بیوگرافی رها اعتمادی از همجنسگرایی تا ازدواج با گوگوش +عکس

بیوگرافی رها اعتمادی از همجنسگرایی تا ازدواج با گوگوش +عکس

بیوگرافی رها اعتمادی همسر گوگوش

رها اعتمادی متولد ۱۲ آبان ۱۳۶۳ در تهران مجری و تهیه کننده برنامه های ماهواره ای است که عمده فعالیت هایش برای شبکه من و تو میباشد او قبلا در فیسبوک اعلام کرده بود که همجنسگرا میباشد و به امید خلیلی تیام بصیر رابطه عاشقانه داشت.

در سال 1394 تهیه کنندگی مسابقه آکادمی گوگوش را بر عهده داشت و بعد از گذشت یکسال با گوش وارد رابطه شد و با هم ازدواج سفید کردند.

بیوگرافی رها اعتمادی از همجنسگرایی تا ازدواج با گوگوش +عکس

ازدواج گوگوش و رها اعتمادی رسمی نیست و گوگوش علاقه ای به ازدواج رسمی ندارد.

اختلاف سنی گوگوش و رها اعتماد 31 سال است گوگوش قبلا 3 بار ازدواج کرده است (که رسانه ای شده) محمود قربانی ، بهروز وثوقی و مسعود کیمیایی همسران قبلی این خواننده میباشند.

رها اعتمادی کیست و اهل کجاست

رها اعتماد تهیه کننده برنامه های ماهواره ای و برگزار کننده کنسرت برای خواننده های ایرانی در خارج از کشور است او اهل تهران است اما از کودکی به آمریکا مهاجرت کرده است.

گفته میشود که پدرش از اعضای ساواک بوده که بعد از انقلاب از ایران فرار کرده و به امریکا مهاجرت کرده است.

ازدواج با گوگوس

همچنان که خبر ازدواج گوگوش و رها اعتمادی در فضای مجازی دست به دست می چرخد و با واکنش بسیاری از کاربران در فضای مجازی همراه است، گوگوش و رها اعتمادی چندین بار به این شایعه ها واکنش نشان دادند و این خبر را تکذیب کردند تا اینکه گوگوش در مصاحبه با هما سرشار به طور غیر رسمی از رها اعتمادی گفت و از او تعریف و تمجید کرد. همچنین در بخشی از این گفت‌وگو گوگوش می‌گوید در طول زندگی‌اش دو اشتباه خیلی بزرگ انجام داده است، یکی ازدواج با محمود قربانی و دیگری همکاری با مهرداد آسمانی به مدت پنج سال.

 

بیوگرافی رها اعتمادی و همسرش

زندگی شخصی رها اعتمادی

رها اعتمادی کارگردان، خواننده و تهیه‌ کننده و ترانه سرا و مجری ایرانی مقیم خارج از کشور در ۱۲ آبان ۱۳۶۳ در تهران به دنیا آمده و ساکن آمریکا می باشد و فارغ‌التحصیل رشتهٔ جامعه‌ شناس و روان‌ شناسی از دانشگاه آمریکایی می باشد

بیوگرافی رها اعتمادی و همسرش

سوابق و فعالیت های شغلی و هنری

از مشهورترین اجراهایی که منجر به شهرت و معروف شدنش گشته اجرای برنامه استعداد یابی در برنامه آکادمی موسیقی گوگوش است که بعد از آن مخاطبان شبکه های ماهواره ای مخصوصا من و تو او را شناختند. 

از دیگر برنامه هایی که مجری و گوینده آن بوده مستند از تهران تا قاهره و برنامه موسیقایی استیج، گریتست هیتس، در تبعید، رضا شاه، جواب، بهترین‌ها و مستند پیشوای آلمان و “شب بود می باشد.
همچنین ترانه آهنگ گوگوش به نام اعجاز را خوانده سروده است.

بیوگرافی رها اعتمادی و همسرش

مهاجرت رها اعتمادی از ایران

بیوگرافی رها اعتمادی آل آقا زمانی که شش ماهه بود به همراه خانواده به کشور سوئد مهاجرت کرد و تا ۱۹ سالگی در این کشور زندگی می کرد.

در ۱۹ سالگی به قصد تحصیل در دانشگاه آمریکا روانه این کشور شد و تحصیلاتش را تا مقطع لیسانس در آمریکا داده و بعد از اخذ مدرک تحصیلی روانه لندن شد‌.

بیوگرافی رها اعتمادی و همسرش

عکس رها اعتمادی

در بیوگرافی رها اعتمادی می‌خوانیم که ایشان علاوه بر اجرا و مجری گری و گویندگی در رشته‌های ورزشی نیز فعالیت داشته به عنوان ورزشکار حرفه‌ای محسوب می‌شود .سروش جمشیدی
از همان کودکی در رشته تنیس حالیت داشته و در ۱۶ سالگی برای حضور در مسابقات تنیس به ایران می آید که مقام سوم را کسب میکند.

در طول زندگی خود فقط یک بار به ایران سفر کرده است.

بیوگرافی رها اعتمادی و همسرش

اینستاگرام رها اعتمادی

بیوگرافی رها اعتمادی ،همچنین دوره‌های مربیگری تنیس را نیز در لندن گذرانده است.تقی توکلی
درباره دیگر فعالیت های ایشان باید گفت که از ۱۴ سالگی استعداد و علاقه خاصی به گفتن شعر و ترانه سرایی داشت و در انجمن های شعر و ترانه سرایی شرکت می کرد.

بیوگرافی رها اعتمادی و همسرش

قطع همکاری با شبکه من و تو

بیوگرافی رها اعتمادی ،مجری من و تو در سال ۲۰۱۷ پس از ۷ سال همکاری با شبکه ماهواره ای من و تو از این شبکه استعفا داده و بیرون آمد و همکاری خود را قطع کرد.

ازدواج با گوگوش و رابطه های عاشقانه

در مدت اجرای برنامه استیج و آکادمی گوگوش حواشی زیادی برای وی به وجود آمد .

در سال ۲۰۱۹ نیز خبر ازدواجش با گوگوش خواننده لس آنجلسی ایرانی منتشر شده است که تا کنون هیچ کدام واکنشی به این خبر نشان ندادند وی مجرد است و هنوز به طور رسمی ازدواج نکرده است.بیوگرافی رها اعتمادی

بیوگرافی رها اعتمادی و همسرش

رها اعتمادی و همسرش گوگوش

وی در واکنش به خبر ازدواجش گفته که خانم گوگوش مثل یک استاد همیشه در کنارم بوده است.

البته این مجری سابق شبکه من و تو قبلا رابطه های عاشقانه ای داشته و حواشی زیادی نیز داشته است.

پدر رها اعتمادی نیز بعد از سال ها خوش خدمتی علیه این شبکه قد علم کرد!!

پدر رها ، حسن اعتمادی که خود قبلا مجری و تهیه کننده این شبکه و سردبیر اتاق خبر بوده می گوید بودجه شبکه منو تو دولتی است و از طرف پنتاگون تامین می شود .او بارها گفته باید پسرش به مردم واقعیت را بگوید.

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *