نگار عابدی بازیگر نقش شعله در سریال صفر بیست و یک (021) عکس جنجالی

بازیگر نقش شعله در سریال ۰۲۱صفر بیست و یک 021

بازیگر نقش شعله در سریال صفر بیست و یک (021) عکس جنجالی نگار عابدی را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بازیگر نقش شعله در سریال صفر بیست و یک

سریال طنز 021 که توسط دو کمدین معروف کشورمان یعنی اقایان جواد رضویان و سیامک انصاری ساخته شده است این شبها از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفته است.

بازیگر نقش شعله در سریال ۰۲۱صفر بیست و یک 021

سریالی که در آن بازیگران شناخت شده زیادی حضور دارند یکی از آنها خانم نگار عابدی بوده که نقش شعله را برعهده دارد.

در ادامه ای صفحه معرفی کوتاهی را از این هنرمند گرداوری نموده ایم.

نگار عابدی در روز ۱۸ بهمن ۱۳۴۹ در اهواز به دنیا آمد.

بازیگر نقش شعله در سریال ۰۲۱صفر بیست و یک 021

نگار عابدی لیسانس رشته تئاتر از دانشکده هنر و معماری و دانشجوی انصرافی رشته زبان انگلیسی است.

علاقه اش به بازیگری از کودکی شکل گرفت اما زمانی که ۲۰ ساله بود با دیدن آگهی یک کلاس بازیگری به سرعت از دانشگاه انصراف داد و در این کلاس ها ثبت نام کرد. اساتید او در این دوره مهتاب نصیبرپور و رویا تیموریان بودند.

نگار عابدی ازدواج پر سرو صدایی با هدایت هاشمی داشت و بعد از بدنیا آمدن دختری بنام اِما، زندگی اش رفته رفته به حاشیه کشانده شد که در نهایت چند سال پیش به طلاق منجر شد بعد از آن هدایت هاشمی با مهشید ناصری ازدواج کرد.

بازیگر نقش شعله در سریال ۰۲۱صفر بیست و یک 021

نگار عابدی: رابطه من و دخترم از همان ابتدا یك رابطه دوستانه بود، به نظرم وقتی بچه‌ها با پدر و مادرشان رفیق هستند، راحت‌تر مسائل‌شان را با آنها در میان می‌گذارند، «ِاِمای» من هم از همان دورانی كه كم سن و سال بود تا حالا عادت كرده همه چیز را برایم تعریف كند، همین موضوع ما را به‌شدت به هم نزدیك می‌كند هر چند با گذشت سال‌ها او هنوز با كار من كنار نیامده و مدام می‌گوید«مامان سر كار نرو و پیشم بمون» اما من در جوابش می‌گویم سركار می‌روم تا برایت پول در بیاورم، جواب او هم كه خیلی جالب است می‌گوید باشه «برو پول در بیار كه من‌رو پارك ارم ببری» .

بازیگر نقش شعله در سریال ۰۲۱صفر بیست و یک 021

نگار عابدی: اِما از همان دوران كودكی‌اش به بازیگری علاقه‌مند بود و در این حرفه هم استعداد دارد. اولین بازی‌اش را هم وقتی دو سالش بود در فیلم سینمایی «یه حبه قند» انجام داد، هرچند من و پدرش هیچ كدام تمایلی نداریم كه او وارد عرصه بازیگری شود. ولی اگر بخواهد وارد این حوزه شود هم مخالفت نمی‌كنیم چون معتقدیم افراد باید خودشان برای سرنوشت‌شان تصمیم بگیرند.

همچنین ببینید: بازیگر نقش شادی در سریال ۰۲۱ +اینستاگرام

او یكی از مخاطبان جدی تئاتر است و نكته جالب اینجاست كه هروقت من و پدرش روی صحنه هستیم آن كار را بیش از 10بار تماشا می‌كند و مورد نقد قرار می‌دهد. خوشبختانه او درسش هم خیلی خوب است و به موسیقی هم علاقه دارد، به همین دلیل دوست دارم او در چند زمینه پیشرفت كند و تنها به شكل تك‌بعدی رشد نكند.

نگار عابدی بازیگر نقش شعله در سریال صفر بیست و یک (021) عکس جنجالی

فعالیت اصلی وی تئاتر است و در نمایش‌هایی چون «بازگشت به خان نخست» به کارگردانی محمد رضایی‌راد و «آندرانیک» به کارگردانی حمید آذری ایفای نقش نموده است. وی در فیلم‌های کوتاهی چون «هدیه» و «خط مستقیم دایره» بازی کرده است. عابدی فعالیت سینمایی خود را از سال ۱۳۸۱ و با فیلم جانا آغاز کرد. نگار عابدی از همسرش هدایت هاشمی جدا شده و به همراه دخترش “اما هاشمی” زندگی می‌کند. صفر بیست و یک از جمله سریال های وی در سال 1399 است که نقش همسر جلال با نام شعله را به ایفای نقش پرداخته است

بازیگر نقش شعله در سریال صفر بیست و یک (021) عکس جنجالی نگار عابدی

قرار است نقش افروز در سریال دودکش در ادامه هم کمرنگ باشد؟
منظورتان را از کمرنگ نمی‌فهمم. ما شکلی از زندگی را ارائه می‌کنیم که قرار نیست یک نفر قهرمان داستان باشد. قصه‌های این سریال در یک قالیشویی رخ می‌دهد که توسط آقا فیروز اداره می‌شود و مسلما مسائل و مشکلات فیروز را بیش از دیگران می‌بینیم. ما همه با فیروز نسبت داریم و با او در ارتباطیم.

قرار نیست کسی کار خاصی بکند چون داستان خاصی وجود ندارد و هر دفعه به مسائل یکی از شخصیت‌ها پرداخته می‌شود. مثلا در قسمتی، سکانس‌هایی بود که مربوط به زندگی خصوصی افروز و نصرت و مشکلات آنها بود. فردای همان روز پدرم از یک راننده تاکسی شنیده بود که می‌گفت:

دیشب در سریال دودکش خانمی داشت حرف دل ما را می‌زد. بنابراین فکر می‌کنم مهم این است که بازیگر و نقش کار درست را انجام بدهد و کم و زیادش اهمیت چندانی ندارد.

شاید چون افروز مظلوم و آرام است، به اندازه عفت به چشم نمی‌آید!
بله. افروز با عفت خیلی فرق دارد. این دو شخصیت کاملا متفاوت هستند. افروز کم حرف است و اگر قرار باشد افروز را مثل عفت بازی کنم، مخاطب به جای افروز دو تا عفت می‌بیند.

بازیگر نقش شعله در سریال صفر بیست و یک (021) عکس جنجالی نگار عابدی

چقدر از این افروز ساخته شماست و چقدر از آن ساخته و پرداخته نویسنده است؟
بخش اعظم آن از طریق فیلمنامه به ما منتقل شده است. آقای نیک‌نژاد تمام شخصیت‌های این سریال را بخوبی خلق کرده و به آنها پرداخته است و من و همکارانم به‌عنوان بازیگر به این نقش‌ها جان داده‌ایم.

هر بازیگری حال و هوا و تجربیات خودش را به یک فیلم یا سریال می‌آورد. من هم مثل هر بازیگر دیگری به نقشم روح داده‌ام. گاهی طوری بازی می‌کردم که آقای نیک‌نژاد می‌گفتند چه خوب، کاری که انجام دادی به شخصیتی که از افروز در ذهن من است خیلی نزدیک شده است.

معمولا حضور بازیگردان خیلی کمک می‌کند که شخصیت‌ها به چیزی که نویسنده ترسیم کرده، نزدیک شوند و در کار شما بازیگردان و نویسنده یک نفر است. به نظرم این مساله برای شما هم خیلی خوب بوده!

بله دقیقا. ایشان به کار همه بازیگران توجه داشتند و نظراتشان را به ما منتقل می‌کردند. تکیه کلام‌های جالبی هم داشتند، مثلا می‌گفتند این کاری که انجام دادی افروزی نبود، عفتی بود یا مثلا این کار عفتی نیست عالیه‌ای است!

در این سریال کمدی سیامک انصاری، سید جواد رضویان، امیر حسین رستمی، نگار عابدی، سیاوش طهمورث، سروش جمشیدی، رویا میر علمی، علیرضا استادی، آزیتا ترکاشوند، مریم شیرازی، افشین آقایی، پادینا کیانی و مهبد بیور به ایفای نقش خواهند پرداخت.

قصه “صفر بیست و یک (021)” در مورد دو باجناق است که روابط دوستانه‌ای با هم ندارند. این دو مرد که در شهرداری کار می‌کنند، برای زمین زدن همدیگر تلاش می‌کنند و در راستای همین تلاش‌ها اتفاقات بامزه و بانمکی را رقم می‌زنند. شعار اصلی این سریال حول محور ضرب‌المثل مشهور «ژیان ماشین نمی‌شه، باجناق فامیل نمی‌شه!» می‌گردد.

البته کلیت سریال به همان ضرب المثل طنز قدیمی «ژیان ماشین نمی‌شه، باجناق فامیل نمی‌شه!» ختم می‌شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *