بازی فوتبال ایران ولز ساعت چنده و کی هست؟ ترکیب ایران لو رفت

بازی فوتبال ایران ولز ساعت چنده و کی هست؟ ترکیب ایران لو رفت

بازی فوتبال ایران ولز ساعت چنده و کی هست؟ ترکیب ایران لو رفت

بازی فوتبال ایران ولز ساعت چنده و کی هست؟

بازی ایران و ولز روز جمعه 4 آذر 1401 ساعت 13:30 دقیقه برگزار خواهد شد این در حالیست که تیم ملی ایران بازی اول خود را در برابر انگلیس 6 بر 2 باخته ولی ولز در بازی اول خود با امریکا به تساوی یک بر یک رسیده است.

انگلیس هرگز چنین بازی افتتاحیه جام جهانی را تجربه نکرده است. شش گل نشانگر اولیه برای چهار هفته آینده در قطر بود.

با این حال، مطمئناً این بازی به خاطر چیز دیگری به یاد خواهد ماند منظره قابل توجه بازیکنان ایران که از خواندن سرود ملی خودداری می‌کنند.

در حالی که سرود در سراسر استادیوم بین المللی خلیفه به صدا درآمد، بازیکنان ایران لب های خود را جمع کردند، سرشان را خم کردند و شانه های خود را قفل کردند.

اگر علیرضا بیرانوند شرایط بازی داشته باشد او سنگربان ایران در بازی با ولز خواهد بود. در غیر این صورت حسین حسینی یا حتی امیر عابدزاده وظیفه حفاظت از دروازه تیم ملی را بر عهده خواهند داشت. حسینی در بازی با انگلیس ۶ گل دریافت کرد و شاید به لحاظ روحی شرایط بازی مقابل ولز را نداشته باشد و همین موضوع شانس عابدزاده را برای حضور در این بازی را بیشتر می‌کند.

محمدحسین کنعانی‌زادگان و شجاع خلیل‌زاده می‌توانند بهترین انتخاب‌های کی‌روش در خط دفاعی باشند. رامین رضاییان که در جام جهانی روسیه عملکرد خوبی در ترکیب تیم ملی داشت با حضور کی‌روش بار دیگر شانس ملی‌پوش شدن را پیدا کرد و به همین خاطر او می‌تواند گزینه مناسبی برای حضور در سمت راست خط دفاعی تیم ملی باشد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *