بیوگرافی تورنگ (ترنگ) دختر مسعود فروتن در آمریکا + اینستاگرام

بیوگرافی تورنگ (ترنگ) دختر مسعود فروتن + اینستاگرام و سوابق را در این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی تورنگ (ترنگ) فروتن

ایشان دختر مسعود فروتن (کارگردان، بازیگر و گوینده) بوده که در رشته پزشکی تحصیل میکند او در حال حاضر در امریکا زندگی میکند.

درباره زندگی شخصی ایشان اطلاعاتی در رسانه ها وجود ندارد.

بیوگرافی تورنگ (ترنگ) دختر مسعود فروتن در آمریکا + اینستاگرام

خانم فروتن پدر مسعود فروتن کاگردان و بازیگر و مادرش سیمین هاشمی از گویندگان رادیو میباشد که پدرو مادرش از یکدیگر جدا شده اند و این خانم در امریکا نزد مادرش زندگی میکندو در رشته پزشکی نیز تحصیل میکند.

مسعود فروتن درباره دخترش گفته من دخترم را فرستادم که در دورها زندگی کند و از تنهایی و غریبی مادرش بکاهد. همراه با همه قلبم که مواظبش باشد و راه توشه، سفرش و من اینجا دلخوشم به خوابهایی که گاهی می بینم…وقتی دخترم را خواب می بینم از خواب بیدار میشوم، خودم را به خواب می زنم تا شاید ادامه آن خواب باز به خوابم بیاید اما نمی آید و دیگر خوابم نمی برد و باید همان «خواب نیمه» را مزه مزه کنم. جزییات بیشتر : مسعود فروتن از دلتنگی برای دخترش و جدایی همسرش می گوید +بیوگرافی

در بخشی از صحبت های بین علی ضیا و مسعود فروتن ، مجری فرمول یک درباره بزرگ ترین حسرت زندگی مسعود فروتن پرسید که گفت : اگر بگویم گریه ات درمی آید ، زندگی حسرت هم داره ، من سالها پیش متارکه کردم و همسرم از ایران رفت و دخترم را هم فرستادم و حسرت زندگی با همسری که دوستش داشتم و دخترم همیشه تا آخر عمر همراه من هست و همیشه کمبود آنها را دارم و الان این عشق را نثار بچه هایی میکنم که بچه های من نیستند چون دیگه دخترم نیست که عشقم را نثارش کنم و بچه هایی که اطراف من هستند را مثل بچه های خودم دوست دارم.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا