دانلود کامل برنامه مهمونی مهران غفوری قسمت ۲۱

دانلود کامل برنامه مهمونی (مهران غفوریان) و بچه و پشه و روح

دانلود کامل برنامه مهمونی مهران غفوری قسمت 21 بیست و یک ۲۱ و حضور مهران غفوری در برنامه مهمونی و شوخی های بچه و پشه و روح با مهران غفوری را در این صفحه ببینید.

مهران غفوریان در قسمت بیست و یکم برنامه مهمونی حضور پیدا کرده و با عروسک های این برنامه گپ و گفت طنز و جالبی داشته که حتما پیشنهاد میکند این قسمت را مشاهده نمایید. برنامه ای که بدون شک یکی از بهترین برنامه های عروسکی چند سال گذشته ایرج طهماسب میباشد که با عروسک های جدید گام مهم دیگری را در عرصه برنامه سازی برداشته است.

  • نام : برنامه مهمونی
  • موضوع : گفتگو و طنز
  • گروه سنی : کودکان و بزرگسالان
  • کارگردان : ایرج طهماسب
  • مجری : ایرج طهماسب
  • مهمان :مهران غفوری
  • قسمت : بیست و یک 21
  • دانلود با لینک مستقیم
  • انتشار : 7 مرداد 1401

دانلود کامل برنامه مهمونی مهران غفوری قسمت ۲۱

دانلود کامل برنامه مهمونی مهران غفوری قسمت ۲۱

اسم مهمان مهران غفوری در قسمت هفدهم برنامه مهمونی حضور پیدا کرده و با لحظات شادی را برای مخاطبان خلق کرد شوخی هایی که عروسک های پشه و بچه و روح با او کردند طنز این قسمت را افزایش دادند مهران غفوری از بازیگران شناخته شده کشورمان بوده که فیلمها و سریالهای زیادی را بازی کرده است.

همچنین ببینید : دانلود همه قسمت های برنامه مهمونی

سریال مهمونی یکی از پربیننده‌ترین برنامه های نمایش خانگی در ایران میباشد که کارگردان این مجموعه آقای ایرج طهماسب تهیه کننده آن حسن خدادادی و نویسندگان این سریال و مجموعه آقایان احمد فیاض، ایرج طهماسب ،علی زرمهری و رجا بهبهانی و همچنین پانیذ زنگنه میباشد مجموعه در سال ۱۴۰۰ تولید شده و سال ۱۴۰۱ منتشر شده است مدتی که این برنامه بر روی آنتن می‌رود حدود ۶۸ دقیقه می باشد روز ششم مرداد ۱۴۰۱ قسمت بیست و یکم این مجموعه را مشاهده می کنیم کارهایی که عروسک ها در این مجموعه انجام می دهند بسیار حائز اهمیت می باشد

همچنین ببینید : دانلود همه قسمت های سریال جیران

و یکی از دلایل جذب مخاطب همین عروسک ها هم صدا های جالبی که صداپیشگان ای چون هوتن شکیب و کاظم سیاحی بهادر مالکی ،سهیل مستجابیان ،علی امامی، امیر ادیب ،نازنین شعبانی صداهای این عروسک ها که در مجموعه هستند را در می آورند کار آقای هوتن شکیبا بسیار دلنشین می باشد و نقش بچه را بسیار زیبا اجرا می کند و در فضای مجازی بیشترین مخاطب را از این مجموعه بچه دارد و کار بقیه مجموعه نیز قابل ستایش است آقای ایرج طهماسب بعد از مجموعه کلاه قرمزی و پسرخاله و چندین کار دیگر عروسکی و با سابقه فراوانی که دارد این مجموعه را تولید کردند ظاهراً به دل مردم نشسته است و طرفداران زیادی دارد.

آقای کاظم سیاحی صدای عروسکی پشه و آقای بهادر مالکی صدای عروسکی دیجی و همچنین سهیل مستجابیان خانم علی امامی نقش قیمه امیر ادیب نقش عروسکی خوشگل بابا و خانم نازنین شعبانی صدای شخصیت عروسکی کت را در می آورند آقای هوتن شکیباصدای نقش شاباش و بادام رو اجرا می کنند.

مهران غفوریان در خیابان مولوی تهران در تاریخ ۳ شهریور ماه ۱۳۵۳ دیده به جهان گشود و در تهرانسر و محله دریا پرورش یافت. پدر این بازیگر که اهل تهران و در سال ۱۳۷۲ فوت شده است ؛ بعنوان ناخدای نیروی دریایی بوده و مادرش نیز معلم و اصلیت او تبریزی است. این بازیگر دارای یک برادر میباشد که نام او مهدی است و ۵ سال از او بزرگ تر است و در زمینه ی آهنگسازی فعالیت دارد. ریشه هنر در خانواده مهران غفوریان از پدر آنها که خطاط بوده آغاز شده است که در هنر نقاشی و آواز خوانی، علاوه‌براین هنر ها مهارت داشته اند.

مهران غفوریان درمورد خصوصیات اخلاقی اش می گوید:من برخلاف نقش های بازیگری ام، خیلی جدی هستم و كارهایم را با جدیت تمام انجام می دهم. همکاران من از خصوصیات اخلاقی ام مطلع هستند ولی همیشه سعی دارم که هر كاری را در زمان خودش انجام دهم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *