ببینید: سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت ۲۹ (قسمت بیست و نهم)

سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت ۲۹ (قسمت بیست و نهم)

بازپخش قسمت 29 سریال از سرنوشت ۴ فصل چهارم قسمت ۲۹ (قسمت بیست و نهم) فصل چهار سریال از سرنوشت امشب یکشنبه 18 اردیبهشت 1401 را در اینجا ببینید.

ببینید: سریال از سرنوشت فصل چهارم قسمت ۲۹ (قسمت بیست و نهم)

سریال از سرنوشت فصل چهارم

سریال از سرنوشت به کارگردانی محمدرضا خردمندان و با همکاری مشترک علیرضا بذرافشان یکی از سریال‌های ماندگار تلویزیونی است، که در چهار فصل تولید شده است.

قلم فیلمنامه این سریال را محمد محمودی سلطانی، روح الله صدیقی و سارا خسروآبادی نیز عهده دار هستند، که به زندگی دو کاراکتر هاشم و سهراب با بازی دارا حیایی و کیسان دیباج پرداخته‌اند.

این سریال توانسته مخاطبان زیادی به دست آورد و از فصل اول تا فصل چهارم داستان بسیار جذابی را روایت کرده است.

سهراب و هاشم که از دوران کودکی در پرورشگاه زندگی نموده اند پدر و مادر خودشان را از دست داده اند و در سن نوجوانی عاشق می‌شوند و پس از آن در سن جوانی به سراغ کار می‌روند.
آنها سختی های زیادی کشیدند تا بتوانند کاری را برای خود پیدا کنند.

در پایان آنها کارگاه تولید سگک کمربند را برپا می‌کنند

✅دانلود همه قسمت های سریال از سرنوشت 4

هاشم که پسر بسیار سر به هوایی است به دلیل بلندپروازی به زندان می‌افتد و همسرش نغمه او را رها می‌کند و از وی جدا می‌شود.

سهراب و هاشم که کودکی آنها خیلی به هم شباهت دارد، اما در جوانی زندگی پر فراز و نشیبی را تجرب می‌کنند و سرگذشت آنها گوناگون است.

سریال «از سرنوشت ۴» به کارگردانی محمدرضا خردمندان و تهیه‌کنندگی اکبر تحویلیان، در ۴۸ قسمت تهیه و تولید شد. این سریال ملودرامی عاشقانه است که در فصل چهارم به تولید دانش بنیان و تلاش نخبگان کشور برای خودکفایی علمی می‌پردازد.

دارا حیایی، کیسان دیباج، فاطیما بهارمست، مونا کرمی و مهدیس توکلی در کنار مجید واشقانی، حسین پاکدل، لیلا بلوکات، رضا داودنژاد، ساناز سعیدی، سیدمهرداد ضیایی، نگین صدق‌گویا، سولماز غنی، مائده طهماسبی، رضا بنفشه‌خواه، شاهو رستمی، مسعود انتظاری و محمدصادق ملک بازیگران فصل چهارم این سریال هستند. در این فصل سه بازیگر جدید مهران میری، فرهنگ زرگرباشی و متین طاهری‌نیا معرفی شدند.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. ۵قسمت اول این سریال رو ندیدم ازکجا میتونم تهیه کنم

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *