بیوگرافی ابراهیم حمدتو پینگ پونگ باز و علت قطع دستانش +فیلم و اینستاگرام

تاریخ آپدیت 16 شهریور 1400 – زمان مطالعه 4 دقیقه

بیوگرافی ابراهیم حمدتو پینگ پونگ باز بدون دست مصری +فیلم و اینستاگرام و سوابق او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

بیوگرافی ابراهیم حمدتو پینگ پونگ باز و علت قطع دستانش +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی ابراهیم حمدتو پینگ پونگ

ورزشکار مصری در رشته ورزشی پینگ پنگ می باشد.

ابراهیم الحسینی حاماتو متولد 1 ژوئیه 1973 در قاهره مصر میباشد او قهرمان پارا تنیس روی میز مصر است که طی سالها چندین افتخار از جمله مدال نقره مسابقات قهرمانی پارا تنیس روی میز آفریقا در سال 2011 و 2013 را کسب کرده است.

همچنین سالیان سال است که در این ورزش فعالیت می کند و در این حرفه خیلی خوش درخشیده است.

بیوگرافی ابراهیم حمدتو پینگ پونگ باز و علت قطع دستانش +عکس و اینستاگرام

المپیک 2020

ایشان در مسابقه‌های پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو در پایانی تورنمنت ورزشی که حاضر بود، در مسابقات بازی های پارالمپیک ۲۰۲۰ بسیار افتخار آفرین بود.

وی با اینکه معلول می باشد در این حرفه بسیار افتخار آفرین بوده است.
ابراهیم حمدتو وقتی که ١٠ سال بیشتر نداشت به علت تصادف با قطار هر دو دست خودش رااز دست داد، ولی با این حال وی به وسیله دهان راکت پینگ پنگ را نگاه می دارد و از مهارت خیلی بالایی در این حرفه برخوردار است.
ایشان در مسابقه های پارالمپیک توکیو ۲۰۲۰ در اینترنت بازتاب‌های بسیاری داشت.

بیوگرافی ابراهیم حمدتو پینگ پونگ باز و علت قطع دستانش +عکس و اینستاگرام

ماجرای معلولیت

ابراهیم حمدتو در 10 سالگی در تصادف قطار هر دو دست خود را از دست داد. او در مصاحبه ای با CNN گفت: “در روستای ما ، من فقط می توانستیم تنیس روی میز و فوتبال بازی کنیم ، به همین دلیل من هر دو را بازی می کردم. منطقی است که ابتدا فوتبال بازی کنم اما بعد از مدتی من به تنیس روی میز علاقمند شدم

فیلم مسابقه حمدتو را ببینید

 

او که اکنون ۴۳ ساله است راکت را به دندان گرفته و با استفاده از حرکات فک و گردان باری می کند. او اولین بازیکن پینگ پنگ است که در تاریخ پارالمپیک بدون دست در مسابقات شرکت می نماید.
حمدتو با اینکه در برابر “دیوید ویتریل” از انگلستان و “توماس رائو” از آلمان با شکست مواجه شد اما گفت که بسیار احساس خوشبختی می کند که توانست از مصر برای شرکت در این مسابقات راهی برزیل شود.

بیوگرافی ابراهیم حمدتو پینگ پونگ باز و علت قطع دستانش +عکس و اینستاگرام بیوگرافی ابراهیم حمدتو پینگ پونگ باز و علت قطع دستانش +عکس و اینستاگرام

از دست دادن دست‌هایش در ۱۰ سالگی

در سال ۲۰۱۴ ویدئویی از ابراهیم حمدتو در مسابقات تنیس روی میز منتشر شد که باعث شهرت گسترده‌ای برای او در فضای مجازی شد. سپس این بازیکن مصری تنیس روی میز به مسابقات جهانی تنیس روی میز تیمی ۲۰۱۴ در توکیوی ژاپن دعوت شد تا در میان بهترین بازیکنان جهان در این رشته حضور داشته باشد. حمدتو که در ۱۰ سالگی هر دو دست خود را در تصادف قطار از دست داده، در این باره گفته بود: «دیدن بهترین بازیکنان جهان در توکیو برای من پاداش بزرگی است و این نشان می‌دهد تا زمانی که سخت کار کنید هیچ چیز غیرممکن نیست.» حمدتو این فرصت را به دست آورد که در آن مسابقات با «ما لونگ» قهرمان چهار دوره گذشته المپیک مسابقه بدهد.
بیوگرافی ابراهیم حمدتو پینگ پونگ باز و علت قطع دستانش +عکس و اینستاگرام

درخشش در پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو

ابراهیم حمدتو پینگ پنگ باز ۴۸ ساله مصری است که بدون هر دو دست و با گرفتن راکت در دهانش، به انجام مسابقات پینگ پنگ می پردازد. او برای بالا انداختن توپ پینگ پنگ، از پاهایش کمک می گیرد و سپس ضربه سرویس را می زند.

او در مسابقات پارالمپیک ۲۰۲۰ توکیو با حریف خود از کره جنوبی به رقابت پرداخت. او درخصوص نحوه شگفت انگیز سبک بازی اش گفت: من ابتدا سعی می کردم که راکت را با زیر بغلم نگه دارم. من همچنین از وسایل دیگری که به خوبی کار نمی کردند استفاده کردم. در نهایت، من سعی کردم از دهانم استفاده کنم.

 

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا