بیوگرافی حامد لک دروازه بان پرسپولیس و همسرش + عکس و اینستاگرام

بیوگرافی حامد لک دروازه بان و همسرش +ازدواج و عکس و خانواده

بیوگرافی حامد لک دروازه بان پرسپولیس و همسرش و پدر و مادرش + فرزندان و اینستاگرام این دروازه بان را در ادامه این بخش از مجله شبونه مشاهده نمایید.

نام و نام خانوادگی : حامد لک
تاریخ تولد و سن : ۳ آذر ۱۳۶۹
محل تولد : الیگودرز
بزرگ شده : باقر شهر – تهران
حرفه : فوتبالیست
پست : دروازه بان
قد : ۱٫۹۴ متر
تیم ها : صبای قم ، تراکتور ، سایپا ، فولاد ، نساجی ، ماشین سازی ، پرسپولیس ، مس رفسنجان
تیم کنونی : مس رفسنجان
پیج اینستاگرام : hamedlak

بیوگرافی حامد لک

حامد لک از فوتبالیست‌های حرفه‌ای ایرانی بوده که در حال حاضر به عنوان دروازه‌بان در تیم پرسپولیس تهران عضویت دارد

او متولد ۳ آذر ۱۳۶۹ در شهر الیگودرز استان لرستان می باشد

بیوگرافی حامد لک دروازه بان پرسپولیس و همسرش + عکس و اینستاگرام

او درباره زادگاهش میگوید که بزرگ شده باقرشهر هستم، نزدیک بهشت زهرا. ۱۱ سال آنجا بودم و ۴ سال هم کهریزک. ۴ سال بعد را هم رفتیم دولت آباد شهرری

سه مار تابستان در دوران کودکی و مدرسه سر کار میرفتم و کارتون‌سازی کار میکردم و البته فوتبال هم بازی می‌کردم

سوابق و کارنامه فوتبالی

حامد لک سابقه بازی در تیم‌های صبای قم تراکتورسازی و سایپا فولاد نساجی و ماشین سازی تبریز را در کارنامه ورزشی خود دارد

بیوگرافی حامد لک دروازه بان پرسپولیس و همسرش و دخترش + عکس و اینستاگرام

فوتبالش را در سال ۱۳۹۱ با تیم جوانان صبای قم آغاز کرد و موفق شد با درخشش در این تیم در سن 18 سالگی به تیم بزرگسالان صبای قم راه پیدا کند

در سال ۱۳۹۳ موفق شد تجربه بازی در لیگ برتر کشورمان را کسب کند و با ۵۸ بازی برای تیم صبای قم موفق شد که حضور درخشانی را در این تیم داشته باشد

حامد لک در سال ۱۳۹۶ به تیم تراکتورسازی تبریز رفت و ۵۱ بازی را برای این تیم انجام داد مجدداً به صبای قم بازگشت و در سال ۲۰۱۶ به سایپا البرز رفت

همچنبن ببینید بیوگرافی عیسی آل کثیر بازیکن پرسپولیس (فوتبالیست)

بعد از یک سال بازی برای تیم سایپا به فولاد خوزستان پیوست

در سال ۲۰۱۸ به تیم نساجی آمد و به تیم ماشین‌سازی تبریز پیوست

بیوگرافی حامد لک دروازه بان پرسپولیس و همسرش + عکس و اینستاگرام

درخشش حامد لک در پرسپولیس

به دلیل درخشش بسیار خوب بود تیم ماشین سازی و پرسپولیس تهران که علیرضا بیرانوند دروازه بان ملی پوش خود را از دست داده بود به حامد لک پیشنهاد همکاری داد و در نهایت در ۱۲ شهریور ۱۳۹۹ به‌عنوان بازیکن فیکس پرسپولیس انتخاب شد او درباره حضورش در پرسپولیس می گوید که زمانی که ۱۸ سال سن داشتم به لیگ برتر ایران تجربه بازی کسب کردم و همیشه لحظه شماری می کردند تا بتوانند به تیم پرسپولیس بیایم

امید ایران

لک نخستین مسابقه بین‌المللی خود را برای تیم ملی فوتبال امید ایران در ۱۱ ژوئن ۲۰۱۱ انجام داد؛ در یک بازی دوستانه در برابر سوریه.

بیوگرافی حامد لک دروازه بان پرسپولیس + عکس و قد و اینستا

ایران

لک نخستین بازی خود برای تیم ملی ایران را زیر نظر کارلوس کی‌روش در ۱۵ دسامبر ۲۰۱۲ برابر یمن و در مسابقات فوتبال غرب آسیا ۲۰۱۲ انجام داد. لک عملکرد خوبی نشان داد و ایران در این بازی ۲-۱ پیروز شد.

لک پس از مدت‌ها غیبت، دوباره توسط کی‌روش برای اردویی در ژوئن ۲۰۱۷، به تیم ملی فراخوانده شد.

همچنین ببینید : بیوگرافی مهدی عبدی بازیکن پرسپولیس

پدر گلر و الگو برداری از پدر

بابام گلر بود. گلری‌اش را که می‌دیدم علاقه‌مند شدم تا مثل او شوم.
در کوچه که با بچه محل‌ها بازی می‌کردیم همیشه تو گل می‌ایستادم.
فکر می‌کنم هفت سالم بود یا هشت سال. اصلا علاقه‌ای به بازی در خط حمله نداشتم.

عکس کودکی حامد لک دروازه بان پرسپولیس و عکس قدیمی

مثلا با بچه‌ها که می‌رفتیم با کوچه‌های دیگر بازی کنیم همیشه گلر بودم. گلری پدرم هم باعث شد تا بیشتر به حضور در این پست علاقه‌مند شوم.
پدرم یک دوره کوتاه در راه‌آهن بود اما چون دوست داشت محلی بازی کند و کنار دوستانش باشد، فوتبال حرفه‌ای را رها کرد.
فوتبال در محله و همراه دوستانش برای پدرم بیشتر از فوتبال حرفه‌ای اهمیت داشت.

بیوگرافی حامد لک دروازه بان پرسپولیس + عکس و قد و اینستا

همسر حامد لک

حامد مجرد است و هنوز ازدواج نکرده است

آرزوی بچگی دیدن علی کریمی بود

وقتی با تراکتور قرارداد بستم گفتند قرار است علی کریمی به تراکتورسازی بیاید.
اشک به چشمانم آمد، وحشتناک خوشحال بودم. آرزوی بچگی‌ام بود که علی آقا را از نزدیک ببینم. همیشه وقتی بازی می‌کرد، دعا می‌کردم که بهترین بازی‌اش را انجام دهد.

بیوگرافی حامد لک دروازه بان پرسپولیس و همسرش + عکس و اینستاگرام

چه زمانی که در پرسپولیس بود و چه زمانی که برای بایرن بازی می‌کرد.
وقتی کریمی آمد با خودم گفتم حامد، ببین از کجا به کجا رسیدی.
حتی اگر روزی بوفون شوم یا بهترین گلر دنیا، این را می‌گویم که عاشق علی کریمی بودم و از بچگی دوستش داشتم.

پیج اینستاگرم حامد لک

hamedlak

بیوگرافی حامد لک دروازه بان پرسپولیس و همسرش + عکس و اینستاگرام

خودش مي‌گويد: «هميشه با خودم مي‌گفتم يعني مي‌شود يك روز علي آقاي كريمي را از نزديك ببينم. امسال كه شنيدم قرار است به تراكتورسازي بيايد اشك به چشمانم آمد. وحشتناك خوشحال بودم. حتي اگر بهترين دروازه‌بان جهان هم بشوم هميشه مي‌گويم كه آرزويم ديدن علي آقا بود. گفتن اين مساله براي من افت نيست. حتي وقتي كنار علي كريمي هستم و طرفدارانش دوست دارند با او عكس بيندازند افتخار مي‌كنم كه عكاسي‌اش را مي‌كنم. افتخار بزرگي كه از گفتنش ابايي ندارم.» با حامد لك گپ زديم، از شروع فوتبالش، از روزهايي كه در كهريزك و خانه‌اي كوچك زندگي مي‌كرد تا حالا كه يكي از شاگردان كروش است و از دروازه‌بان‌هاي بزرگ ليگ.

بیوگرافی حامد لک دروازه بان پرسپولیس و همسرش و دخترش + عکس و قد و اینستا

او بي شيله پيله است، دوستانش اين را مي‌گويند. در عين سادگي خاطرات زندگي خود را تعريف مي‌كند و البته از پدر، مادر و برادرش تشكر. مي‌گويد اگر فوتبال نبود مي‌مرد و از اين حرف‌ها. مصاحبه با حامد لك مي‌تواند تكان دهنده باشد و البته يك الگوي واقعي. براي آنها كه بدانند از هيچ هم مي‌شود به همه چيز رسيد. البته مثل حامد بايد استعداد هم داشت، استعدادي كه چشم‌هاي كروش را گرد كند. با او قدم مي‌زنيم، در خيابان زندگي‌اش. برمي‌گرديم عقب، از روزهاي سخت داستان را مرور مي‌كنيم، از خانه 12 متري، از آن زيرزمين، از تابستان‌هاي كار، از زندگي شيرين با پدر و مادري سختكوش، به اين روزها مي‌رسيم، به روزهاي باشكوه، به اين روزها كه حامد لك با پروازهايش به آسمان مي‌رسد.

بیوگرافی حامد لک دروازه بان پرسپولیس + عکس و قد و اینستا

درخشش حامد لک در پرسپولیس

حامد لک در حالی دومین سال حضورش در پرسپولیس را به پایان می‌رساند که طی دو فصل اخیر یک قهرمانی لیگ برتر و حضور در فینال لیگ قهرمانان آسیا را تجربه کرده و در لیگ بیستم توانست بیشترین آمار کلین‌شیت را با بسته نگه داشتن دروازه‌اش در ۱۷ مسابقه لیگ برتر ثبت کند.

دروازه‌بان اول پرسپولیس که از نخستین روز حضورش در این تیم تصمیم گرفت از فضای رسانه‌ای و مجازی دور باشد و روی کارش تمرکز کند، پس از اینکه در نخستین سال حضورش در جمع سرخ‌پوشان به‌عنوان بهترین دروازه‌بان آسیا و همچنین لیگ برتر ایران معرفی شد، در فصل ۰۱-۱۴۰۰ شرایط متفاوتی را سپری کرده است.

ویدیو گزارش عملکرد خیره کننده حامد لک

حامد لک که از ابتدای دوران حضورش در پرسپولیس تاکنون توانسته در رقابت‌های داخلی و آسیایی ۳۵ کلین‌شیت داشته باشد، در چهار مسابقه این فصل لیگ برتر شرایط ایده‌آل خود را سپری نکرده که همین اتفاق موجب شد از ترکیب سرخ‌پوشان فاصله بگیرد ولی پس از اینکه پرسپولیس از جام حذفی کنار رفت، دوباره به جمع ۱۱ نفر اصلی تیمش بازگشت.

حضور در مس رفسنجان

بعد از پیوستن علیرضا بیرانوند به پرسپولیس ، حامد لک تصمیم گرفت از این تیم جدا شود چرا که باید نیمکت نشین میشد و برای همین به تیم مس رفسنجان رفت.

در حالی که لک چندی پیش با دریافت رضایت نامه از باشگاه پرسپولیس، پایان کارش در این تیم را رقم زده بود، وی تصمیم گرفت که راهی مس رفسنجان شود و فوتبالش را در این تیم ادامه دهد.

کنار گذاشته شدن حامد لک از تیم تراکتورسازی تبریز

این دروازه بان که بعد از خطاهای فاحشش در بازی با فولاد به شدت مورد خشم خطیبی سرمربی وقت تیم قرار گرفته بود، این بار هم قبل از بازي با صبای قم به دلیل مسایل انضباطی از فهرست ۱۸ نفره تیم کنار گذاشته شد و قرار است با تشکیل یک جلسه انضباطی تصمیم نهایی در خصوص او اتخاذ شود.

 

جلال بشرزاد در مورد کنارگذاشتن حامد لک از ترکیب تراکتورسازی گفت: حامد لک در تمرینات شرایط خيلي خوبی دارد ولی نمی دانم به چه دلیل وی در مسابقات تمرکز ندارد. زندگی غیرحرفه ای در یک تیم پرهوادار به وی لطمه زده است در حالیکه او در تمرین ها شرایط خيلي خوبی دارد یکی دو شب مانده به شروع مسابقه تمرکزش را از دست می دهد.

بازیکنان باید تعهد و وفاداری بیشتری نسبت به تیم خویش داشته باشند. او در مورد این که منظورش از زندگی شخصی مشکلات خصوصی یا موضوعات ديگر است، خاطرنشان کرد :به اعتقاد من زندگی شخصی لک یک زندگی فوتبالی نیست. مشکل وی داخل زمین نه بلکه بیرون از مستطیل سبز است. این بازیکن تعهد و وفاداری نسبت به باشگاه ندارد و زحمات خود را بر باد می دهد.

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *