بیوگرافی زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران و همسرش +سوابق

بیوگرافی زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران و همسرش +سوابق و تصاویر اینستاگرام او را در این صفحه از مجله شبونه مشاهده نمایید

بیوگرافی زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران و همسرش +سوابق

بیوگرافی زهرا شمس احسان

زهرا شمس احسان جزء کارمندان شورای شهر تهران می باشد.

ایشان ۴٠ساله می‌باشد.

تحصیلات زهرا شمس

وی در رشته کارشناسی ارشد مطالعات بانوان تحصیل نموده است و همچنین دانشجوی دکتری جامعه شناسی فرهنگی نیز می باشد.

بیوگرافی زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران و همسرش +سوابق

سوابق

زهرا شمس احسان مدیر زنان شهرداری منطقه ۴، مدیر اداره آسیب های اجتماعی اداره کل امور زنان، مدیر اداره مشارکت و امور اجتماعی اداره کل امور زنان، مدیر اجرایی طرح مشاوره و روان درمانی زندانیان زن استان تهران، تحت نظر دفتر مشاور امور زنان شهرداری تهران، مدیر اجرایی دو دوره آموزشی سراسری ویژه مدیر ها، روانشناسان و مددکاران سازمان زندانهای ایران، شرکت در راه انداختن و انجام طرح مشاوره و روان درمانی زندانیان بانوان استان اصفهان، مدیر نخستین خانه امن بانوان و دختران مورد خشونت وابسته به شهرداری تهران، مدیر اجرایی در جانب خانواده زنان شهروند، زنان آسیب دیده اجتماعی، در منطقه های ۲۲ گانه و اداره کل امور زنان شهرداری تهران، مشاور ریاست فراکسیون امور بانوان و خانواده مجلس شورای اسلامی.

بیوگرافی زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران و همسرش +سوابق

ایشان بیان می کنند: که اولویت مهم و اصلی شورای ششم درباره بانوان، جوان ها، کودک ها، خانواده و شهر می باشد و ۳ برنامه کامل برای تقویت بنیان خانواده پیشرفت وتجهیزات زیرساختهای اجتماعی، فرهنگی شهر و شبکه سازی و سنرژی مردمی جهادی در نظر قرار دارد.

تحقیق درباره سیاست های کامل خانواده یکی از برنامه های مهم در شورای ششم می‌باشد، که با شرکت اجتماعی و ضمانت روش‌ها و مردم در برابر شهر پیگیری می‌شود.

در قصد حمایت و متشکل شدن خانواده پایدار حتما به صورت پذیری خانواده و تعلل تعجیل یا تعطیل شدن ازدواج، تدائم رابطه ها در خانواده های تازه و رفتار خانواده و سالخوردگی جمعیت بایدمورد توجه ویژه ای انجام بگیرد.

البته زمان توانمندسازی و تسهیل ازدواج حتما برای فرزندآوری و تربیت فرزند توجه ویژه‌ای به آموزش‌های لازم قبل از ازدواج و خانواده های تازه در پنج سال نخست زندگی مشترک هم سیاست‌گذاری صورت گیرد.

بیوگرافی زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران و همسرش +سوابق

مصوبه قوانین حمایتی ویژه در عرصه معیشت، مسکن، بیمه، خدمات سلامت، آموزش و مشاوره و همچنان بسته اقتصادی رفاهی هم از دیگر مورد ها در نظر می باشد.

تهیه کردن سند راهبردی عملیاتی شهر دوستدار کودک با تاکید بر کودکان ۰ تا ۶ سال هم از ضروریات های شورای ششم می باشد و جامعه پذیری و حاضر پذیری در شهر امنیت و ایمنی شهر و سرانه فضای سبز و وسایل های تفریحی، مکان های بازی و توجه کردن به مهد کودک ها تحقق شود.

به غیر از آن باید برنامه ریزی و سیاست گذاری محله محور برنامه های برنامه ریزی گوناگون و اختلاف مسئله خانواده ها در محله ها و منطقه ها در دور کردن مراقبتی، اقتصادی و مالی و تربیتی عاطفی و ارتباطی، ساختاری جمعیتی و ارزشی و معنوی انجام شود.

بیوگرافی زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران و همسرش +سوابق

می‌توان از برنامه‌های مهم دیگر به پیشرفت تجهیز و استاندارد سازی در ساختار شهر به زیر ساختاری حامی خانواده، بوستان ها و پارک ها، سینما، مرکز فرهنگی تفریحی، مسجد ها، مدرسه ها و…. اشاره نمود.

تجهیز و استاندارد سازی هم از قسمت های تفریحی رفاهی و فرهنگی در مورد حمایت ما می باشد.

فضایی هم حتماً برای مادرهای باردار، مادرهایی که فرزند نونهال دارند، سالمندان، کسانی که معلول و کم توان می باشند با تغییر کاربری فضاهای بی‌دفاع و تسهیل عبور و مرور شهری مناسب سازی انجام شود.

همچنان کار کرد اجتماع فرهنگی زیرساخت های محلی مانند: سراهای محله ها و خانه های فرهنگ و شورا یاری ها حتماً در جهت متشکل شدن و شبکه سازی مردمی جهادگر داوطلبانه برای حل مسئله از جانب خانواده تقویت شود.

ماجرای کارتن خوابی سبک زندگی جدید

روزنامه همشهری با زهرا شمس‌احسان، عضو شورای شهر تهران گفتگو کرده.

او می‌گوید:

* درحقیقت کارتن‌خوابی، نوعی سبک زندگی است که الزاما با اعتیاد گره نمی‌خورد؛ بنابراین وقتی درخصوص موضوع کارتن‌خوابی زنان صحبت می‌شود باید حتما مدل اقدام و عمل برای تغییر سبک زندگی آنها ارائه دهیم.

بیوگرافی زهرا شمس احسان عضو شورای شهر تهران و همسرش +سوابق

* مثلا خانمی که بنا به هر دلیلی و در یک فرایند خاصی 20سال در خیابان کارتن‌خوابی را تجربه کرده است را نمی‌توان یک‌دفعه از چنین سبک زندگی جدا کرد و به کانون خانه و خانواده سوق داد.

* پس باید تلاش کنیم آرام آرام در یک بستر مناسب بازگشت به چرخه زندگی سلامت رخ دهد.

پیج اینستاگرام

در اینستاگرام میتوانید با آیدی zahrashamsehsan خانم زهرا شمس احسان را دنبال کنید

✅ لینک این صفحه برای ارسال به دوستان:

❤️ثبت بیوگرافی شما یا کسب و کارتان در گوگل❤️ آیا شما هم میخواهید بیوگرافی تان یا کسب و کارتان در گوگل ثبت شود؟ اینجا را ضربه بزنید

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *