بازیگر نقش فرخ فهیمی در سریال شاهرگ کیست؟

بازیگر نقش فرخ فهیمی در سریال شاهرگ کیست؟

بازیگر نقش فرخ فهیمی در سریال شاهرگ کیست ؟+ بیوگرافی عباس غزالی بازیگر سینما تئاتر و تلویزیون را به همراه سوابق هنری تصاویر شخصی و ماجرای ازدواج و آشنایی با همسرش را در این بخش است مجله شبونه  مشاهده کنید.

بیوگرافی عباسی غزالی بازیگر

آقای عباس غزالی بازیگر عرصه سینما تئاتر و تلویزیون در جدیدترین کار هنری خود در نقش فرخ فهیمی در سریال شاهرگ ساخته سید جلال اشکذری و محمدرضا شفیعی به هنرنمایی پرداخته است.

این هنرمند در چهاردهمین روز از بهمن ماه سال ۱۳۶۳ در شهر تهران دیده به جهان گشوده است.

آقای غزلی دارای مدرک فارغ التحصیلی رشته ادبیات و علوم انسانی در مقطع دپیلم می باشد.

بازیگر نقش فرخ فهیمی در سریال شاهرگ کیست؟

آغاز فعالیت هنری

آقای عباس غزالی فعالیت نظامی خود را در حرفه بازیگری در سن ۱۱ سالگی با دیدن آگهی برای جذب بازیگر برای قسمت تاتر رفت و تست بازیگردی داد و توانست نظر کارگزدان را به خود جلب کند و حتی برای بازی در آن تاتر جایزه کسب کند.

غزالی در سن ۱۴ سالگی به طور رسمی فعالیت خود را در عرصه بازیگری با حضور در سریال به نام انتظار سرخ نویسنده محمد درمنش کسب کرد و توانست در سال ۱۳۹۰ در سریال وضعیت سفید ساخته حمید نعمت الله فرهادی مقدم در نقش بهروز بازی کند.

ازدواج و همسر عباس غزالی

آقای عباس غزالی در سال ۹۴ در سن ۳۰ سالگی وارد زندگی مشترک شده و متاهل می باشد و همسرشان خانم زهرا کریمی در رشته معماری مشغول به فعالیت می باشد و علاقه‌مندان حرفه آشپزی می باشد.

خانم مهران کریمی در اینستاگرام نیز در هنر آشپزی فعالیت ویژه ای دارد .

بیوگرافی  عباس غزالی و همسرش

جوایز هنری

آقای غزالی توانست جوایز بسیار زیادی را در عرصه بازیگری کسب کند که از جمله می‌توان به دریافت جایزه بازیگری از جشنواره استانی تهران برای نمایش به نام مقصد آن  بی‌گناه و همچنین دریافت جایزه بازیگر اول بخش نوجوانان و دریافت جایزه بازیگری اول بخش نوجوانان در جشنواره دفاع مقدس و کاندید نقش مکمل مرد در سی و دومین جشنواره فیلم فجر در فیلم سینمایی به نام اعترافات ذهن خطرناک من را دارا می باشد.

بیشتر ببینید: بیوگرافی بازیگران سریال شاهرگ

اینستاگرام عباس غزالی

صفحه رسمی این هنرمند محبوب به نشانی abbasghazali فعال می باشد.

تصاویر عباس غزالی

تصاویر عباس غزالی بازیگر

عباس غزالی در سریال شاهرگ

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

یک نظر

  1. مائده فهیمی

    سلام خسته نباشید.
    در سریال شاهرگ اون فرخ فهیمی ، فامیلی فرخ فامیلی واقعی من است .
    فامیلی من هم فهیمی است .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *