بیوگرافی آرش مجیدی و همسرش میلیشا مهدی نژاد و فرزندان +عکس
آرش مجیدی در 7 اردیبهشت 1353 در شهر آباده به دنیا آمده وی لیسانس ادبیات نمایش دارد همسرش خانم میلیشا مهدی نژاد ویک فرزند دختر به نام میشا دارد.

بیوگرافی آرش مجیدی و همسرش میلیشا مهدی نژاد و فرزندان +عکس

 بیوگرافی آرش مجیدی و همسرش

آرش مجیدی در 7 اردیبهشت 1353 در شهر آباده به دنیا آمده وی لیسانس ادبیات نمایش دارد همسرش خانم میلیشا مهدی نژاد ویک فرزند دختر به نام میشا دارد.

بیوگرافی آرش مجیدی و همسرش میلیشا مهدی نژاد و فرزندان +عکس

وی سابقه دستیاری کارگردانی هم داشته و این برمیگردد به فیلم « آقا » که در سال 82 ساخته شده است و به عنوان برنامه ریز و بازیگر هم در سال 81 در فیلم گاو خونی حضور داشته است .

این هنرمند متاهل می باشد همسرش خانم میلیشا مهدی نژاد هستند و آرش مجیدی صاحب یک فرزند دختر نیز می باشد او در سال ۱۳۸۳ ازدواج کرده است و نام دخترش میشا میباشد

.بیوگرافی آرش مجیدی و همسرش میلیشا مهدی نژاد و فرزندان +عکس

آرش مجیدی کیست زندگی شخصی

آرش مجیدی بازیگر ایرانی در سال ۱۳۵۳ در آباده به دنیا آمده و دارای مدرک تحصیلی کارشناسی ادبیات نمایشی می باشد و یک خواهر و یک برادر دارد.

مجیدی بازیگری را بطور جدی و رسمی بازیگری را از دوران دانشجویی شروع کرده و اولین فیلمی که نقش آفرینی کرده شوکران در سال ۱۳۷۷ بود.

بیوگرافی آرش مجیدی و همسرش میلیشا مهدی نژاد
اما اوج شهرت و معروف شدن وی به سریال رستگاران و زیر هشت و ارمغان تاریکی بود که برمی گردد که چهره و بازی او را به مخاطبان و بینندگان سینما و تلویزیون شناساند.

ایشان هم در عرصه سینما و هم در قاب تلویزیون فعال است و آثار را در کارنامه هنری خود دارد. اوج کار و فعالیتش در دهه نود بوده و چند بازی شاخص و منحصر بفرد نیز دارد که می توان به

 

بیوگرافی آرش مجیدی عکس کودکی

سریالهای آرش مجیدی

خانه‌ای در خیابان چهل و یکم ، روباه ،سر به مهر یوسف هور ،شبانه ، گاو خونی و از سریال ها نیز می توان به سرزمین کهن که فعلا متوقف شده، ارمغان تاریکی، شیدایی، آخرین گناه ،و خداوند عشق را آفرید، من یک مستاجرم و پازل و رنگ شک و گاوخونی اشاره کرد.

۱۴۰۱ شهباز حسام حمیدرضا لوافی شبکه ۵
۱۴۰۰ احضار فرهاد حیدری علیرضا افخمی شبکه ۱
۱۳۹۹ سرباز یحیی ریاحی هادی مقدم‌دوست شبکه ۳
۱۳۹۷ زندگی از نو علی محمد قاسمی شبکه ۵
۱۳۹۷–۱۳۹۶ دلدادگان مالک پورسلیم منوچهر هادی شبکه ۳
۱۳۹۳ پازل مرتضی ابراهیم شیبانی شبکه ۱
رنگ شک امجد فریبرز عرب نیا شبکه ۳
۱۳۹۲ جلال‌الدین جلال‌الدین خوارزمشاه شهرام اسدی
آرش معیریان شبکه ۱
۱۳۹۰ شیدایی یحیی عطارزاده محمدمهدی عسگرپور شبکه ۳
۱۳۸۹ ارمغان تاریکی مجید جلیل سامان
زیر هشت عادل نایب (پسر پهلوان نایب) سیروس مقدم شبکه ۱
۱۳۸۸ رستگاران جناب سروان صادقی سیروس مقدم شبکه ۳
۱۳۹۶–۱۳۸۷ سرزمین مادری رهی اردکانی کمال تبریزی
۱۳۸۵ آخرین گناه بهرام حسین سهیلی زاده شبکه ۲
۱۳۸۴ و خداوند عشق را آفرید مسعود شاه محمدی
۱۳۸۳ من یک مستأجرم نوری پریسا بخت‌آور شبکه ۳
۱۳۸۲ راز شیوا پرویز حسن پور

بیوگرافی آرش مجیدی بازیگ نقش مالک در دلدادگان

آرش مجیدی بازیگر نقش مالک در دلدادگان

بازی او در سریال دلدادگان به کارگردانی منوچهر هادی روی آنتن شبکه سه سیما رفت که نقش جوانی مالک در سریال دلدادگان و این مجموعه تلویزیونی بازی کرده است.

بیوگرافی آرش مجیدی

شغل دوم و خداحافظی

مجیدی در مقطعی از زندگی خود قصد خداحافظی از بازیگری کرد و علتش را نیاز به شغل دوم عنوان کرد و گفت: ما بازیگران باید برای امرار و معاش زندگی شغل دوم داشته باشیم و من رسماً تصمیم گرفته ام بازیگری را ببوسم و کنار بگذارم. “مالک” یکی از نقش های مهم در سریال «دلدادگان» است که این شب‌ها مهمان مخاطبان آی‌فیلمی است. این سریال به کارگردانی “منوچهر هادی” و با بازی بسیاری از چهره‌های سرشناس مورد توجه بسیاری از مردم و طرفداران مجموعه های تلویزیونی قرار گرفت.

بیوگرافی آرش مجیدی و دخترش میشا

آرش در ادامه گفت : از ابتدای سال تاکنون فقط 2 پیشنهاد برای بازی داشتم که هیچ کدام نکته جالب توجهی نداشتند، بنابراین آن ها را نپذیرفتم. البته بحث مالی خیلی مهم است و من شغل اول و آخرم بازیگری است و از این طریق امرار معاش می کنم و برای همین است که همیشه هشتم گرو نهم است و آدم سرمایه داری نیستم که شغل دوم داشته باشم. وی همچنین گفت :اوقات فراغتم در کنار خانواده و با سفر کردن و گردش و دیدن فیلم سپری می کنم.

بیوگرافی آرش مجیدی و همای خواننده
بیوگرافی آرش مجیدی و همای خواننده

ازدواج با میلیشیا مهدی نژاد بازیگر

آرش مجیدی با میلیشا مهدی نژاد از بازیگران زن ایرانی ازدواج کرده و حاصل این ازدواج یک فرزند دختر به نام میشا می باشد.

بیوگرافی آرش مجیدی و همسرش میلیشا مهدی نژاد

آرش مجیدی و همسرش میلیشا مهدی نژاد با هم در برخی پروژه ها همکاری داشته و هم بازی بودند.

بیوگرافی آرش مجیدی و همسرش میلیشا مهدی نژاد آرش مجیدی و همسر بازیگرش

این زوج بازیگر در سریال شیدایی که نقش زن و شوهر را بازی می کردند که اتفاقا آن زمان نیز زن و شوهر واقعی بودند.

بیوگرافی آرش مجیدی و دخترش میشا

بیوگرافی آرش مجیدی

ما هم کنار میشا کشف می کنیم

آرش: بچه ها بی نهایت بازیگوش هستند و از آنجایی که همه چیز برای خودشان جذاب است و دنیای جذابی هم دارند، پس بی شک تماشای این دنیا هم برای من و همسرم جذاب و تازه است چرا که دائم در حال کشف کردن دنیای اطرافش است و ما هم کنارش کشف می کنیم. البته این جذابیت ها با سختی هایی هم توأم است که به نظرم مادرها بیشتر با این سختی ها روبرو هستند تا پدرها.

بیوگرافی آرش مجیدی و همسرش میلیشا مهدی نژاد +دختر میشا

میلیشیا: خب راستش را بخواهید جذابیت های دنیای مادرانه آنقدر زیاد است که سختی هایش آنقدرها هم به چشم نمی آید. حتی در مورد کوچکترین جزییات زندگی میشا می توان جذابیت های زیادی دید. به طور مثال، میشا مسواک کردن را خیلی دوست دارد و این علاقه اش برای من و آرش خیلی جذاب است ولی روند آموزش دادن به او جزو سختی هایش است.

روزهای اول شوکه می شوی

آرش: به نظرم هر چیزی با سختی توأم است؛ مانند هر کار و شغلی، اما سختی هایش در راستای همان جذابیت هاست. نمی توان گفت چون کار یا هر تجربه ای سخت است، پس جذابیت ندارد یا به دلیل سختی هایش، بی خیال جذابیت های آن شد و آن کار را انجام نداد. در این چند سال اخیر کم کارتر شده ام که طبعا دلایل مختلفی دارد ولی حضور میشا به هیچ عنوان دلیل این کم کاری من نیست. طبیعتا حضور یک بچه در زندگی اتفاق غریبی است. زمانی که پای یک بچه به زندگی ات باز می شود، همه چیز تغییر می کند.

بیوگرافی آرش مجیدی و همسرش میلیشا مهدی نژاد +دختر میشا

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. خودشون و بازیشون رو خیلی دوست دارم. هم استانی باعث افتخارمونی. موفق و سلامت باشی در کنار خانواده

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *