بیوگرافی بردیا سعادت والیبالیست + قد و سن و ویکی پدیا و پیج اینستاگرام و عکس

بیوگرافی بردیا سعادت والیبالیست و همسرش +قد و سوابق و اینستاگرام

بیوگرافی بردیا سعادت والیبالیست و همسرش و پدر و مادرش و سن و تاریخ تولد و قد و عکس های او ار در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بردیا سعادت از والیبالیست های حرفه‌ای و توانمند و با استعداد تیم ملی ایران بوده که در مسابقات جام ملت‌های جهان توانست عملکرد قابل قبولی را از خود به نمایش بگذارد و از همین رو مورد توجه علاقمندان به والیبال قرار بگیرند و بخواهند بدانند که سوابق و بیوگرافی این بازی با لیست چه می باشد

بیوگرافی بردیا سعادت والیبالیست + قد و سن و ویکی پدیا و پیج اینستاگرام و عکس

بیوگرافی بردیا سعادت والیبالیست

متولد ۲۱ مرداد ۱۳۸۱ در شهر ارومیه است

او از پشت خط زن های حرفه‌ای و با استعداد تیم ملی والیبال کشورمان بوده که تا حالا توانسته عملکرد بسیار خوبی را داشته باشد و مورد توجه رسانه‌های دنیا قرار بگیرد او در حال حاضر در تیم نیش صربستان بازی می کند

بیوگرافی بردیا سعادت والیبالیست + قد و سن و ویکی پدیا و پیج اینستاگرام و عکس

شروع والیبال

بردیا سعادت بازی والیبال خود را با تیم درنا ارومیه آغاز کرد

او در تیم‌هایی همچون خاتم اردکان و نیش صربستان سوال کره جنوبی بازی کرده است

او سابقه بازی در تیم‌های ملی کشورمان را در رده های مختلف سنی در کارنامه خود دارد

بیوگرافی بردیا سعادت والیبالیست + قد و سن و ویکی پدیا و پیج اینستاگرام و عکس

نام بردیا سعادت زمانی بر سر زبان ها افتاد که در مسابقات قهرمانی نوجوانان آسیا توانست به عنوان بهترین پاسور شناخته شود و بعد از آن بسیاری از باشگاه‌های ایران و جهان بود پیشنهادات زیادی دادند بعد از اینکه در تیم نوجوانان توانست عملکرد درخشان داشته باشد در رقابت‌های جوانان جهان نیز حضور پیدا کرد و باز هم با تیم ملی کشورمان بسیار خوب ظاهر شد و توانست با تیم ملی قهرمانی جهان را تجربه کند

آز مهمترین ویژگیهای بردیا سعادت می توان به قدرت پرش فوق العاده اش اشاره کرد

جوانترین لژیونر تاریخ والیبال ایران

بردیا سعادت بعد از حضور درخشان در تیم ملی جوانان والیبال کشورمان نظر تیم‌های صربستانی را به خود جلب کرد و چندین تیم صربستانی به او پیشنهاد داد تا این که در نهایت در سن ۱۸ سالگی موفق شد تجربه بازی در لیگ اروپا را به دست آورد و به تیم نیش صربستان را پیدا کند و نام خود را به عنوان جوان ترین لژیونر تاریخ والیبال ایران ثبت کند از وقتی که به تیم نیش صربستان رفته موفق شده که امتیاز های بسیار زیادی را برای این تیم به دست آورد

بیوگرافی بردیا سعادت والیبالیست + قد و سن و ویکی پدیا و پیج اینستاگرام و عکس

او درباره پیوستن به تیم صربستانی میگوید من پیشنهاداتی از لیگ‌های لهستان و ایتالیا داشتم، ولی پس از مشورت با بزرگان و مربیان والیبال و خانواده‌ام به این نتیجه رسیدم که صربستان می‌تواند برای من سکوی پرتابی باشد، چراکه اولویتم در درجه اول بازی کردن و نشان دادن توانایی‌هایم در سطح اروپا بود تا بعد‌ها بتوانم به تیم‌های بهتری راه پیدا کنم.

لیگ صربستان سطح بسیار خوبی دارد. این لیگ تلفیقی از بازیکنان جوان و تجربه است. تیم نیش هم از تیم‌های مدعی امسال است و سال گذشته نیز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. امسال هم به همراه این تیم در لیگ اروپا حضور خواهم داشت و اگر اشتباه نکنم دیدار نخست مان در لیگ اروپا برابر تیمی از بلاروس خواهد بود.

بیوگرافی بردیا سعادت والیبالیست + قد و سن و ویکی پدیا و پیج اینستاگرام و عکس

پیج اینستاگرام بردیا سعادت

در اینستاگرام میتوانید با آیدی bardia_saadat.6 پیج این والیبالیست را دنبال کنید

تیم ملی والیبال ایران در ششمین خود در رقابت‌های لیگ ملت‌های ۲۰۲۱ مقابل بلغارستان قرار گرفت و با نتیجه ۳ بر صفر مقتدرانه پیروز شد.

در این دیدار سوپرایز تیم ما بردیا سعادت بود، او در قطر پاسور با سبک و سیاق خاصی توپ زد، پرش بلند و ضربات شلاقی نمودار چشمگیری از پیشرفت این جوان شایسته بود. سعید معروف هم که به عنوان دو تعویضی به میدان می‌آمد دلسوز و متعهد در خدمت تیم بود، این برد لبخند را بر لب مربی اخموی تیم ملی نشاند، ولی کار تازه شروع شده چراکه جوان‌های با استعداد ما باید مهیای پیکار‌های گران‌تری شوند، تا اینجای کار همه‌چیز مایه امیدواری و دلخوشی است.

* این پشت‌خط زن والیبال ایران درباره سطح لیگ صربستان و تیمی که در آن عضویت دارد، گفت: لیگ صربستان سطح بسیار خوبی دارد. این لیگ تلفیقی از بازیکنان جوان و تجربه است. تیم نیش هم از تیم‌های مدعی امسال است و سال گذشته نیز به عنوان نایب قهرمانی دست یافت. امسال هم به همراه این تیم در لیگ اروپا حضور خواهم داشت و اگر اشتباه نکنم دیدار نخست مان در لیگ اروپا برابر تیمی از بلاروس خواهد بود.

بیوگرافی بردیا سعادت والیبالیست و همسرش + سوابق و اینستاگرام

* بهترین قطر پاسور رقابت‌های نوجوانان آسیا درباره وضعیت سلامتی خود در ایام کرونا و شرایط تمرینات تیمش در لیگ صربستان با توجه به محدودیت‌هایی که این بیماری ایجاد کرده است، اظهار کرد: از نظر سلامتی و آمادگی جسمانی در شرایط مطلوبی هستم. قبل از اینکه به صربستان بیایم تست PCR دادم و جوابش منفی بود. همچنین قبل از آغاز لیگ صربستان نیز تست PCR دادم.

پیووستن بردیا سعادت به تیم “تاپ والی سیسترنا”

باشگاه تاپ والی سیسترنا ایتالیا و رسانه های ایتالیایی اعلام کردند که بردیا سعادت پشت‌خط‌زن جوان والیبال ایران به این تیم پیوسته است.

سعادت که متولد سال ۸۱ بوده با قد ۲۰۵ در سال ۲۰۲۱ توسط ولادیمیر آلکنو به تیم ملی والیبال ایران دعوت شد و در لیگ ملت های ۲۰۲۱ والیبال برابر روسیه اولین بازی ملی خود را انجام داد. سعادت در سال گذشته در لیگ صربستان و برای تیم نیش بازی کرد و توانست عملکرد خوبی را از خود به نمایش بگذارد. پس از عملکرد خوب در لیگ صربستان این بازیکن توانست تیم مودنا را مجاب کند تا با او قراردادی ۳ ساله امضا کرده و او را به خدمت بگیرد اما ملی پوش والیبال ایران با پرداخت ۴۰ هزار یورو از این تیم جدا شده و به تیم ویکستورم کره جنوبی پیوست. سعادت زمان زیادی در کره جنوبی حضور نداشت و تصمیم گرفت که با این تیم کره ای فسخ کند.

بیوگرافی بردیا سعادت والیبالیست + قد و سن و ویکی پدیا و پیج اینستاگرام و عکس

بردیا سعادت عضو تیم ملی والیبال ایران در گفتگو با ایلنا در خصوص ارزیابی مسابقات لیگ ملت های والیبال تا به امروز و شرایط سختی که برای رعایت پروتکل‌های بهداشتی وجود دارد، گفت: قوانین و شرایط خیلی خاصی وجود دارد، ما قرنطینه هستیم و قوانین بسیار سختی وضع شده و بصورت خیلی جدی و سخت قوانین را اجرا می‌کنند.

ملی پوش کشورمان درباره تجربه‌اش از همکاری با ولادیمر آلکنو سرمربی تیم ملی والیبال توضیح داد: کار کردن با ایشان تجربه بسیار خوبی است، ایشان یکی از بزرگترین و پر افتخارترین مربیان دنیا هستند و کار کردن با ایشان و به خصوص با ما جوان‌ترها کمک می‌کند که بهتر و زودتر پیشرفت کنیم.

سعادت در خصوص اهدافش بیان داشت: برای اهدافم هیچ زمان سقفی تعیین نکرده‌ام و همیشه دوست دارم نگاه رو به جلو داشته باشم و هرچقدر جا برای پیشرفت داشته باشم سعی می‌کنم با تلاش و پشتکارم به آن نقطه برسم.

بیوگرافی بردیا سعادت والیبالیست + قد و سن و ویکی پدیا و پیج اینستاگرام و عکس

بازیکن جوان تیم ملی والیبال درباره نفرات انتخابی مسابقات المپیک گفت: من فقط می‌توانم سعی و تلاشم را بیشتر کنم و تصمیم گیرنده آخر سرمربی تیم آقای آلکنو است و یقینا ایشان بهترین تصمیم را برای تیم می‌گیرند تا آماده‌ترین افراد را به المپیک اعزام شوند.

او درباره شایعات زیادی که برای حضورش در لیگ والیبال ایتالیا وجود داشت اما به کره جنوبی رفت توضیح داد: من با تیم مودنا ایتالیا قرارداد سه ساله امضا کردم ولی طبق قانونی که در لیگ کشور ایتالیا وجود دارد ۴ بازیکن خارجی می‌توانند به طور همزمان بازی کنند. طبق بازیکنانی که تیم مودنا امسال به خدمت گرفته فرصت بازی کمی به من می‌رسید و من هم اصلا تمایلی به نیمکت نشینی ندارم و دوست دارم بازی کنم پخته‌تر شوم و به تجربیاتم اضافه کنم. به همین دلیل طبق بندی که وجود داشت و مکاتباتی که باشگاه کره‌ای با تیم مودنا ایتالیا داشت، قراردادم را فسخ کردم و به کره رفتم؛ بازی کردن را به نیمکت نشینی ترجیح دادم.

بردیا سعادت همینطور درخصوص اهدافش در آینده عنوان کرد: جزو اهدافم بازی در لیگ‌های کشورهای ایتالیا، لهستان و روسیه است چون سطح بالایی دارند و بازیکنان بزرگی هم در این کشورها بازی می‌کنند.
بردیا سعادت، پشت خط‌زن جوان و آینده دار تیم ملی والیبال ایران چندی پیش با پیشنهادی از سوی باشگاه ویکستورم به این تیم کره‌ای پیوست، اما با توجه به دعوت از این بازیکن به اردوی تیم ملی جوانان و همچنین بزرگسالان برای حضور در مسابقات قهرمانی جهان و قهرمانی آسیا، فدراسیون ایران تایید کرد که این بازیکن در راستای حمایت از بازیکنان جوان با موافقت کادر فنی راهی کره‌جنوبی شود تا در تمرینات تیم باشگاهی خود حضور پیدا کند و در تاریخ‌های مشخص به اردوی تیم‌های ملی اضافه شود.

پس از کش و قوس های فراوان این اتفاق رخ نداد و در تاریخی که فدراسیون والیبال ایران تعیین کرده بود، این بازیکن به کشور بازنگشت. در همین راستا بهروز عطایی، سرمربی تیم ملی جوانان و بزرگسالان جلسه‌ای را با محمدرضا داورزنی ریاست فدراسیون والیبال برگزار کرد تا درخصوص شرایط بردیا سعادت تصمیم گیری شود. در نهایت مقرر شد فدراسیون ایران برای کمک به والیبال ملی و جلوگیری از سرمایه سوزی و حفظ موجودیت این رشته، ایمیلی را به باشگاه ویکستورم ارسال کند تا براساس آن بردیا سعادت 20 شهریورماه عازم ژاپن شود.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

4 نظر

  1. خیلی دوسش دارم

  2. محدثه جهان

    آقا خیلی میخوااااممم
    دوسش دارررم و طرفدارشم بد جوررر♥

  3. بابا ااز ذهن من نمیری بیرون ی بار اومدم والیبال ببینم ک اونم کاش نمیدیدم نمیدونم چی داری فقط پول داری اه

  4. بهترین♥️

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *