بازپخش زندگی پس از زندگی سید حسین رادی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ +بیوگرافی

بازپخش زندگی پس از زندگی سید حسین رادی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ +بیوگرافی

انتشار 4 اردیبهشت 1401 * پخش بازپخش برنامه زندگی پس از زندگی سید حسین رادی تجربه مرگ و دیدن برزخ شنبه ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ همراه دانلود و کیفیت عالی را در این صفحه ببینید.

پخش بازپخش برنامه زندگی پس از زندگی سید حسین رادی

برنامه زندگی پس از زندگی یکی از برنامه‌های معنوی شبکه چهار سیما بوده که در ایام رمضان بعد از افطار بر روی آنتن می‌رود

بازپخش زندگی پس از زندگی سید حسین رادی ۳ اردیبهشت ۱۴۰۱ +بیوگرافی

موضوع این برنامه به زندگی بعد از مرگ میپردازد و افرادی که به کما رفته اند را دعوت کرده و با آنها به گفت‌وگو می‌پردازند و از تجربه اتفاقات بعد از کما صحبت می کنند.

این برنامه را آقای عباس و موزون اجرا و تهیه کنندگی و کارگردانی کرده است که در سه فصل تولید شده است و در سه سال گذشته در ایام رمضان از شبکه چهار پخش شده است که این روزها توانسته علاقمندان زیادی را به دست آورد .

مهمان شب گذشته این برنامه آقای سید حسین رادی بوده که از اتفاقات مشاهده جهنم در برزخ صحبت می کند.

صحبت های وحشتناک و عجیب و غریب بودن فضای مجازی بازتاب گسترده ای داشته است.

حسین مرادی ۲۸ سال سن دارد و اهل اهواز است او همچنین درباره تاثیر گریه و زاری بر روح اموات صحبت کرده است که شنیدن آن خالی از لطف نیست.فصل سوم برنامه «زندگی پس از زندگی»، ماه رمضان ۱۴۰۱ روی آنتن شبکه چهار سیما رفته است. هر فصل از این برنامه در ۳۳ قسمت ۹۰ دقیقه‌ای به تهیه‌کنندگی و اجرای عباس موزون در گروه ادب و هنر شبکه چهار سیما تولید شده است. تاکنون دو فصل از «زندگی پس از زندگی» در سال‌های ۱۳۹۹ و ۱۴۰۰ در ایام ماه مبارک پیش از افطار پخش شده است.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *