بیوگرافی توماج صالحی خواننده رپ و همسرش + عکس و حواشی

بیوگرافی توماج صالحی خواننده رپ و همسرش + عکس و حواشی

بیوگرافی توماج صالحی

توماج صالحی خواننده رپ در ایران است او گفته که در کارگاه فلزکاری کار می‌کند.  او به دلیل فعالیت علیه نظام در سال 1401 توسط نیروهای وزارت اطلاعات دستگیر شد.

توماج صالحی پس از تحمل ۲۵۲ روز زندان و مجموعا یک سال و ۲۱ روز حبس ، سرانجام در ۲۷ آبان به قید وثیقه از زندان آزاد شد.

او در 9 آذر 1402 به علت اظهارنظرهای کذب و بدون سند که در فضای مجازی منتشر کرد به اتهام نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی بازداشت شد.

توماج صالحی کیست و اهل کجاست

توماج صالحی از خواننده های سبک رپ بوده که همه اهنگ هایش سیاسی در علیه نظام است او متولد 1369 در یکی از روستاهای چهارمحال بختیاری بوده اما ساکن شاهین شهر اصفهان میباشد.

بیوگرافی توماج صالحی خواننده رپ پسر کیست +اعدام و عکس و حواشی

او در عرصه آهنگری فعالیت میکند اما به دلیل آهنگ های جنجال به شهرت رسید شهرتی که مسببانش شبکه های ضدانقلاب بودند که از آهنگ های او حمایت کردند و باعث شدند که توماج در عرصه خوانندگی و سبک سیاسی گام های دیگر خود را بردارد و به عبارتی وسایل کندن چاه را برایش اماده کنند.

 

توماج صالحی اولین کسی بود که در داخل ایران آهنگ های سیاسی منتشر میکرد! کاری که در هیچ کجای دنیا شدنی نیست! و دردسرهای زیادی دارد اما اینکه چرا توماج صالحی چنین کاری کرد شاید علتش ناگاهی و نادانی بود و رسانه های خارجی و ضدانقلاب از او استقبال کردند و همین باعث شد که این پسر در چاه بیافتد چاهی که خودش کند اما ابزارش را رسانه های ضدانقلاب برایش محیا کرند.

توماج صالحی کیست

توماج صالحی متولد 1369 یکی از خواننده های زیر زمینی بوده که در سبک رپ فعالیت میکند او در یک سال اخیر اقدام به تولید اهنگ های سیاسی کرده است و تهمت هایی را به برخی از چهره ای هنری و دولتی زده است

بیوگرافی توماج صالحی خواننده رپ کیست + عکس و ماجرای بازداشت

برخی از شبکه های ضد انقلاب ماهواره ای از آهنگهای توماج صالحی حمایت کرده‌اند آخرین آهنگی که تولید کرده است سبب شده که توسط مراجع قضایی مورد پیگرد قضایی قرار بگیرد

درباره بیوگرافی و زندگی شخصی این خواننده اطلاعات چندانی در رسانه‌ها وجود ندارد

گفتنی است که در شبکه های اجتماعی نوشته شده که توماج صالحی در اواسط شهریور ۱۴۰۰ به دلیل انتشار آهنگ های غیرمجاز بازداشت شد.

آیا خواننده حرفه ای است؟

با توجه به آهنگ ها و موزیک ویدیویی که تولید کرده است کارهای او حرفه ای نیست ولی با این وجود به دلیل تولید آهنگ های سیاسی مورد حمایت شبکه های ضدانقلابی ماهواره ای قرار گرفته است

بیوگرافی توماج صالحی خواننده رپ و همسرش کیست +عکس و ماجرای بازداشت

این خواننده زیرمینی کشور که فعالیتش در اینستاگرام بیشتر توسط اکانت های فیک دیده می شود در دو آهنگ اخیر خود مسائلی را مطرح کرد که حالا با این روند باید نسبت به برخی موارد آنها پاسخگو باشد. جرم توماج صالحی با توجه به آنچه در آثار او مشاهده هرچند فعلا مشخص نیست اما با توجه به جزئیات متن آثار او هتاکی یکی از موارد اتهامی او خواهد بود.

دو آهنگ اخیر او باعث شد تا یکی از شبکه ها معاند کشور در کنداکتور برنامه های خود شروع به پخش آهنگهای او کند و با بیان اینکه در ایران زندگی نرمال وجود ندارد!!! سعی در سیاه نمایی در فضای اجتماعی کشور کرد. بگذریم از اینکه در همین کشور بارها مسائل حقوق بشری و کشتار مردم در برخی نقاط دنیا بدون حتی یک بیانیه همراه بود.

وکیل توماج صالحی در گفتگو با پایگاه خبری تحلیلی رویداد۲۴ عنوان کرد توماج یک‌شنبه، ۲۱ شهریور ساعت ۹ شب، بازداشت شد. او ساکن شاهین شهر بوده و پرونده او در دادسرای همین شهر ثبت شده‌است. او با بیان اینکه گفته شده توماج ممنوع‌الملاقات است، توضیح داد: توماج در این مدت تماسی با خانواده خود نداشته‌است و گفت به صورت غیررسمی به پدرش گفته شده اتهام توماج تبلیغ علیه نظام است

بیوگرافی توماج صالحی خواننده رپ پسر کیست +عکس و حواشی و جنجالها

قرار کفالت

۳۰ شهریور ۱۴۰۰ از آزادی توماج با تودیع قرار کفالت خبر داد.

این در حالیست که این شخص بعد از ازادی باز هم به فعالیت خود ادامه میدهد و در اعتراضات نیز با موزیک ویدیو اعتراضی که البته مبتدیانه ساخته شده بود باز هم در رسانه های معاند مورد توجه قرار گرفت.

دستگیری در آبان 1401

توماج صالحی در آبان 1401 نیز دوباره دستگیر شد او به دلیل مصاحبه های متعدد با رسانه های ضدانقلاب و همچنین حضور در اغتشاشات توسط وزارت اطلاعات بازداشت شد.

بیوگرافی توماج صالحی خواننده رپ پسر کیست +عکس و حواشی و جنجالها

چند روز بعد از بازداشت اش ویدیویی از او منتشر شد که درحالی چشمانش بسته بود ابراز پیشمانی میکرد و به نوعی از کرده خودش پشیمان بود.

این ویدیو بازتاب زیادی در رسانه های خارجی داشت و بسیاری از شبکه های ضدانقلابی این ویدیو را مورد تحلیل و بررسی قرار دادند که آیا او با تصمیم خود این حرف ها را زد یا وادار به گفتن این جملات شده است.

همچنین ببینید: مصاحبه اعتراف توماج صالحی

دادستان اصفهان می‌گوید توماج صالحی -خواننده رپ- به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه‌ غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور دستگیر شده است. به گزارش ایسنا به نقل از قوه قضاییه، سید محمد موسویان در خصوص جزئیات پرونده توماج صالحی بیان کرد: این فرد شب گذشته به اتهام فعالیت تبلیغی علیه نظام، همکاری با دولت‌های متخاصم و تشکیل گروه‌ غیرقانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور با نیابت قضایی در یکی از استان‌های کشور دستگیر شد. وی افزود: متهم در حال حاضر با صدور قرار تحت نظر شعبه بازپرسی قرار دارد. دادستان اصفهان تصریح کرد: متهم در ایجاد اغتشاشات و دعوت و تشویق به اغتشاش و آشوب‌های اخیر در استان اصفهان و در شهرستان شاهین شهر نقش کلیدی داشته است. موسوی گفت: کیفرخواست پرونده متهم توماج صالحی پس از بررسی کامل پرونده برای محاکمه به دادگاه ارجاع خواهد شد.

اینترنشنال با انتشار خبری مدعی شده است دادگاه توماج صالحی روز گذشته در اصفهان برگزار شده و خانواده وی موفق نشده‌اند در روز دادگاه با او دیدار کنند. حجت‌الاسلام والمسلمین جعفری رئیس کل دادگستری استان اصفهان در رابطه با جزئیات پرونده توماج صالحی گفت: هفته گذشته کیفرخواست پرونده توماج صالحی صادر و به دادگاه‌‌های عمومی و انقلاب اصفهان ارجاع شد اما هنوز جلسات دادگاه برگزار نشده است.

بیوگرافی توماج صالحی خواننده رپ پسر کیست +عکس و حواشی و جنجالها

وی افزود: توماج صالحی به افساد فی‌الارض از طریق نشر اکاذیب به صورت گسترده به نحوی که موجب خسارات عمده شده است، فعالیت تبلیغی علیه نظام، تشکیل و اداره دسته‌جات غیر قانونی به قصد برهم زدن امنیت کشور، همکاری با دولت متخاصم علیه جمهوری اسلامی و نشر اکاذیب و تشویش اذهان عمومی از طریق فضای مجازی و تحریک و ترغیب افراد به اعمال خشونت آمیز متهم است. رئیس کل دادگستری استان اصفهان گفت: بخشی از اتهامات توماج صالحی در دادگاه عمومی و بخشی دیگر در دادگاه انقلاب اصفهان مورد رسیدگی قرار می‌گیرد.

خانواده و شغل والدین

می گوید پدربزرگ اش «خان» بوده اما پدرش به علت فعالیت سیاسی مدت ها در زندان بود به همین خاطر آرام آرام وضعیت مالیشون بدتر شد.

بعد از آزادی پدر و کار در کارگاه دوباره قدرت مالی به خانواده باز می گردد و حالا خانوادگی در طراحی و تولید قطعات صنعتی و پزشکی مشغول کارند. متاسفانه من وضع مالیم هیچ وقت در حدی بد نبوده که الان مردم بیچاره دارند باهاش می جنگند اما واقعا درکش می کنم چون بیشتر با بچه های پایین رفاقت داشتم و پایین زندگی کردم.

21 شهریور 1401 توسط 12 نفر از نیروهای امنیتی در خانه اش در شاهین شهر بازداشت و به علت آهنگ هایش و تبلیغ علیه نظام متهم و به زندان دستگرد منتقل شد.

بعد از 9 روز با تودیع قرار کفالت آزاد شد اما دادگاه او را به 6 ماه زندان و جزای نقدی محکوم کرد اما اجرای این حکم یکسال به حالت تعلیق درآمد.

حکم دادگاه توماج صالحی

براساس ابلاغیه دادگاه، توماج صالحی از بابت اتهام افساد فی الارض به ۶ سال و ۳ ماه حبس محکوم شد. براساس رای صادره، فقط مجازات اشد در قبال توماج که همین ۶ سال و ۳ ماه حبس با احتساب ایام فعلی بازداشت است، اجرایی خواهد شد. او همچنین از اتهامات توهین به بنیان‌گذار انقلاب و رهبری و ارتباط با دول متخاصم تبرئه شده است.

آزادی از زندان

توماج صالحی پس از تحمل ۲۵۲ روز زندان و مجموعا یک سال و ۲۱ روز حبس ، سرانجام در ۲۷ آبان به قید وثیقه از زندان آزاد شد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

22 نظر

  1. پیرو خط حمام

    عالی بود👏👏👏

  2. درودبربختیاریه باغیرت شرف داری پسررررر

  3. سوسیس تخم مرغ سابق

    معلومه ادم حسابیه
    کاش دولت از این رپرای اعتراضی استفاده کنه و به رسمیت بشناسه و حتی اجازه اجرای کنسرت بده بهشون.
    اینا خیلی میتونن به شینده شدن حرفای مردم کمک کنن وقتی رپر تو خوده کشور از درد و دغدغه مردم بخونه و مشکلات دولت رو بگه و دولتم حمایتش کنه باعث آرامش جوونا مخصوصا دهه هشتادیا میشه.
    البته این آرزو ماله دنیای موازی بود که بیانش کردم
    تو ایران شدنی نیست.
    با تشکر.

  4. هادی موسوی

    شما که میگید ایران آزاده و هر شخص در آن آزادی بیان داره ؟!
    از کی تا الان خواندن از درد مردم و گفتن حقیقت یا حتی نظر شخصی جرم است؟
    اعتراف هم از وضعیت تهدید آمیز کلیپ قابل تشخیص است و نیاز به تحلیل ندارد….
    درضمن خوب که به گفته شما آماتور بود که از ترس دستور بازداشتش رو دادید …

  5. اینجا بارون نمیاد مرتضی

    هر کی از درد مردم بگه میگیرن ، بعد اختلاس گرها و دزدها راست راست میچرخن.
    #توماج_صالحی

  6. دمش گرم شیرمرد ایران نماد جرعت به امید ازادیش❤️

  7. شیر توماج تو دهن بدخواهاش

  8. انسانی به “باشرفی”،”میهن پرستی ” و “عدالت خواهی “توماج عزیز نداریم….

  9. خفه درست حرف بزن

    • درود بر شرفت توماج شیر پسر بختیاری واقعان حرفات همه حقن
      گل خوندی حق تو نیست اینجوری باز جوی بشی ب امید روزای خوب

  10. درود بر شرفت توماج شیر پسر بختیاری واقعان حرفات همه حقن
    گل خوندی حق تو نیست اینجوری باز جوی بشی ب امید روزای خوب

  11. درود بر شرفت توماج شیر پسر بختیاری واقعان حرفات همه حقن
    گل خوندی حق تو نیست اینجوری باز جوی بشی ب امید روزای خوب

  12. خاک برسر هرچه بی شرف وبی غیرت وضدمیهن ونظام واسلام وایران.هیچ فرقی هم نمیکنه ،کسی که ازاینجور آدم حمایت کنه خودشم مثل اونه.
    ازکی تاحالا ضد میهن وملت شدن،شجاعته
    این عین بزدلی وبی غیرتی و وطن فروشیه.
    بدبختهای بی همیت،دلشون رو به کف وهورای پوشالیِ دشمنان میهن خوش میکنند.
    رذالت بیشترازاین هم مگه داریم!!!؟

  13. خدا رو شکر که گرفتینش
    مردم پشتتونن
    باز خوبه مثل فرانسه آزادی بیان نداریم که ۱۰۰۰۰ دلار برای مسخره کردن مکرون و سوال درباره هولوکاست جریمه بشیم و هر ننه قمری میاد تحلیل سیاسی میکنه برامون
    توماج جرمش محرزه و ابروی اصفهانی ها رو برده

  14. در واقع شیر پاکتی یا شیر دستشویی هم نیست الا حسابی دیده به خودش

  15. چقدر دروغ منتشر میکنید. چقدر فرافکنی میکنید

  16. ادمین عزیز که با اسم مسی مقاله را نوشتی تا حالا کجای دنیا رفتی که میگی خواندن موسیقی اعتراضی که حرف دل مردمه امکان پذیر نیست؟!بجز همین کشورای درپیت و دیکتاتوری اطراف خودمون؟؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *