بازیگر نقش عاطفه و افسانه در سریال آینه عبرت کیست +بیوگرافی و عکس جدید

بازیگر نقش عاطفه و افسانه در سریال آینه عبرت کیست +بیوگرافی و عکس جدید

بازیگر نقش عاطفه و افسانه در سریال آینه عبرت کیست همراه با بیوگرافی و عکس جدید بازیگران نقش عاطفه و افسانه در سریال آتقی را در این صفحه ببینید.

بازیگر نقش عاطفه و افسانه در سریال آینه عبرت کیست +بیوگرافی و عکس جدید

عاطفه و افسانه در سریال آینه عبرت کیست

بهناز آزادخانی یکی از بازیگران قدیمی بوده که در سریال آینه نقش عاطفه را بر عهده داشت و موفق شد گام مهمی را در بازیگری بردارد او در کارنامه هنری خود فقط سریال آینه عبرت و فیلم دل نمک را دارد که بیشتر او را در سریال آینه عبرت به یاد دارند.

بازیگر نقش عاطفه و افسانه در سریال آینه عبرت کیست +بیوگرافی و عکس جدید

خانم نیره حسینی در سریال آینه عبرت نقش افسانه را بر عهده داشت این سریال تنها کار هنری این خانم به شما می آید و دیگر در عرصه بازیگری حضور پیدا نکرد.

افسانه همسر علی است که قهر میکند و به خانه پدرش میرود و پدرش اجازه نمیدهد دیگه با علی به خانه برود علی سعی میکند که همسرش را متقاعد کند تا به خانه بیاید اما پدر افسانه رضایت نمیدهد و با بدرفتاری علی را از خانه بیرون میکند. علی که از این اتفاق بسیار ناراحت است به مواد مخدر وری می آورد و به سراغ رفیق خود آتقی رفته و در خانه او چند روزی مهمان میشود . یک روز که آتقی که به خانه می آید علی را در حال مصرف مواد مخدر مشاهده میکند و به همین دلیل یک سیلی به او میزند.

«آینه عبرت»، عنوان سریال تلویزیونی ایرانی به نویسندگی و کارگردانی محسن شامحمدی می باشد که سال 1370 در گروه فیلم و سریال شبکه یک سیما تولید گردید. یکی از محبوب ترین عنوان‌ های آن «برگ‌ ریزان» بود که شخصیت‌ های معروف آن علی و آتقی بودند که این نقش‌ ها را به‌ ترتیب محمود دینی و جواد گلپایگانی ایفا کردند.

سریال داستانی «آینه عبرت» به شکل اپیزودیک می باشد، یعنی در هر دو یا سه قسمت مجزا به موضوع مواد مخدر می‌ پردازد. «افعی»، «خواستگاری»، «مجنون»، «بچه سرراهی»، «دوران تباهی»، «زندگی تلخ»، «سودای تلخ»، « وسوسه های شیطانی»، «کمین»، «ارثیه پدری» و «برگ ریزان» از جمله عناوین داستان‌ های این مجموعه هستند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *