خود در سینما را به طور حرفه ای در سال 1387 با بازی در فیلم یک گزارش واقعی شروع کرد.

اسامی بازیگران فیلم شادروان (بیوگرافی و عکس)

 

 

نازنین بیاتی

نازنین بیاتی در اولین حضور سینمایی اش در فیلم دربند درخشید و نامزد سیمرغ بلورین بهترین بازیگر نقش اول زن از سی و یکمین دوره جشنواره فیلم فجر و در همه‌پرسی از نویسندگان و منتقدان، به عنوان بهترین بازیگر نقش اول زن از هفتمین جشنواره منتقدین سینما انتخاب شد. مادرنازنین بیاتی اهل قم و پدرش اهل تفرش است و دارای دو خواهر به نام های ندا و نغمه دارد ، محل زندگی این بازیگر جوان در منیریه است.

اسامی بازیگران فیلم شادروان (بیوگرافی و عکس)

بهرنگ علوی

بهرنگ علوی بازیگر سینما و تلویزیون کشورمان در اولین روز از فروردین ماه سال 1359 در تهران متولد شد.

بهرنگ علوی دانش آموخته رشته نقشه کشی است و حضور در دنیای هنر را با کلاس های بازیگری آغاز کرد و از اولین فارغ التحصیلان مؤسسه فرهنگی هنری کارنامه است.

این هنرمند کشورمان در عرصه مدلینگ و طراحی لباس هم فعالیت میکند و عکاسی یکی از هنرهای مورد علاقه او است و سفیر حمایت از کودکان کار و زنان بی سرپرست است.

اسامی بازیگران فیلم شادروان (بیوگرافی و عکس)

رویا تیموریان متولد 27 اسفند سال 1337 در تهران است او یکی از بازیگرلن پرکار زن ایرانی است. او مدرک کارشناسی بازیگری و کارگردانی را از دانشکده سینما تئاتر دانشگاه هنر در سال 1366 گرفته است.
او 3 خواهر دارد و خودش آخرین فرزند خانواده است. خانواده او همگی هنر دوست بودند و او زمانی به بازیگری علاقه مند شد که شوهر خواهرش او را در نوجوانی برای دیدن تئاتر دعوت کرد.

اسامی بازیگران فیلم شادروان

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *