بیوگرافی آیلار حقی دختر اهل تبریز کیست +اینستاگرام و عکس و ماجرای مرگ

بیوگرافی آیلار حقی تبریز کیست +اینستاگرام و عکس و ماجرای مرگ

آیلار حقی کیست بیوگرافی آیلار حقی دختر اهل تبریز کیست همراه با پیج اینستاگرام و عکس و ماجرای مرگ آیلار حقی و ماجرای پرت شدن از ساختمان که اخبار ضدو نقیضی از مرگ او مخابره شده را در ادامه بخوانید.

صدا و سیما میگوید ایلار به دلیل مصرف مشروبات الکلی در حالت مستی بوده و بعد از رفتن بالای برج به دلیل نداشتن تعادل جسمی به پایین سقوط کرده است و هرگونه  حضور در اغتشاشات و دخالت پلیس در مرگ او را رد کرده است.

بیوگرافی آیلار حقی دختر اهل تبریز کیست +اینستاگرام و عکس و ماجرای مرگ

بیوگرافی آیلار حقی

آیلار حقی متولد ۱۳۷۸ در شهرستان ملکان واقع در استان آذربایجان شرقی میباشد.

او دانشجوی پزشکی دانشگاه آزاد تبریز بوده که در آبان ۱۴۰۱ فوت می کند.

ماجرای مرگ

علت مرگ او سقوط از ارتفاع و فرو رفتن میلگرد در بدنش اعلام شده است.

بیوگرافی آیلار حقی دختر اهل تبریز کیست +اینستاگرام و عکس و ماجرای مرگ

خبرگزاری مهر درباره مرگ او می گوید که آیلار حقی در گودبرداری کنار برج شهران تبریز سقوط کرده و جانش را از دست داده است.

همچنین ببینید:

بیوگرافی سرهنگ رضا الماسی کیست اهل کجاست
فیلم کامل / کیان پیرفلک کیست و چگونه کشته شد
فواد محمدی کیست و ماجرای مرگ

پیش از این خبر هایی در فضای مجازی و رسانه های ضد انقلابی منتشر شده بود مبنی بر اینکه آیلار از دست ماموران نیروی انتظامی فرار کرده و از بالای ساختمان به پایین پرت شده است که در نهایت خبرگزاری مهر در مصاحبه با رئیس آگاهی آذربایجان شرقی اعلام کرد که این دختر جوان بر اثر سقوط در یک گودبرداری روبروی برج شهران فوت کرده است و ربطی به اغتشاشات نداشته است و رسانه های ضد انقلاب ای سعی دارند که از نام آیلار حقیقی نیز کشت سازی کنند و آن را به اغتشاشات مرتبط بدانند.

بیوگرافی آیلار حقی دختر اهل تبریز کیست +اینستاگرام و عکس و ماجرای مرگ

مراسم تشییع و خاکسپاری این دختر جوان روز جمعه ۲۷ آبان ۱۴۰۱در در تبریز برگزار شد.

ابراهیم محمودی رئیس پلیس آگاهی استان آذربایجان شرقی با اشاره به حادثه افتادن دختر جوان تبریزی به نام آیلار حقی در محل گودبرداری جنب برج شهران تبریز گفت: به محض اطلاع از وقوع حادثه از طریق مرکز فوریت‌های پلیس ۱۱۰ در صحنه حضور یافته و با هماهنگی و دستورات ویژه دادستان عمومی و انقلاب تبریز و با شکایت خانواده متوفی تیم مجربی از کارآگاهان پلیس آگاهی براساس وظایف ذاتی و قانونی تحقیقات لازم در این خصوص آغاز و تا این لحظه سه نفر از مرتبطین در این حادثه شناسایی و دستگیر و تحقیقات پلیسی در حال انجام می باشد که اخبار تکمیلی متعاقباً اطلاع رسانی خواهد شد.

روایت صداوسیما از مرگ آیلار حقی

صداوسیما در گزارشی مدی شد که آیلار حقی به دلیل مصرف مشروبات الکلی تعادل جسمانی نداشت و بعد از حضور در برج شهران از بالا به داخل گودبرداری کنار برج سقوط کرده است و میلهگرد در بدنش فرو رفته است.

در مصاحبه ای که صداوسیما با نگهبان ساختمان نیمه کاره انجام داد این نگهبان میوگوید که آیلار از بالا به پایین پرت شد و من فکر کردم زباله است و وقتی نزدیک شدم فهمیدم که یک آدم است.

همچنین مصاحبه ای با یک پسر جوان نشان داد که او میگفت آیلار مشروبات الکی مصرف کرده بود و بعد آژانس گرفت و به برج شهران امد و گفت خانه ما اینجا است.

روایت نگهبان

نگهبان برج شهران نیز در صحبت هایش میگوید که شب گذشت من نگهبان لابی بودم و برای خوردن شام به محل نگهبانی امدم و بعد از گذشت حدود 10 دقیقه یک ماشین پژو 206 به رنگ نوک مدادی به داخل برج امد و من به یکی از همکارانم گفتم که این ماشین را تا به حال ندیده ام و فکر کنم غریبه است اما بعد از اینکه خانم جوانی از خودرو پیاده شد این خودرو رفت.

در نهایت من تصمیم گرفتم از لابی خارج شوم به سوی این خودرو بروم و بپرسم اینجا چرا امده در حالی که اجازه نگرفته است و راننده جواب داد که من همیشه این خانم را به اینجا می اورم و تا به حالا من را ندیده است و حتی او از من سوال کرد تو کی هستی؟

بعد از دقایقی همکارم به من تماس گرفت و گفت سریعا  خودت را به نگهبانی برسان و من هم رفتم و سمت برج فایند که در مرحبه فوندانسیونش بود امدم و همکارم گفت پایین را نگاه کن تو هم همان چیزی میبینی که من میبنم؟ وقتی نگاه کردم خانمی را دیدم که بر روی گودال سقوط کرده بود و به سرعت به اورژانس و پلیس 110 زنگ زدیم و آمدند.

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز، در روزهای اخیر و در راستای پروژه کشته‌سازی رسانه‌های ضد انقلاب موارد مختلفی مشاهده شده است که مرگ افرادی که هیچ ارتباطی با حوادث اخیر نداشته را به دروغ به اغتشاشات مرتبط کرده و مدعی می‌شوند که در تجمعات بدست نیروهای انتظامی و امنیتی کشته شده‌اند.

یکی از این موارد دروغ که از دیشب توسط برخی جریانات معاند در فضای مجازی مطرح می‌شود، کشته شدن دختر جوانی به نام « آیلار حقی» دانشجو دانشگاه آزاد علوم پزشکی تبریز در تبریز است که مدعی‌اند در اغتشاشات تبریز کشته شده اما خبر مربوط به فوت وی توسط اورژانس در نقطه ای که اصلا تجمعی در ۵۰ روز گذشته نبوده سقوط در محل گودبرداری جنب برج شهران( برج مسکونی ۳۱ طبقه) تبریز بوده است.

ورود دادستانی 

دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان آذربایجان‌شرقی برای رسیدگی ویژه به موضوع سقوط زن جوانی به محل گودبرداری در گلشهر تبریز خبر داد.

محبوب علیلو افزود: با توجه به ‌وقوع حادثه سقوط دختر جوانی به محل گودبرداری در شب گذشته در جنب برج شهران تبریز دستور ویژه ای برای رسیدگی به علل وقوع حادثه صادر کرد.

این مقام قضایی تاکید کرد: به تمام دستگاه‌های اجرایی و پیمانکاران ساختمانی ابلاغ شده در ایمن‌سازی پروژه‌های ساختمانی باید اهتمام بیشتری داشته باشند تا از وقوع هرگونه اتفاق و حوادث به علت سوء استفاده رسانه‌های معاند و بیگانه جلوگیری گردد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

3 نظر

  1. جمهوری اسلامی

    دروغ میگی حداقل اسمشو درس بنویس

  2. آدمی ک راه راست رو بره آخرش شر نمیشه.
    این بابا انگار زندگی طبیعی و سالمی نداشته و مورد توجه بن سلمان اینترنشنال یا بقول خودشون ایران اینترنشنال قرار گرفته.
    راستی چند قرن تلاش کردیم اعراب وحشی رو آدم کنیم و چطور شد جونهای کشورمون توسط اعراب وهابی ، خر شدند و نوکریشون کردند؟؟؟
    چقدر بی غیرتند ایرانیهایی که زیر تربیت ایران اینترنشنال عربی قرار گرفتند. تف به رو شون.

  3. خوب اولش نوشتید آژانس گرفتن بعدش نگهبان میفرمایند راننده پژو ۲۰۶ گفت خانم را همیشه این جا پیاده میکنم لاقل قبلش نوشته های خودتان را پاک نویس کنید بعدش پشت سر مرده قضاوت کردن گناه کبیره است

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *