بازیگر نقش محمد علی در سریال شاهرگ کیست ؟ + بیوگرافی نیما رییسی

بازیگر نقش محمد علی در سریال شاهرگ کیست؟؟

بازیگر نقش محمد علی در سریال شاهرگ کیست ؟ +بیوگرافی نیما رئیسی بازیگر سریال و تلویزیون گوینده و خواننده ایرانی را به همراه تصاویر شخصی و ازدواجش را در این بخش از مجله شبونه مشاهده کنید.

بیوگرافی نیما رئیسی

آقای نیما رئیسی بازیگر عرصه  فیلم سریال  ایرانی و گوینده خواننده ا در سومین روز از مردادماه سال ۱۳۵۴ در شهر رشت دیده به جهان گشوده است در جدیدترین کار هنری خود در سریال شاهرگ  ساخته سید جلال اشکذری و محمدرضا شفیعی در نقش محمدعلی به هنرنمایی پرداخت است.

آهنگ نیما رییسی رشته روانشناسی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران می باشد.

بازیگر نقش محمد علی در سریال شاهرگ کیست ؟ + بیوگرافی نیما رییسی

آغاز فعالیت هنری

آقای وحیدی فعالیت خود را در عرصه بازیگری به طور رسمی از طی کردن کلاسهای آزاد تا ۷ در دانشگاه هنرهای زیبایی شروع کرد و بعد به طور رسمی به بازیگری شد و توانست نخستین بار در سال ۱۳۷۴ در عرصه تئاتر شناخته شود و بعد از آن در سریال قصه های شب شیما از  شبکه دو سیما ساخته حسین پاکدل  و مسعودرفروتن نخستین تجربه خود را در عرصه بازیگری در قاب تلویزیون ایران کسب کند و در کنار بازیگران مشهوری همچون گوهر خیر اندیش بازی کند.

بیشتر ببینید:بازیگر نقش فرخ فهیمی در سریال شاهرگ کیست ؟ 

از بازیگری تا گویندگی

آقای نیما رئیسی علاوه بر حرفه بازیگری در عرصه گویندگی نیز فعالیت داشته و یک دوره به عنوان عضو انجمن گویندگان جوان فعالیت کرده است این دوره‌ها را زیر نظر این استادی چون آقای مقامی کرده و توانست تجربه بسیار خوبی را برای خود رقم بزنند.

تصاویر خانوادگی نیما رییسی

از مهمترین آثار آقای رئیسی  در عرصه گوینده و دوبلور این می‌توان به انیمیشن مندی  و سید در عصر یخبندان و همچنین انیمیشن شرک نیز اشاره کرد.

سوابق هنری

آقای رئیسی در سال ۸۶ توانست سریال میوه ممنوعه ساخته که خطر فردی به هنرنمایی بپردازد و بعد از آن در سریال پروانه ساخته جنین سامان در سال ۹۱ و همچنین سریال آمین ساخته منوچهر هادی و بهرنگ توفیقی در سال ۹۴ به اوج شهرت برسد.

ازدواج وهمسر نیما رئیسی

ایشان در دهه هشتاد وارد زندگی مشترک شده است و متعهد باشد همسرشان نیز در عرصه کارهای هنری فعالیت می‌کند.

اینستاگرام نیمارئیسی

صفحه رسمی ایشان به نشانی nimaraeisiofficial فعال می یاشد.

تصاویر نیما رییسی

 

بیوگرافی نیما رییسی

بیوگرافی نیما رییسی

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *