بیوگرافی خشایار راد و همسرش و فرزندان + عکس و اینستاگرام و سن

بیوگرافی خشایار راد بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس و اینستاگرام و سن

بیوگرافی خشایار راد و همسرش و فرزندان + عکس و اینستاگرام و سن و خانواده و او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید.

بیوگرافی خشایار راد و همسرش و فرزندان + عکس و اینستاگرام و سن

بیوگرافی خشایار راد

آقای خشایار راد را در سال ۱۳۳۰ در ماه مهر نیز متولد شده است.

وی در سریال‌هایی همچون نقطه سر خط و چهار چرخ ایفای نقش کرده است.

حال می خواهیم در مورد زندگینامه این هنرمند خوب جناب آقای خشایار راد صحبت کنیم.

خشایار راد بازیگر سینما و تلویزیون می باشد وی در سال ۱۳۳۰ در ماه مهر، روز پنجم در تهران چشم به جهان گشوده است.
وی بازیگری را در سال ۷۸ آغاز و تا کنون ادامه داده است آقای خشایار راد بازیگری را در سریال قطار ابدی شروع کرد.

بیوگرافی خشایار راد بازیگر و همسرش و فرزندان + عکس و اینستاگرام و سن

وی در لیست کارنامه خود فیلم‌هایی همچون

تلفن همراه رئیس جمهور در سال ۹۰
مامان بهروز منو زد در سال ۹۰
زبان مادری در سال ۸۹
خوابگاه دختران در سال ۸۳
درتله فیلم، مرغ تخم طلا، موجودی کافی نیست
سریال های تلویزیونی مانند قطار ابدی در سال ۷۸
کوچه اقاقیا سال ۸۱
خانه به دوش سال ۸۳
متهم گریخت ٨۴
ترش و شیرین سال ۸۶
آرزویی شیرین سال ٨۶زندگی به شرط خنده
در سال ٨۴
آخرین ماشین دنیا ،شاید برای شما هم اتفاق بیفتد ،شهرزاد قصه‌گو، چهارچرخ، رفیق ویژه نیز دارد.

بیوگرافی خشایار راد و همسرش و فرزندان + عکس و اینستاگرام و سن

علت کم کار بودن

خشایار راد علت کم کاری خود را به خاطر اینکه دستمزدها کم شده است می‌گوید.
وی می‌گوید وقتی پیشنهاد کم است خوب پول هم کم است و به دنبال بازیگرانی می‌روند که دستمزد کمتری بخواهند من نمی‌خواهم بگویم که بازیگر گرانقیمتی هستم اما به چند دفتری که رفتم و دستمزدم را گفتم به من گفتند که با من تماس می‌گیرند و دیگری تلفنی به من نشد. این به این معنا است که من بازیگر گرانی برایشان بودم.

خشایار راد می‌گوید که من ملاکهایی برای انتخاب نقش دارم و اینکه نقش باید به شخصیت من بخورد و در توانم باشد اما الان شرایط طوری است که کاری به فیلمنامه ندارد و بازیگرانی می‌خواهند که دستمزد کمتری بگیرند در مورد بازیگرانی که برای بازی در یک کار دستمزدهای آنچنانی می‌خواهند می‌گوید این بازیگران در گروه و دسته بندی تهیه کنندگان هستند که می‌تواند بازیگران عضو گروه خاصی بشوند مثلا مسائل اقتصادی و راحت بودن با یکدیگر و…

نسبت خشایار راد و سعید راد

حضور در دنیای بازیگری و ادامه کار خیلی سخت است

خشایار راد در مورد افرادی که علاقه بسیار به بازیگری دارند می‌گوید بسیار شرایط سخت می باشد که ما چندین سال ۲۰ سال کار کرده‌ایم در تئاتر و…. هنوز سخت است و درگیر مسائل هستیم برای همین برای بازیگران جدید کار سخت‌تر خواهد شد ولی می‌توان گفت باید از کانال تئاتر و از کانال تحصیلات وارد شد.

بازی در کنار رضا عطاران و مهران مدیری

خشایار راد معمولاً در مجموعه طنز تلویزیونی بیشتر دیده شده و حضور دارد وی در مورد طنز می‌گوید آقای مهران مدیری و رضا عطاران جزو بهترین طنز پردازان می باشند ولی هر کدام روش کار خودشان را دارند.

بیوگرافی و عکس خشایار راد
طنز عطاران عام تر می باشد و کار های طنز مدیری فاخر تر است.

وی درمورد اینکه چرا تا به حال بسیار در کارهای طنز و سریالهایی که رضا عطاران ساخته هیچ وقت در سریالهای مهران مدیری ایفای نقش نکرده و تفاوت طنز بین این دو نفر چیست؟

آقای راد می‌گوید که باید جناب مدیری به خواهند و مرا انتخاب کند که تا به حال این اتفاق نیفتاده است و باید در مورد تفاوت طنز این دو بگویم که هر دو یشان بهترین نوع طنز را می‌سازند ولی هر کدام روش کار خودشان را دارند.

او می‌گوید که من اعتقاد دارم با توجه به مخاطبان بسیار هرچقدر افرادی مانند مدیری و عطاران زیاد تر بشوند باز هم کم است و باید نسبت به مخاطبان سلیقه‌های مختلف باید افراد بیشتری اضافه شوند.

بیوگرافی و عکس خشایار راد

معتقدم هرچقدر بسازند باز هم کم است.

جایگاه ما بزرگ بودن و کوچک بودن ما بستگی به نمره ای دارد که مردم به ما می‌دهند همه مردم حق انتخاب باید داشته باشند.

ورود خشایار راد به عرصه بازیگری.

وی می‌گوید که من کاملا اتفاقی به تلویزیون آمدم در گروه بازی سازان پایان نامه خانم شهره لرستانی کار می‌کردیم که آقای عطاران هم آنجا بود و من همانجا بود که با عطاران آشنا شدم و برای نخستین با بازی در سریال قطار ابدی که باعث ورودم به تلویزیون شد. بعد شهرزاد قصه گو با مرحوم نعمت الله گرجی کار کردم آخر سال ۷۹ هم که با بازنشسته شدن کارم بیشتر شد و با دعوت از رضا عطاران در سریالهای کوچه اقاقیا، خانه به دوش، متهم گریخت وترش وشیرین ایفای نقش کردم ولی مجموعه‌ای که بسیار دیده شدم سریال خانه به دوش بود.

خشایار راد می گوید با بازی در سریال های زندگی به شرط خنده و متهم گریخت یکی از دلیل هایی که من برای بازی در زمینه طنز انتخاب کردم انرژی بالایی است که من دارم که در همه جا آن را بروز می دهم و این را باور دارم که مردم افراد خودخواه را دوست ندارند.

عکس جوانی خشایا راد

محبوبیت خشایار راد در بین مردم

وی می گوید شاید باور نکنید که همسرم با من بیرون نمی آید به خاطر اینکه در کوچه و خیابان این انرژی را با مردم تقسیم می‌کنم.
وی می‌گوید که این انرژی را از تئاتر با خود به تلویزیون و سینما آورده‌ام تئاتر را از بزرگان زیادی آموختم از زنده یاد حسین کسبیان، مرحوم رضا کرم رضایی و بسیار بزرگان دیگر که حق به گردن من دارند که دیگر در میان ما نیستند.
این اندوختن ها باعث شد پنجمین جشنواره تئاتر سنتی آیین بازیگر نقش اول را بگیرم و اینها چیزی نبود جز خواست خداوند و شاگردی کردن‌ها.

همچنین ببینید بیوگرافی حمید لولایی بازیگر و همسرش + عکس دختران حمید لولایی

وی در پایان می گوید که کاش همه هنرمندان را بیمه کنند می‌گوید به خاطر اینکه شغل ما ثابت نیست و می ترسند که اگر مدتی کار نکنند فراموش شوند و هم مشکلاتی از لحاظ معیشتی دچار شوند.وقتی همین بازیگر بیمه و بازنشستگی داشته باشد دیگر مطمئن و خیلی خوب کار می‌کند.

عکس پسر خشایا راد

وی می‌گوید بازیگری فقط به خود بازیگران‌ختم نمی‌شود بلکه در کار گردان‌های، تهیه‌کننده، طراح و…. هستند که وقتی همه را کنار یکدیگر قرار بدهیم می‌بینیم که چقدر زیاد هستند و همه لازم دارند که مورد حمایت بیمه قرار بگیرند.

باید باور کنیم که بیمه فقط پول نیست بلکه این حمایتی به غیر از پول، محبت، پشتیبانی را به همراه دارد و همه هنرمندان به این موضوع القا می کنند که هوایشان را دارند و همه را پشتیبانی می‌کنند.

خشایار راد و نوه اش

همسر خشایار راد

آقای راد سالهاست ازدواج کرده اما اطلاعات خاصی از همسر ایشان در دسترس نیست، آنها دو پسر به نام امید و نوید و یک نوه بنام اهورا دارد، یکی از پسرها لیسانس مدیریت صنعتی و پسر دیگری اش لیسانس روان شناسی بالینی دارد.

فیلم هایی خشایار راد

یادم تورا فراموش در سال ۹۴
آخرین ماشین دنیا در سال ۹۴
آقای الف در سال ۹۱
تلفن همراه رئیس جمهور در سال ۹۰
مامان بهروز منو زد در سال ۹۰
زبان مادری در سال ۸۹وخوابگاه دختران در سال ۸۳ می باشد.
تله فیلم های خشایار راد مرغ تخم طلا، موجودی کافی نیست نیز می‌باشد.
سریالهایی که خشایار را در آن ایفای نقش کرده است همچون قطار ابدی در سال ۷۸
کوچه اقاقیا سال ۸۱
او مثبت سال ٨٢
خانه به دوش سال ۸۳
متهم گریخت سال ۸۴
ترش و شیرین سال ۸۶
آرزوی شیرین سال ۸۶
آخرین ماشین دنیا، چهارچرخ، رفیق ویژه، مراقب باشم! باشی، باش
زن بابا در سال ۸۹
خوش نشین ها در سال ۹۰ دزد و پلیس سال ۹۱ و… نیزمیباشد.

پیج اینستاگرام

khashayarrad30

بیوگرافی و عکس خشایار راد

ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل ♥ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید
 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *