بیوگرافی افشین آقایی بازیگر و همسرش +سوابق

بیوگرافی افشین آقایی بازیگر و همسرش +سوابق

بیوگرافی افشین آقایی بازیگر و همسرش +سوابق هنری او را به همراه آدرس پیج اینستاگرام در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی افشین آقایی

ایشان از بازیگران توانمند و با تجربه سینماوتلویزیون ایران میباشد که در سال 1363 به دنیا امده است و سالها در این عرصه فعالیت میکند او توانست با نقش ارسلان در سریال 021 به شهرت دست پیدا کند سریالی که در آبان ماه از شبکه سوم سیما بر روی آنتن رفت.

بیوگرافی افشین آقایی بازیگر و همسرش +سوابق

افشین آقایی در رشته ادبیات نمایشی تحصیل کرده است و مدرک خود را از دانشگاه آزاد اسلامی اخذ کرده است .

شروع فعالیت هنری

ایشان در سال 1374 وارد دنیای بازیگری شد و در کارهای پر بیننده در رسانه ملی بازی نکرده است

فیلم تعطیلات تابستانی ساخته اقای فریدون حسن پور اولین تجربه تلویزیونی او به شما می اید.

حامدکلاهداری، مهردادنظری، شهنام شهابی، فاطمه صادقی، بیوک میرزایی، مهدی بوستان پرور، میرصلاح حسینی، ابراهیم آبادی و… زنده یادان:اسماعیل داورفر، اکبردودکار، محمدعلی ورشوچی وجمشیداسماعیل خانی ازدیگربازیگران این فیلم بودند.

بیوگرافی افشین آقایی بازیگر و همسرش +سوابق

شاید یکی از مهم‌ترین بخش‌های بیوگرافی افشین آقایی فعالیت در سریال ارث‌بابام بوده است. افشین آقایی سال 1384 سریال ارث‌بابام به عنوان دستیار کارگردان فعالیت داشته است که توانست با مهارتش، جای خود را میان اهالی فضای تلویزیون مطرح کند. افشین آقایی توانست با فعالیت در سریال ارث‌بابام تجربه حرفه‌ای موفقی برای خود رقم بزند و همکاری در کنار بازیگران بزرگ و باتجربه‌ای نظیر شهرام قائدی، برزو ارجمند، امیر نوری و مهران غفوریان توانست سطح کاری او را متحول کند.

آقایی در سال 1381 در فیلم فراری به کارگردانی رضا جعفری بازی کرد.

در این فیلم عسل دختر سیزده ساله ای که در شهرستان زندگی می کند، همراه با رضا پسر هم‌سن و سالش که به او علاقه‌مند است، به تهران می گریزد. مریم مادر عسل که معلم است برای یافتن عسل راهی تهران می شود و با کمک دوستش که مهماندار هواپیماست در جست‌وجوی اوست. مریم که رد رضا را پیدا کرده، وقتی به محل کارش می رود می فهمد که رضا درگیر کارهای قاچاق و فعلاً متواری است و بر سر پول هم با صاحب‌کارش مصیب مشکل دارد.

بیوگرافی افشین آقایی بازیگر و همسرش +سوابقعکس های افشین آقایی

مصیب در قبال پول رضا قول می دهد که او و عسل را راهی ترکیه کند. از سویی مریم از طریق مجید یکی از دوستان رضا مخفی گاه مصیب را پیدا می کند. رضا پی می برد که مصیب نه تنها پول او را نمی دهد بلکه مورد ضرب و شتم عوامل او هم قرار می گیرد.

سوابق افشین آقایی

درکارنامه هنری خود ازآغاز تا کنون، تجاربی در حوزه های بازیگری، دستیار کارگردانی و برنامه ریزی داشته که در ادامه نگاهی به کارنامه فعالیت های این هنرمند جوان سینما وتلویزیون ایران خواهیم داشت:
1-تعطیلات تابستانی/ بازیگر / 1374
2-فراری / بازیگر / 1381
3-مزرعه آفتابگردان / بازیگرودستیارکارگردان / 1382
4-اخراجیها / دستیاردوم کارگردان / 1389
5-من وزیبا / دستیاردوم کارگردان / 1390
6-فیتیله وماه پیشونی /دستیاردوم کارگردان / 1390
7-رسوایی / دستیاردوم کارگردان /1391
8-معراجی ها / دستیاردوم کارگردان /1391
9-باورم کن / برنامه ریزودستیاراول کاگردان / 1393
10-مالاریا / دستیاردوم کارگردان / 1393
11؛خانه ای درخیابان چهل ویکم / دستیاردوم کارگردان /1393
12-دوربین / دستیاراول کارگردان /1393
13-آشوب / دستیاردوم کارگردان / 1394
14-لابی / دستیاردوم کارگردان / 1395
15-ساعت5عصر / دستیاردوم کارگردان / 1395
16-خریگوش / دستیاردوم کارگردان / 1395

بیوگرافی افشین آقایی بازیگر و همسرش +سوابقافشین آقایی بیوگرافی افشین آقایی بازیگر و همسرش +سوابق بیوگرافی افشین آقایی بازیگر و همسرش +سوابق

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

2 نظر

  1. مهبد بیور متولد ۹۲/۱۰/۲۰ میباشد و در سریال ۰۲۱به کارگردانی سیامک انصاری و جواد رضویان نقش افرینی میکند،کودکی با هوش بالا و روابط عمومی قوی
    ساکن تهران و زیر نظر پدرش که از سال ۱۳۷۰ شروع به فعالیت داشته دوره های اموزشی را دیده است،باید اشاره کرد شاگردان پدر مهبد در حال حاضر در حوزهای تاتر و سینما تلویزیون مشغول به فعالیت هستند
    مادرش لیسانس ادبیات دارد و مهبد تنها فرزند خانواده است

  2. عکس اخر بی ربطه،فیلم ۰۲۱ و چوب خط هم به کاراشون اضافه کنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *