زهیر یاری بازیگر نقش بنیامین در سریال یوسف پیامبر کیست؟ + بیوگرافی

زهیر یاری بازیگر نقش بنیامین در سریال یوسف پیامبر کیست؟ + بیوگرافی

زهیر یاری بازیگر ایرانی در ۲۶ فروردین ۱۳۵۹ در تهران به دنیا آمده و فارغ التحصیل رشته علوم سیاسی در مقطع کارشناسی می باشد یک برادر کوچکتر بنام شعیب دارد زهیر برادر زاده حسین یاری بازیگر سینما می باشد و در واقع حسین یاری عمویش است در بیوگرافی زهیر یاری امده است که او زاده ۲۶ فروردین سال ۱۳۵۹ می باشد . زهیر فارغ‌التحصیل رشته علوم سیاسی از دانشگاه تهران می باشد و بد نیست بدانید که او برادرزادهٔ حسین یاری بازیگر معروف است. زهیر برادری کوچ تر از خود به نام شعیب دارد .او مدتی در زمینه اجرا هم فعالیت داشته است ولی به گفته خودش دیگر علاقه ای به فعالیت در این عرصه ندارد و این عرصه برایش جذابیتی ندارد .

بازیگر نقش بنیامین در سریال یوسف پیامبر کیست؟ + بیوگرافی او را به همراه سوابق و عکس های شخصی و همسرش را در مجله شبونه ببینید.

زهیر یاری بازیگر نقش بنیامین در سریال یوسف پیامبر کیست؟ + بیوگرافی

بیوگرافی و زندگینامه زهیر یاری

آقای زهیر یاری از بازیگران عرصه سینما و تلوزیون در تاریخ ۲۶ فروردین ماه سال ۱۳۵۹ در  شهر تهران دیده به جهان گشود.

تحصیلات زهیر یاری

زهیر یاری در رشته علوم سیاسی در دانشگاه تهران تحصیل نموده است و در همان جا توانسته مدرک تحصیلی خود را دریافت و فارغ التحصیل شود.

زهیر یاری بازیگر نقش بنیامین در سریال یوسف پیامبر کیست؟ + بیوگرافی

زهیر یاری یک برادر کوچکتر از خودش به نام  شعیب دارد و همچنین حسین یاری  بازیگر سر شناس سینما و تلویزیون عموی زهیر یاری میباشد و نسبت فامیلی دارند.

شروع حرفه بازیگری

آقای زهیر یاری شروع فعالیت حرفه ای خود را در عرصه بازیگری در تلویزیون را با هنرنمایی  در سریالی به نام  مردان آنجلس در سال ۷۵ آغاز کرد  و بعد از ان در سریال مریم مقدس  و در سریال یوسف پیامبر در نقش بنیامین بردار یوسف به هنرنمایی پرداخت .

زهیر یاری بازیگر نقش بنیامین در سریال یوسف پیامبر کیست؟ | بازیگران سریال یوسف پیامبر

بازیگر نقش بنیامین در سریال یوسف پیامبر + شهرت

زهیر یاری با بازی در سریال یوسف پیامبر توانست به شهرت دست پیدا کند نقش مهم و مثبت که گامی موفق برای او محسوب میشد.

بِنیامین خردسال‌ترین فرزند یعقوب و از بنی‌اسرائیل (طبق روایات اسلامی یکی به آخر) بود. فرزندان او قبیله بنیامین یکی از اسباط اسرائیل را ایجاد کردند.

همچنین ببینید:

بنیامین را واژه‌ای عبری و به معنای «پسرِ دست راست» یا «پسرِ برکت» دانسته‌اند. برخی معنای آن را «پسر جنوب» گفته‌اند، زیرا وی تنها پسر یعقوب بود که در جنوب یعنی سرزمین کنعان به دنیا آمد. در قرآن بنیامین بدون ذکر نام مورد اشاره قرار گرفته‌است.

فعالیت های دیگر بازیگر نقش بنیامین در سریال یوسف پیامبر

وی همچنین بازیگری در عرصه سینما را با باری  در فیلم زخم شناسه حوا در سال ۸۶ ساخته  حسین قناعت شروع کرد.

وی بعد ار فارغ تحصیلی در دانشگاه  کلاس های بازیگری را زیر نظر اساتید برجسته با هنرنمایی در عرصه تئاتر آغاز میکند و بعد دوره کلاس های فیلمسازی را زیر نظر آقای استاد تقوایی طی میکند ، و بعد از ان به صحنه تئاتر رفته و در آنجا برای نقش آفرینی در  در سریال مردان آنجلس انتخاب میشود.

زهیر یاری بازیگر نقش بنیامین در سریال یوسف پیامبر کیست؟ + بیوگرافی

زهیر یاری در آخرین بازی خود در تلویزیون در سریال لژیونر در سال ۹۶ به  هنرنمایی پرداخته است.

زهیر یاری مجرد است

زهیر یاری  در حال حاضر مجرد است و هنور ازدواج نکرده است و هیچ عکس و تصویری و از نامزدی و همسرش که توسط وی تایید شود در رسانه ها منتشر نشده است.

هر روز بازیگری تجربه است.
بازیگری بهت یاد می ده که صبور باشی،
بازیگری یادت می ده که حسود نباشی چون هم جا برای تو هست و هم زمان!
چون وقتی حسادت داشته باشی به همون اندازه همه کینه می یاد و بعد از کینه نسبت به همه بدگمان می شی
بازیگری بهم یاد داد که آرامش داشته باشم، آرامش داشتن مساوی است با درست کار کردن! چون قبل از این خیلی با خودم کلنجار می رفتم و اطرافم زیادی شلوغ بود اما حالا با آرامش، صبوری، بی حسادت و کینه کاری می کنم و از کارم هم لذت می برم.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *