بیوگرافی بازیگران سریال روزهای زندگی با نقش +اسامی و عکس و خلاصه داستان

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای زندگی با نقش با اسامی و عکس و خلاصه داستان و تصاویر و دانلود این سریال را در این صفحه ببینید.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای زندگی با نقش +اسامی و عکس و خلاصه داستان

مجموعه روزهای زندگی ساخته سال ۱۳۷۹ می باشد، که توسط سیروس مقدم تولید شده است.

در سریال روزهای زندگی چهره های خیلی معروف ومحبوبی هنرنمایی نموده اند.

بایستی این را بازگو نماییم که این سریال برای اولین بار از شبکه سه پخش شده است.

روزهای زندگی عنوان مجموعه تلویزیونی ایرانی ساخته سیروس مقدم می باشد.

تهیه کنندگی این مجموعه را مجید اوجی عهده دار می‌باشد، که در سال ۱۳۷۸ در گروه فیلم و سریال شبکه ۳ ساخته شده است.

این سریال تلویزیونی در مورد یک استاد دانشگاه می باشد، که جدیداً دکترای خود را در رشته جامعه شناسی از دانشگاه فرانکفورت اخذ نموده است و
به کشور برمی‌گردد ودر دانشگاه به آموزش می‌پردازد، ولی…..

سریال روزهای زندگی چند قسمت است

قلم این مجموعه را سیروس مقدم انجام داده است، که بر طبق طرحی از ابوالفضل آقا بابا است ودر پایان هم به واسطه فريبرز کامکاری بازنویسی شده است.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای زندگی با نقش +اسامی و عکس و خلاصه داستان

این مجموعه در 30 قسمت 50 دقیقه ای تولید شده است.

روز های زندگی هر روز عصر در ساعت 6از شبکه ای فیلم روی آنتن می‌رود و بازپخش آن هم در ساعات 2 بامداد و 10 صبح روز پس از آن پخش می‌شود.

خلاصه داستان سریال روزهای زندگی

این مجموعه روایتگر زندگی شخصی به اسم محمد فرهمند می‌باشد.
وی مدت هاست در آلمان تحصیل نموده و مدرک دکترای خودش را در رشته جامعه شناسی از دانشگاه فرانکفورت به پایان رسانیده است و پس از آن به کشور بازمی‌گردد ودر دانشگاه مشغول آموزش می‌شود.
وی در کنار تدریس به کامل کردن تحقیق های رساله فوق دکترایش می‌پردازد.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای زندگی با نقش +اسامی و عکس و خلاصه داستان

تمامی چیز ها خیلی عالی در حال سپری شدن می‌باشد، ولی با زنگ های یک زن مرموز به آقای فرهمند اوضاع را به هم می‌ریزد و….

اسامی بازیگران سریال روزهای زندگی

  • مجید مظفری
  • افسانه بایگان
  • کتایون ریاحی
  • داریوش محترم
  • داوود رشیدی
  • رضا بابک
  • حسن جوهرچی
  • اسماعیل شنگله
  • محمود عزیزی
  • حبیب دهقان نسب
  • لیلا بلوکات
  • زهرا سعیدی
  • رزا ارایش
  • فلورا سام
  • مهوش افشار پناه
  • ژاله علو
  • فخرالدین صدیق شریف
  • هوشنگ قوانلو
  • خسرو فرخزادی
  • باقر صحرا رودی
  • يدا مطلبی

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای زندگی

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای زندگی با نقش +اسامی و عکس و خلاصه داستان

  • بیوگرافی مجید مظفری

مجید مظفری بازیگر سینما، تلویزیون و تئاتر در سال ۱۳۲۹ در تهران متولد شد.وی فعالیت خود را در تئاتر در سال ۱۳۵۰آغاز کرد و فعالیت سینمایی اش را با فیلم شهر قصه (منوچهر انور) به عنوان بازیگر در سال ۱۳۵۲ شروع کرد.وی دارای مدرک تحصیلی دیپلم است و گذراندن دوره۵ماهه بازیگری در دانشگاه ون سن پاریس در کنار مصطفی دالی را در کارنامه دارد.او دارای یک دختر به نام نیکی است که طراح لباس و صحنه است.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای زندگی با نقش +اسامی و عکس و خلاصه داستان

  • بیوگرافی کتایون ریاحی

کتایون ریاحی زاده ۱۰ دی ۱۳۴۰در تهران بازیگر سینما و تلویزیون و مدیرعامل و بنیانگذار بنیاد نیکوکاری کمک، کیش مهر کتایون، است.پدر و مادر کتایون ریاحی اهل تهران می‌باشند، مادر وی طراح لباس و پدر وی مدرس ادبیات و زبان انگلیسی در دانشکده بود. وی دارای یک فرزند به نام پوریا می‌باشد که موسیقیدان و دارای تحصیلات آکادمیک در زمینه موسیقی است و اولین آلبوم بی کلام خود را با نام پژواک سکوت به نفع بنیاد نیکوکاری کیش مهر کتایون ساخته است، کتایون ریاحی خواهر علیرضا ریاحی از دیگر بازیگران سینما در ایران است.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای زندگی با نقش +اسامی و عکس و خلاصه داستان

  • بیوگرافی داوود رشیدی

داوود رشیدی بازیگر سینما و تلویزیون اهل ایران متولد ۲۵ تیر ۱۳۱۲ در تهران بود و در تاریخ ۵ شهریور ۱۳۹۵ بر اثر ایست قلبی درگذشت.وی از سال ۱۳۴۹ فعالیت خود را آغاز نمود و در رشته کارگردانی و بازیگری تئاتر و همچنین لیسانس علوم سیاسی از دانشگاه ژنو فارغ التحصیل شد. او سپس دوره‌های تخصصی بازیگری را زیر نظر خانم لاشنال گذراند و زمانی که هفت ساله بود توسط دختر عمه‌اش دکتر طوسی حایری به عبدالحسین نوشین برای بازی در نمایشِ مردم معرفی شد. رشیدی از سال ۱۳۵۰ با فیلم سینمایی فرار از تله وارد عرصه بازیگری سینما گردید که جایگاهش را به عنوان یکی از بهترین بازیگران نقش مکمل تثبیت کرد. از نمونه آثار او می توان به پرچم های قلعه کاوه، شیلات، خانه عنکبوت، کمال‌الملک و گل‌های داوودی اشاره کرد. از جمله افتخارات وی می توان نشان چهره ماندگار و نشان درجه یک فرهنگ و هنر را نام برد.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای زندگی با نقش +اسامی و عکس و خلاصه داستان

  • بیوگرافی داریوش ارجمند

داریوش ارجمند متولد 5 مرداد سال 1323 در شهر مشهد است او بازیگر سینما و تئاتر است. پدرش تیمساز ارجمند بود، او سه برادر و دو خواهر دارد و خودش فرزند دوم خانواده است، برادر کوچک او انوشیروان ارجمند بازیگر، برادرزاده اش برزو ارجمند و بهار ارجمند است و پسرش هم امیریل ارجمند بازیگر است.

عروس او یاسمینا باهر هم بازیگر است. داریوش ارجمند شروع بازیگری او در ابتدا با تئاتر شروع کرد و در سال 1340 سینمای آزاد شهر مشهد را تاسیس کرد و در سال 1349 تئاتر را به صورت جدی تر آغاز کرد و در سال 49 در وزارت فرهنگ و هنر استخدام شد. داریوش ارجمند همکاری با کارگردانان معروف داریوش ارجمند با کارگردانان معروفی همکاری داشته است. او با بهرام بیضایی، ناصر تقوایی، مسعول کیمیایی و داوود میرباقری همکاری داشته است و در سریال ها و فیلم های پر مخاطب ایفای نقش کرده است.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای زندگی با نقش +اسامی و عکس و خلاصه داستان

  • بیوگرافی حسن جوهرچی

حسن جوهرچی در سال 1347 در تهران متولد شد. او لیسانس عکاسی از دانشکده هنرهای زیبای دانشگاه تهران دارد. همسر حسن جوهرچی مهناز بیات، چهره پرداز است و دو فرزند به نامهای علی و آوا دارد. مهناز بیات در سال 1349 در تهران متولد شد. وی همسر حسن جوهرچی می باشد. او فارغ التحصیل دوره دو ساله چهره پردازی را از حوزه هنری سال (1372) دریافت کرد. و کار چهره پردازی را در سینما از سال 1372 با همکاری جعفر سیمایی آغاز کرد. حسن جوهرچی بازی در سینما را در سال 1367 با فیل در تاریکی که بعد از پانزده سال کامل شد شروع کرد. اولین بازی مطرح حسن جوهرچی در سینما در سال 1370 با فیلم برخورد به کارگردانی سیروس الوند بود.

بیوگرافی بازیگران سریال روزهای زندگی با نقش +اسامی و عکس و خلاصه داستان

  • بیوگرافی فلورا سام

فلورا سام متولد شهر شیراز است او با مجید اوجی ازدواج کرده است او یک دختر به نام فریال دارد که متولد ۶۴ و فارغ التحصیل رشته عکاسی است. و یک نوه دارد فلورا سام بازیگر و نویسنده و کارگردان بسیاری از سریال های تلوزیون است و در سنما و تاتر نیز فعالیت زیادی داشته است ازدواج فلورا سام فلورا سام در سال ۱۳۶۳ با مجید اوجی، تهیه کننده ازدواج کرد و در سال ۱۳۶۶ با انتخاب رشته نمایش وارد دانشگاه تهران شد.

سایر عوامل روزهای زندگی

کارگردان: سیروس مقدم

تهیه کننده ومجری طرح :مجید اوجی

ناظر کیفی :علیرضا افخمی

بازیگردان: حبیب دهقان نصب

برنامه ریزان: مصطفی احمدی والهام غفوری

منشی صحنه :الهام غفوری وپریناز هاشمی

طراح گریم: رضا رادمنش

طراح صحنه و لباس :محسن نوروزی

صدابردار: فرخ فدایی

مدیر تولید: ناصر ملکی

تدوین :حسین احمدی

موسیقی: کارن همایونفر

مدیر تصویربرداری :مصطفی احمدیان.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا