فیلم کامل بغض و گریه بهرام افشاری در مهمونی اشک ایرج طهماسب را هم دراورد

فیلم کامل بغض و گریه بهرام افشاری در مهمونی اشک ایرج طهماسب را هم دراورد

فیلم کامل بغض و گریه بهرام افشاری در برنامه مهمونی اشک ایرج طهماسب را هم دراورد خاطره بهرام افشاری از پدرش در برنامه مهمونی را در این صفحه ببینید.

فیلم کامل بغض و گریه بهرام افشاری در مهمونی اشک ایرج طهماسب را هم دراورد

بغض و گریه بهرام افشاری در برنامه مهمونی

بهرام افشاری بازیگر سرشناس کشورمان در برنامه مهمونی حاضر شد و با ایرج طهماسب و عروسک هایش گفتگویی انجام داد برخلاف سایر آیتم ها و گفتگوهای طنز در برنامه مهمونی در قسمتی از برنامه بهرام افشاری از پدرش خاطره ای تعریف کرد که با بغض او همراه بود.

بغض او سبب شد که ایرج طهماسب نیز لحظه ای گریه کند.

دانلود کامل این قسمت

جالب است بدانید که پدر و مادر بهرام افشاری در دوران کودکی او از هم طلاق گرفتند و بهرام مدت با پدرش زندگی میکرده است.

او کار خود را با تئاتر آغاز کرده و سالها در تئاتر فعالیت داشته است  بعد از حضور او در سریال پایتخت توانست به شهرت و محبوبیت زیادی دست پیدا کند و همین امر سبب گردد که سکوی پرتاب او به سوی شهرت و محبوبیت شود. حالا او به عنوان یکی از بهترین بازیگران ایران شناخته میشود که حضور در ر فیلم و سریالی میتواند مخاطب جذب کند.

او را به عنوان قدبلندترین بازیگر ایرانی نیز مشناسند و قد بهرام افشاری بیش از دو متر است.

بهرام افشاری بازیگر تئاتر ، سینما و تلویزیون متولد 6 خرداد 1366 در شهر همدان می باشد .بهرام افشاری از کودکی به فیلم دیدن علاقه داشت اما تا زمان نوجوانی به بازیگری فکر نمیکرد ، با گذشت زمان در 16 سالگی علاقه در او شکل گرفت و در سال 1382 به یادگیری تئاتر در شهر خود ، همدان مشغول شد .

سال 1388 تصمیم گرفت که برای پیشرف در بازیگری به تهران مهاجرت کند ، بلافاصله به کلاس های استاد سمندریان رفت تا به صورت حرفه ای بازیکری را فرابگیرد .

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *