بیوگرافی الهه منصوریان ووشو کار و همسرش +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی الهه منصوریان ووشو کار و همسرش و شکست عشقی +عکس

بیوگرافی الهه منصوریان ووشو کار و همسرش +عکس و اینستاگرام و سوابق او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی الهه منصوریان ووشو کار و همسرش +عکس و اینستاگرام

بیوگرافی الهه منصوریان

ایشان قهرمان و مدال‌آورکشورمان در رشته ورزشی ووشو می‌باشد.
الهه منصوریان در سال ۱۳۷۰ در شهرستان سمیرم استان اصفهان چشم به جهان گشوده است.

وی خواهر سهیلا و شهربانو منصوریان بوده که آنها هم ووشوکار نیز هستند.

الهه نخستین بانوی ایرانی که توانست مدال طلای بانوان در رشته ورزشی ووشو را کسب نماید.

بیوگرافی الهه منصوریان وووشو کار و پدر و مادر خواهران منصوریان +عکس و اینستاگرام

این ورزشکار مشهورو خواهرانش با حضورشان در یک برنامه تلویزیونی ماه عسل از زندگی سختی که داشتند و چه سختی‌هایی کشیدند تا به اینجا رسیده‌اندصحبتهایی کرده‌اند.

الهه یکی از تاپ ترین ووشوکاران در میان بانوان جهان می باشد.

اوخواهر شهربانو و سهیلا منصوریان قهرمان جهان در رشته ووشو نیز است.

بیوگرافی الهه منصوریان وووشو کار و همسرش +عکس و اینستاگرام

الهه در میان دو خواهرش نخستین نفری بود که به‌سمت رشته ووشو رفت وپس از آن دوخواهر دیگرش را نیز به سمت باشگاه، خودش کشاند تا این رشته را ادامه بدهند.

وی همچنان نخستین عضو خانواده منصوریان بود که نام اش را درووشوی ایران مطرح نمود و به عنوان قهرمانی آسیا و جهان رسید.

خانم منصوریان اکنون در ۵۶ کیلوگرم مبارزه می‌کند.

بیوگرافی الهه منصوریان وووشو کار و مادرش +عکس و اینستاگرام

ماجرای عاشقی و شکست عشقی

الهه منصوریان قهرمان ووشوکار ایرانی در گفتگوی جدیدی زمانی که با سوال مجری در خصوص عاشق شدن رو به رو شد گفت: در گذشته یک بار عاشق شدم اما فرد مورد نظر حاضر نشد برای خواستگاری بیاید و من را بگیرد.

افتخارات ورزشی الهه منصوریان

نقره مسابقات آسیایی کره جنوبی ۲۰۰۷ و طلا مسابقات آسیایی ماکوئو ۲۰۰۹ نیز است.
مهمترین افتخارات الهه در رده بزرگسالان نقره جهانی کانادا ۲۰۰۹
طلای جام جهانی چین ۲۰۱۰
طلای جام قفقاز ۲۰۱۰
برنز بازی‌های آسیایی گوانگ ژو ۲۰۱۰
برنز جهانی ترکیه ٢٠١١
طلای جهانی مالزی ۲۰۱۳
نقره آسیایی ۲۰۱۴ و طلایی آسیایی تایوان ۲۰۱۶

فیلم ناک اوت کردن حریف چینی در 3 سه دقیقه

زندگی پر فراز و نشیب

در ماه رمضان ۱۳۹۶ خواهران منصوریان مهمان برنامه ماه عسل شدند و درباره دوران کودکی و سختی هایی که با فقر مالی کشیده اند صحبت کردند که برای بسیاری از مردم ایران شوکه آور بود.

بیوگرافی الهه منصوریان وووشو کار و پدرش +عکس و اینستاگرام

در ابتدای برنامه مرضیه دختر بزرگ خانواده منصوریان مقابل دوربین ماه عسل قرار گرفت و گفت: ما یک خانواده ,پرجمعیت داشتیم که ۵ خواهر و یک برادر بودیم و پدرم همراه با مادر و سه تن از خواهران روی,مزارع دیگران کار می‌کردند.

مرضیه منصوریان خواهر بزرگ خانواده گفت من نور چشمی پدرم بودم و آرزو داشت که به دانشگاه بروم، اما در یک دوره زمانی,به دلیل شرایط بد موجود و همچنین مواردی مانند فشار طلبکار‌ها من به یک ازدواج ناخواسته تن دادم و البته,دو سال بعد با یک بچه ۶ ماهه مجبور به بازگشت به خانه پدر و مادرم شدم.

بیوگرافی الهه منصوریان و خواهران منصوریان وووشو کار و مادرش +عکس و اینستاگرام

در ادامه برنامه دختر اول خانواده منصوریان اظهار کرد: وقتی من برگشتم در آن دوران هیچ خبری از پدرم نداشتیم,تا این که متوجه شدیم وقتی برای کار به شیراز رفته در همان جا ازدواج کرده است.

الهه منصوریان در این برنامه اظهار کرد: رفتن شهربانو ما را خیلی اذیت کرد، اما او این کار را به این دلیل انجام داد ,که خانواده داشت از هم می‌پاشید و به همین دلیل ترک تحصیل کرد و به دنبال کار رفت.

بیوگرافی الهه منصوریان خواهران منصوریان وووشو کار و همسرش +عکس و اینستاگرام

شهربانو منصوریان ادامه داد: من تلاش کردم در شیراز نزد یک خانواده به‌خوبی کار کنم و خودم را به آن‌ها نشان دهم,البته در ابتدا به دلیل سن کمی که داشتم آن‌ها قبول نمی‌کردند که من برایشان کار کنم،اما در نهایت این موضوع را بپذیرفتند.

من در آنجا با بازیکنانی بازی می کنم که در آسیا و جهان هم با آنها مسابقه می دهم، بنابراین حضور در این مسابقات باعث می شود که گلزنی در دنیا و آسیا برای من بسیار آسان باشد. از طرفی رفتنم به باشگاه های چینی راه را برای دیگر بازیکنان ایرانی هموار می کند اما قرعه به نام من شد چون در بازی های آسیایی نتیجه خوبی گرفتم. اولین بار بود که چینی ها را شکست دادم به همین دلیل به باشگاه های چینی دعوت شدم و حالا با تمام وجود تمرین می کنم تا برای حضور در این مسابقات آمادگی کامل داشته باشم.

بیوگرافی الهه منصوریان وووشو کار و همسرش +عکس و اینستاگرام

الان نمی توانم در مورد مبلغ قرارداد صحبت کنم، اما خیلی بهتر و بالاتر از باشگاه های ایرانی است. در حدی است که اگر بخواهی این پول را در ایران به دست بیاوری باید 3-4 سال در لیگ بازی کنی در حالی که در آنجا می توانی این مبلغ را در 3 ماه به دست بیاوری. این نشان دهنده ضعف لیگ ماست که پرداخت باشگاه های ما چقدر کم است.

الهه منصوریان سرمربی تیم ووشوی سپاهان

من عاشق سپاهان بودم، در این تیم بازی کردم و مبلغ قرارداد برایم مهم نبود، اما بهتر است باشگاه های داخلی قدر کار ما را بدانند.» الهه منصوریان که سرمربی تیم ووشوی بانوان سپاهان نیز هست درباره نایب قهرمانی این تیم در لیگ گفت: واقعا هم سخت بود. در لیگ هم بازیکن بودم و هم مربی که کار بسیار سختی بود چون باید بازیکنان را تمرین می دادم و تمرین می دادم اما تجربه خوبی بود.»

لیگ ووشو یکی از جذاب ترین لیگ هاست. به زور همدیگر را تربیت می کنیم! شهربانو و سهیلا منصوریان حضورشان در ووشو را مدیون الهه هستند. جالب اینجاست که الهه به خواهرانش نیز اعتماد دارد و می گوید که آنها همیشه با تشویق های خود به او کمک کرده اند و به نوعی با او بوده اند. الهه از همه خواهران منصوریان افتخار می کند و خواهرانش تکنیک فوق العاده او در ووشو را تایید می کنند. برای حضور در لیگ ووشو آماده می شوید؟ بله، برای لیگ ووشو آماده می شوم.

قرار بود امسال در تیم بیمه رازی باشم اما به توافق نرسیدم و با قراردادی دو ساله به تیم فولاد مبارکه اصفهان پیوستم. خواهرانم هم در این تیم هستند و تیم قدرتمندی تشکیل داده ایم. تازه تمرینات را شروع کرده ایم و می خواهیم بهترین نتیجه را در لیگ بگیریم. البته من در این تیم مربی هستم و خواهرانم بازیکن هستند.

پس از پایان مسابقات لیگ، تمرینات تیم ملی برای جام جهانی آغاز می شود و امیدوارم با دست پر از این مسابقات برگردیم. فکر نمی کنید با حضور خواهران منصوریان در تیم لیگ ووشوی فولاد مبارکه تک قطبی شود؟ نمی توانم انکار کنم که تیم ما قوی است، اما از آنجایی که هم ساندا و هم تالو در لیگ ووشو بازی می کنند، تنها ما قوی نیستیم.

تیم دانشگاه آزاد در تالو بسیار قوی است و امکان رقابت با این تیم وجود ندارد. سپاهان هم یکی از بهترین تیم های ووشوی ایران است اما در تالو قوی نیستیم و در ساندا قوی هستیم. تیم دانشگاه آزاد 4 ملی پوش دارد که بسیار قوی هستند. در واقع رقابت ما با آنها به اندازه مسابقات جهانی است و این تقابل یک اتفاق جهانی است. به جرات می توانم بگویم لیگ ووشو یکی از جذاب ترین لیگ های رزمی ایران است که رقابت بسیار تنگاتنگی بین ووشوکاران در آن جریان دارد.

بیوگرافی الهه منصوریان وووشو کار و همسرش +عکس و اینستاگرام
خواهرات خیلی ازت تعریف میکنن و میگن حق داری مربیشون کنی. خواهرانم به من لطف دارند، اما من دقیقاً همین ذهنیت را نسبت به آنها دارم. خواهرهای ما در کنار هم موفق هستیم چون به هم کمک می کنیم و حضور در کنار هم مکمل ماست. آنها خیلی به من کمک کردند و من همیشه مدیون آنها هستم.

خواهر بودن چه تاثیری بر پیشرفت شما داشته است؟ همانطور که گفتم حضور ما در کنار هم باعث می شود مکمل یکدیگر باشیم. در تمرینات دیگر به رابطه خواهرمان فکر نمی کنیم و رقیب هم هستیم. در واقع در عمل همه چیز از بین می رود و رقیب می شویم. این طرز تفکر در عمل تاثیر زیادی در موفقیت ما داشته است. ما در تمرین رقبای سرسختی هستیم و چون خواهر هستیم پس از رقابت با هم نقاط ضعف و قوت خود را به هم می گوییم. مثلاً سهیلا که دیرتر از من و شهربانو وارد ووشو شده، به مشکلاتی اشاره می کند که هیچ وقت متوجه آن نمی شوم.

بیوگرافی الهه منصوریان وووشو کار و همسرش +عکس و اینستاگرام

ضمن اینکه حضور همه ما در ووشو باعث شده همیشه تمرین کنیم و آماده مسابقات باشیم. مثلاً اگر روزی نخواهم تمرین کنم، خواهرانم نمی گذارند و بالعکس اگر تمرین نکنند، آنها را مجبور به تمرین می کنم. به همین دلیل است که ما همیشه آماده هستیم. آیا تا به حال در تمرینات یکدیگر را مجروح کرده اید؟ بله، یکی دو بار اتفاق افتاده است.

آسیب در تمرین اجتناب ناپذیر است و قابل پیشگیری نیست. وقتی خواهرمان را آزار می دهیم، خیلی ناراحت می شویم و خودمان را سرزنش می کنیم، بنابراین خیلی مواظب هستیم که همدیگر را آزار ندهیم. استعداد ووشو ظاهراً در خانواده شما به ارث رسیده است. فکر می کنم اینطور است زیرا هر سه ما توانستیم در این زمینه موفق شویم. خانواده منصوریان برای ووشو ساخته شده اند. کدام یک از عناوینی که مردم و رسانه ها به شما داده اند بیشتر دوست دارید؟ خواهران افسانه ای برای من از همه عناوین جذاب ترند.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *