بیوگرافی امین اسماعیل نژاد والیبالیست و همسرش و فرزندان +قد و اینستاگرام

بیوگرافی امین اسماعیل نژاد والیبالیست و همسرش و فرزندان +قد و اینستاگرام

بیوگرافی امین اسماعیل نژاد والیبالیست و همسرش و فرزندان (قد و اینستاگرام) ستاره جدید والیبال ایران با قامت۲۰٣ که لقب غول والیبال ایران را ه خود اختصاص داد.

بیوگرافی امین اسماعیل نژاد والیبالیست و همسرش و فرزندان +قد و اینستاگرام

بیوگرافی امین اسماعیل نژاد

  • تاریخ تولد : 27 آذر 1375
  • محل تولد : ملکان تبریز
  • قد : ۲۰٣ سانتی متر
  • پست : پشت خط زن

امین اسماعیل نژاد در تاریخ ۲۷ آذرماه سال ۱۳۷۵ به دنیا آمده است.

وی درتیم ملی ایران با بازی بی نظیر و فوق العاده اش در رقابت‌های لیگ برتر لقب غول جدید والیبال ایران را هم به خودش اختصاص داده است

او یکی از بازیکنان والیبال و پشت خط زن تیم ملی والیبال کشور و باشگاه پاس گرگان در لیگ برتر والیبال مردان کشورمان می باشد.

آقای اسماعیل نژاد از بازیکنان والیبال شهداب یزد بازی بسیار حیرت انگیزی در مسابقه های لیگ برتر والیبال داشته است و ایشان را به عنوان غول تازه والیبال کشورمان مطرح نموده اند.

مصاحبه امین اسماعیل نژاد

باشگاه‌های امین اسماعیل نژاد

  • باشگاه پیکان تهران سال ۹۵
  • باشگاه پیکان تهران سال ۹۶
  • باشگاه شهرداری تبریز سال ۹۷
  • باشگاه سایپا تهران سال ۹۸
  • باشگاه سایپای تهران سال ۹۹
  • باشگاه مقاومت شهداب یزد در سال ۱۴۰۰
  • باشگاه پاس گرگان سال ۱۴۰۱.

تیم ملی: یکی از اعضای تیم ملی والیبال مردان کشورمان می‌باشد.

بیوگرافی امین اسماعیل نژاد والیبالیست و همسرش و فرزندان

افتخارات امین اسماعیل نژاد

  • به نمایندگی از ایران والیبال مردان
  • کسب قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا
  • کسب مدال طلا و جایگاه نخست ۲۰۱۷ تیم
  • کسب قهرمانی مردان آسیا
  • کسب مدال طلا و جایگاه نخست ۲۰۲۱ تیم

امین اسماعیل نژاد یکی از بازیکنان تیم والیبال شهداب یزد بازی بسیار حیرت انگیزی در مسابقه های لیگ برتر والیبال داشته است و به وی لقب غول تازه والیبال کشور را داده اند.

مثل اینکه موتورش در مسابقه های حذفی تازه روشن شده است، برای اینکه ایشان یکی بعد از دیگری در مسابقه های این تیم عنوان امتیازآورترین بازیکن را از آن خود می نمود.

آقای اسماعیل نژاد عنوان امتیازآورترین بازیکن مسابقه تیم‌های مقاومت شهداب یزد و پیکان تهران در دیدار بازگشت فینال لیگ برتر مردان را کسب نمود.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی میثم صالحی والیبالیست 

وی در دیدار نخست فینال هم بازی بسیار زیبایی را از خود نشان داد و با به دست آوردن ۲۸ امتیاز به غیر از کمک به نزدیک شدن شهداب به عنوان قهرمانی، امتیازآورترین بازیکن زمین هم مطرح شد.

این چهره در دو مسابقه دیگر تیم مقاومت در مرحله های یک چهارم پایانی و نیمه پایانی امتیازآورترین بازیکن منصوب شد.

لیگ برتر والیبال کشور به اتمام بسیار نزدیک شده است کمتر فردی فکر می نمود که با بودن تیم‌های پر از ستاره حضور در لیگ، این تیم باشد که یکی از فینالیست‌های رقابت ها مطرح شود، ولی هرچه مسابقات جلو رفت بازیکنان علیرضا طلوع کیان عالی و عالی تر شدند.

بیوگرافی امین اسماعیل نژاد والیبالیست و همسرش و فرزندان +قد و اینستاگرام

تیم شهداب در مسابقه نیمه پایانی توانست یکی دگر از بهترین تیم‌های لیگ یعنی فولاد سیرجان را پیروز شود تا یک پای فینال شناخته شود و حریف پیکان بشود که آنان هم در نیمه پایانی تیم بسیار پر قدرت تیم سپاهان را پیروز شده بودند.

گرچه تیم شهداب از لحاظ تیمی بازی بسیار خوبی از خودشان نشان دادند، ولی بر هیچ فردی پنهان نمی باشد، که یکی از شاخص ترین علت های حاضر شدن این تیم در فینال مسابقه ها پشت خط زن تیم یزدی، آقای امین اسماعیلی نژاد بوده است.

✅ همچنین ببینید بیوگرافی مونا دریس محمودی والیبالیست و همسرش

آقای اسماعیل نژاد در رقابت‌های قهرمانی زیر ۲۳ سال آسیا ۲۰۱۷ به میزبانی اردبیل که با قهرمانی کشور به اتمام رسید به عنوان برترین پشت خط زن منصوب شد.
همزمان در همان سال رقابت های قهرمانی زیر ۲۳ سال دنیا در مصر را با وجود اینکه پشت خط زن نخست تیم ملی بود به دلیل مصدومیت از دست داد.

سالهای ۹۵و ۹۶ در تیم پیکان تهران،

سال ۹۷ در تیم شهرداری تبریز و ۹۸ و ۹۹ در تیم سایپای تهران نیز حضور داشته است و می توان گفت سابقه نایب قهرمانی لیگ برتر والیبال کشور را در سال ۹۵ با تیم پیکان تهران در پرونده ورزشی خود به ثبت رسانیده است.

او در سال ۱۴۰۰ _۱۴۰۱ با تیم شهداب یزد است به قهرمانی لیگ برتر دست پیدا نمود و عنوان برترین پشت خط زن لیگ برتر والیبال کشور و هم اینکه ارزشمندترین چهره لیگ برتر والیبال کشور را از آن خود نمود.

بیوگرافی امین اسماعیل نژاد والیبالیست و همسرش و فرزندان +قد و اینستاگرام

می توان گفت وی در سال ۲۰۲۱ به همراهی تیم ملی والیبال کشور در رقابت های قهرمانی مردان آسیا ۲۰۲۱ مقام نخست را به دست آورد و مدال طلا را از آن خود نمود.

اوج فعالیت امین اسماعیل نژاد

بازی در تاریخ ۱۴ تیرماه سال ۱۴۰۱ در برابر لهستان نیز بوده است.
جایی که تیم ملی والیبال کشور توانست در یک بازی حیرت انگیز و بسیار خوب حریفش را با نتایج٣_٢ پیروز شود تا در هفته سوم آغاز جذابی را در برابر تیم لهستان تجارب نموده باشیم.

همه‌ی بازیکن های ایران در این رقابت بازی بسیار خوب و حیرت انگیزی از خودشان نشان دادند، ولی باز این آقای اسماعیل نژاد بود که با بازی خوب خودش نمایانگر این شد که یک فوق ستاره نه فقط در والیبال کشور و آسیا بلکه در والیبال جهان ظهور نموده است.

بیوگرافی امین اسماعیل نژاد والیبالیست و همسرش و فرزندان

اوج فعالیت آقای امین اسماعیل نژاد ست پنجم بازی بوده است که وی از امتیاز دو پشت خط سرویس جای گرفت.

آقای اسماعیل نژاد با سرویس‌های حیرت انگیزش توانست فاصله امتیازی عجیبی با لهستان به وجود آورد و یک مرتبه دیگر لقب مرد تعیین کننده والیبال کشور در این پیروزی بزرگ را به نام خود ثبت نماید.

اکنون دیگر تعریف نمی باشد اگر این را بازگو کنیم که امین اسماعیل نژاد فوق ستاره ی تازه والیبال کشور آسیا و جهان می باشد.

ایشان درتیم شهرداری در نیمه نهایی موفق شد یکی از قدرتمندترین تیم‌های کشور و به نام فولاد سیرجان را شکست بدهد و به فینال برسد و رقیب تیم پیکان شود این تیم در نیمه نهایی تیم سپاهان را شکست داده بود در تیم شهداب اسماعیل نژاد در پست پشت خط زمان قرار می گیرد اسماعیل نژاد با شماره ۱۸ امتیازآورترین بازیکن تیم خود شده است در چند بازی آخرشان قطعه ۲۰۳ سانتی متر می باشد و در باشگاه های نظیر پیکان تهران شهرداری تبریز پاس گرگان مقاومت شهداب یزد سایپا و تیم ملی والیبال مردان مردان ایران بازی کرده است افتخاراتی که ایشان در آن حضور داشتند همراه با تیمش قهرمان جوانان زیر ۲۳ سال آسیا ست که مدال طلا کسب کردند در سال ۲۰۱۷ و قهرمانی مردان آسیا در سال ۲۰۲۱ و کسب مدال طلامی باشد

بیوگرافی امین اسماعیل نژاد والیبالیست و همسرش و فرزندان

امین اسماعیل نژاد بازیکن ۲۵ ساله تیم ملی والیبال ایران در طول ۲۴ ساعت اخیر توجه رسانه‌های داخلی و خارجی را به خود جلب کرده است. بازیکنی که با درخشش مثال زدنی اش در بازی ایران مقابل لهستان لقب فوق ستاره تازه والیبال جهان را از آن خود کرد.

به گزارش فرارو، درخشش اسماعیل نژاد در واقع از هفته دوم لیگ ملت‌ها شروع شد. درست در جایی که تیم ملی نتایج قابل قبولی نمی‌گرفت، اما امین اسماعیل نژاد توانست به امتیازآورترین بازیکن تیم بدل شود.

در هفته سوم نیز تیم ملی ایران به مصاف لهستان رفت و او با نمایش خیره کننده خود توانست پیروزی ۳ بر ۲ ایران مقابل این تیم را رقم بزند.

در واقع این نمایش هیجان انگیز از ست پنجم شروع شد. جایی که ایران به امتیاز دو رسیده بود و با قرار گرفتن امین اسماعیل نژاد پشت خط سرویس، امتیازگیری ایران تا عدد ۱۲ ادامه پیدا کرد. در آن لحظه هیچ کس باور نمی‌کرد، که یک بازیکن بتواند با دقت کامل ۱۰ امتیاز از تیمی با قد و قامت لهستان بگیرد.

در نهایت حاضران در سالن گدانسک با چشم خود دیدند که چگونه فوق ستاره جدید ایرانی دنیای والیبال، لهستان را روی لبه پرتگاه برد و میلاد عبادی پور با ضربه آخرش کار پیروزی را برای ایران تمام کرد. اما سر آخر این امین اسماعیل نژاد بود که به عنوان شگفتی ساز این بازی معرفی شد.

او حالا پس از درخشش اش قرار است به همراه تیم ملی، در مقابل ایتالیا قرار بگیرد.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

یک نظر

  1. عشق دلممم😭

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *