بیوگرافی امین فردین خبرنگار

بیوگرافی امین فردین خبرنگار و همسرش +اینستاگرام

بیوگرافی امین فردین خبرنگار و همسرش +اینستاگرام او را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی امین فردین

آهنگ امین فردین در سال ۱۳۷۰ در شهر اهواز دیده به جهان گشوده است و اصالتاً کرد می‌باشند به فارغ التحصیل رشته مهندسی کامپیوتر می باشد و در حال حاضر در خارج از کشور یک شرکت برنامه نویسی دارد و به عنوان خبرنگار کار کار خودش رو از کشور ایران آغاز کرد و مدت ها در کرمانشاه مشغول به کار بود.

بیوگرافی امین فردین خبرنگار

ماجرای مهاجرت

امین فردین در ساله بین ۲۰۱۵ تا ۲۰۱۸ آن زمان مهاجرت خیلی رواج داشت به کشور آلمان مهاجرت می کند ، و بعد از مدتی توانست اقامت آنجا را از آن خود کند و دست به فعالیت های افشاگری بزند. وی 2 سال پیش ویدیوهایی در یوتیوب بارگذاری شد که محتوای افشاگرانه درمورد برخی مسئولان، خبرنگاران و هنرمندان داشت. این کانال یوتیوبی آرام آرام مشهور شد و با نشانه رفتن مافیای موسیقی در داخل کشور به شهرت رسید و فعالیت های خود را گسترش داد.

ماجرای افشاگری فردین

وی فعالیت خود را به طور غیر مستقیم در آلمان آغاز کرد و اطلاعاتی را منتشر می کند که از سوی اشخاص دیگر به دست می‌آورد مثلاً فیلم ها و اطلاعات هایی رو که در مورد آقای نجفی پخش کرده بود را از جانب یکی از همکاران قدیمی اش را دریافت کرده بود، وی همچنین در جریان دستگیری محسن لرستانی به صورت جدی از خود دفاع کرد و در یک ویدیو سر کرد که اقدامات غیر قانونی و اخلاقی وی را توجیه کند ، همچنین بعد از آن مسئله خلیلی باز حسن آقامیری روحانی که به جرم نشر اکاذیب شده بود از او طرفداری کرد.

بیوگرافی امین فردین

ازدواج و همسر

آقای امین فردین مجرد می باشد و هنوز ازدواج نکرده است.

بیشتر ببینید: بیوگرافی پویان مختاری و همسرش 

اینستاگرام

صفحه رسمی او به دلیل غیرقانونی بودن فعالیتش  تغییر میکند ، ایدی وی به نشانی aminfatdinmedia فعال می باشد.

امین فردین کیست

 

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *