بازیگر نقش عاطفه در سریال تکیه بر باد کیست؟

بازیگر نقش عاطفه در سریال تکیه برباد کیست؟

بازیگر نقش عاطفه در سریال تکیه در باز کیست بیوگرافی افسانه پاکرو بازیگر عرصه فیلم سریال ایرانی را به همراه سوابق هنری تصاویر شخصی و ماجرای ازدواج و آیدی اینستاگرامش را در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بازیگر نقش عاطفه در سریال تکیه برباد کیست؟

خانم افسانه پاکرو بازیگر عرضه فیلم و سریال ایرانی در چهارمین روز از اردیبهشت ماه سال ۱۳۶۲ در شهر اهواز دیده به جهان گشوده است وی دارای مدرک فارغ التحصیلی در رشته نقاشی می باشد.

بازیگر نقش عاطفه در سریال تکیه بر باد کیست؟

خانم پاکرو در سریال پرمخاطب تکیه بر باد که  در سال ۹۱ در ژانر درام تاریخی و مذهبی از شبکه پنج سیما به روی آنتن رفت بازی کرد  که اکنون این سریال از  شبکه پرمخاطب آی فیلم راس  ساعت ۲۲ به روی آنتن می رود در نقش عاطفه به هنرنمایی پرداخت که با قبول شدن در دانشگاه در رشته حقوق از شهر شیراز به تهران می آید که مسیر زندگیش به طور کلی با آشنایی با مهدی فخیم زاده در نقش ناصر محسنیان عوض می شود و با  او ازدواج می‌کند که در ادامه اتفاقات جذابی رخ میدهد.

وی ‌توانست در این سریال در کنار بازیگران مشهوری همچون مهدی فخیم زاده فاشکان خطیبی ،شهرام‌عبدلی، فلور نظری فرامرز قریبیان ،حدیثه‌تهرانی ،گلاره عباسی تجربه بسیار خوبی را برای خود رقم بزند.

بازیگر نقش عاطفه در سریال تکیه برباد

سوابق هنری

خانم پاکرو فعالیت رسمی خود را در عرصه بازیگری از سال ۸۴ آغاز کرد و توانست تجربه بسیار زیادی را با کارگردان مطرح کسب کند، دوره های بازیگری را زیر نظر حمید سمندریان طی کرد و توانست در فیلم محکومین بهشت در سال ۸۳ انتخاب شود و پس از آن برای بازی در سریال رسم عاشقی انتخاب شد و توانست با بازی در این سریال به اوج شهرت برسد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی کامل افسانه پاکرو + تصاویر جدید

بیوگرافی افسانه پاکرو

ازدواج افسانه پاکرو

ایشان در حال حاضر مجرد می‌باشد و هنوز وارد زندگی مشترک نشده است.

مجموعه فعالیت های هنری

از مجموعه فعالیتهای ایشان در عرصه بازیگری می توان به محکومین، بهشت پیدا و پنهان ،رسم عاشقی رویای خیس ،محاکمه زندگی شیرین و شیر و عسل  و سریال تکیه بر باد را نام برد.

افسانه پاکرو

 

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *