بیوگرافی حسین پنجک سلطان کوکایین کیست +فیلم اعدام و عکس

حسین پنجک کیست؟

حسین پنجک معروف به سلطان کوکائین متولد ۱۳۶۱ در شهرری بود که روز چهارشنبه 20 اردیبهشت 1402 در زندان قزلحصار اعدام شد حسین پنجک در سال ۱۳۹۳ زمانی که ۳۲ سال سن داشت دستگیر شد و تا سن ۴۱ سالگی در زندان قزلحصار به سر برد.

اردیبشهت سال ۹۳ بود که سردار علی مویدی رئیس وقت پلیس مبارزه با مواد مخدر فراجا از دستگیری ۶ نفر از اعضای باند توزیع مواد مخدر پنجک خبر داد. سرکرده این باند که در زمان دستگیری ۳۲ سال داشت پس از برگزاری جشنی که به بهانه رسیدن اموالش به ۴۰ میلیارد تومان برگزار کرده بود، دستگیر شد. این جشن درحوالی کرج برگزار شده و نزدیک به یک میلیارد تومان هزینه برگزاری آن شده بود. سرکرده این باند یک دهه در امر حمل و توزیع مواد مخدر فعالیت داشت.

بیوگرافی حسین پنجک سلطان کوکایین کیست فیلم اعدام و عکس

بیوگرافی حسین پنجک

حسین پنجک از بزرگترین قاچاقچیان در زمینه خرد و فروش مواد مخدر به خصوص کوکائین بوده که 41 سال سن داشت و در سال 1393 زمانی که 32 ساله بود دستگیر شد تا اینکه امروز در سن ۴۱ سالگی به دار مجازات آویخته شد و اعدام گردید

حسین پنجک در سال ۱۳۹۳ زمانی که در حال خرید و فروش کوکائین بود توسط نیروی انتظامی که مدتها نقشه دستگیری او را کشیده بودند بازداشت شد و به زندان قزلحصار کرج منتقل گردید و با توجه به مقدار بسیار زیاد خرید و فروش هروئین و کوکائین و سوء سابقه خرید و فروش مواد مخدر در نهایت به اعدام محکوم گردید و بعد از گذشت ۹ سال اعدام شد.

بیوگرافی حسین پنجک سلطان کوکایین کیست فیلم اعدام و عکس

سوابق و اعدام

حسین پنجک در اردیبهشت سال ۱۳۹۳ به همراه گروه باند خود که در حال توزیع مواد مخدر بودند دستگیر شد خبری که سردار علی مویدی رئیس وقت پلیس مبارزه با مواد مخدر فرا جا اعلام کرد.

گفته می شود که حسین پنجک در سال ۱۳۹۳ و در زمان بازداشت در حال برگزاری جشنی به مناسبت رسیدن اموالش به ۴۰ میلیارد تومان بوده است این جشن در محله عظیمیه کرج برگزار شده بود.

بیوگرافی حسین پنجک سلطان کوکایین کیست فیلم اعدام و عکس

حسین پنجک به سلطان خرید و فروش کوکائین و هروئین در ایران معروف بود هنگام دستگیری حسین پنجک حدود چهار دستگاه لکسوس و بنز و جنسیس در حیاط باغ او کشف شد.

او همچنین یک قایق تفریحی لوکس در یکی از بنادر شمال کشور داشت که توقیف شد.

همچنین ببینید:

سلطان سم اینستاگرام پیج و ملکه هایش +واکنش ها

در هنگام دستگیری این شخص نزدیک به یک کیلو کوکائین و تریاک و شیشه در منزل وی کشف شد.

از نکات دیگر بیوگرافی حسین پنجک می‌توان به معامله کوکائین توسط او با سرکرده‌های مواد مخدر اروپا اشاره کرد.

ماجرای اعدام

در نهایت حکم اعدام سه نفر از اعضای این باند (حسین بنجک ، عبدالحسین امامی مقدم و بابک آقایی) پس از تایید در دیوان عالی کشور صبح امروز ۲۰ اریبهشت‌ماه ۱۴۰۲ اجرا شد.

باند “پنجک” یکی از بزرگ‌ترین باندهای مافیای کوکایین پایتخت و حومه بود که سال ۱۳۹۳ با تلاش پلیس مبارزه با مواد مخدر منهدم شد. حسین پنجک سرکرده این باند زمانی دستگیری ۳۲ سال داشت و تا آن زمان ۱۷ سابقه جرم از جمله خرید و فروش مشروبات الکلی و مواد مخدر، ایجاد مزاحمت و خشونت برای مردم، برگزاری پارتی‌های فساد و فحشا و … داشت.

او به کمک بستگانش که مهم‌ترین همدستانش در این باند بودند، از راه قاچاق مواد مخدر به‌ویژه کوکایین ثروت هنگفتی به دست آورده بود. میزان اموال شناسایی شده حسین پنجک در زمان دستگیری و انجام تحقیقات بازپرسی و قضایی بالغ بر ۴۰ میلیارد تومان اعلام شده بود.

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دکمه بازگشت به بالا