بیوگرافی همه بازیگران سریال مسافران + رمان پخش

بیوگرافی بازیگران سریال مسافران

بیوگرافی بازیگران سریال مسافران را به همراه اسامی بازیگران و خلاصه داستان و زمان پخش سریال به همراه تصاویر پشت صحنه در این صفحه از مجله شبونه بخوانید.

سریال مسافران

سریال مسافران در قالب ژانر کمدی – تخیلی ساخته رامبد جوان و محسن چگینی در   70 قسمت 35  دقیقه برای  نخستین بار در سال 1388 از شبکه سه سیما به نمایش در آمد که قرار است باز پخش این سریال در ایام ماه مبارک رمضان پخش شود.

بیوگرافی همه بازیگران سریال مسافران + رمان پخش

خلاصه داستان سریال

این سریال روایتگر گروهي از موجودات فضايي است  که  براي تحقيق درباره زمين و موجوداتش  به زمين فرستاده مي‌شوند. آنها که در قالب و ظاهر انسان فرو رفته‌اند، نقش خانواده‌اي از فرنگ بازگشته را بازي مي‌کنند و در خانه دو برادر به نام‌هاي فريد و فرخ به عنوان مستأجر ساکن مي‌شوند.

در هر قسمت این سریال در مورد یکی از خصوصیات بد انسانها بحث میشود  و در پایان ماجرا بهرام مسافران را به کهکشان راه شیری می فرستد.

بازیگران سریال

بازیگرانی چون  غلامرضا کریمی ، رامبد جوان در نقش فرید، حمید لولایی در نقش فرخ، حسن معجونی  در نقش بهرام، سحر دولتشاهی  در نقش ناهید، شقایق دهقان در نقش ستاره و نصر الله رادش در نقش شهاب به ایفای نقش و بازیگری پرداخته‌اند.

بازیگران سریال مسافران

دیگر عوامل

کارگردان: رامبد جوان، تهیه کننده: محسن چگینی، نویسنده: پیمان قاسم خانی و محراب قاسم خانی، فیلمبردار: محمد رحیمی، صدا بردار: شاهرخ استادحسن و علیرضا نوروزیان، طراح لباس: امین صدرایی، طراح گریم: حمید مهین دوست و شهره ربیعی، چهره پرداز: همایون نوذر و مهسا شجاعی،

بیشتر ببینید : بیوگرافی و اسامی بازیگران سریال دردسرهای عظیم 2 + تصاویر پشته صحنه

زمان پخش سریال مسافران

سریال “مسافران” هر شب ساعت ۲۰:۰۰ از شبکه نسیم پخش و در ساعات ۰۲:۰۰، ۱۰:۰۰ صبح و ۱۶:۰۰ تکرار آن به نمایش گذاشته می شود.

اسامی بازیگران سریال مسافران

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *